Rusi: Matti Kekkonen ...

.. Ohhoh

Niinpä vain on Alpo Rusi nimennyt presidentin pojan Matti Kekkosenkin DDR/Stasin tietolähteeksi. Eipä yllätä.

21

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolme juoppoa

      Ja Taneli Kekkonen oli vastikään uutisissa myös valonaroista puuhista..

      • Saiko kikkeliä?

        En ole kuullutkaan, mistä puuhista?


      • Olisiko näitä?
        Saiko kikkeliä? kirjoitti:

        En ole kuullutkaan, mistä puuhista?

        Itä-Saksan turvallisuuspalvelu Stasi sai tuoreeltaan käyttöönsä presidentti Urho Kekkosen pojan Taneli Kekkosen (1928-85) suurlähettiläänä laatimia salaisia raportteja.

        IS:n selvityksen perusteella Taneli Kekkosen raportteja päätyi Stasille ainakin 1980-81, jolloin hän oli Suomen suurlähettiläänä Varsovassa. Tuolloin Neuvostoliiton pelättiin miehittävän Puolan, ja raportit olivat tulenarkoja.

        Taneli Kekkosen raportit ja muuta Suomen ulkoministeriön aineistoa Stasille tuli peitenimi "Steffeniltä".

        IS:n saamien asiantuntijatietojen mukaan Taneli Kekkosen ulkoministeriölle kirjoittamat raportit ovat samaa aineistoa kuin mitä "Steffen" välitti Stasille.


    • .

    • Ope Oulusta

      Sulla on mun luonto...

    • Taas Faktaa

      Paavo Lipponen ja Tarja Halonen ovat vielä elossa olevia DDR:n agentteja. Kysykää vaikka Mungo Lipposelta.

      • kepufaktaako?

        Eikö ole turhauttavaa, kun et ymmärrä etkä tiedä mistään mitään ja siksi joudut kirjoittamaan tuollaisia älyttömyyksiä?


    • Nii tosiaan Faktaa pukkaa sanoo syöttilästollisko kunkepuänkyrätotuutta laskee.

      Paavo Lipponen oli tosiaan tosi kova mungo, se on käärmeiden tappaja ja rottien vihollinen, siis kepuänkyrät ja tolliskot ovat juuri tämän yhteiskunnan vihollisia ja loisia. Ei ole väärin, että heitä vihaa.

      • sinullekkin apinalle

        Kun sitä naimistakin on elämässään yllin kyllin saanut, ei se enää tässä iässä ole niin tärkeää kuin sinulle, pankkopoika, joka et liene vielä koskaan sitä herkkua saanut.

        Kyllä minä joskus nuorempana tein sitäkin jopa useamman kerran samana yönä, jos siihen oli hyvä ja halukas naiskumppani. Mutta ei se enää tässä iässä ole niin tärkeää, että se olisi koko ajan mielessä. Vaikka nykyinen naisystäväni on minua melkoisesti nuorempi ja hyvinkin vetävän näköinen nainen, viriili myös "sillä tavalla", voi nyt tulevanakin viikonloppuna jäädä se homma yhteen kertaan. Sen se kyllä vaatii, kun useamman viikon olen jo selibaatissa ollut.

        Tämän ikäisten ja vähän nuorempienkin suhteissa on niin paljon muuta, ettei se nouse tärkeysjärjestyksessä ensimmäiseksi. Niin kuin tulvanakin viikonloppuna mm. teatterissa käynti, todennäköisesti ystävättäreni tyttären kotona käynti, ja ennen muuta kahdenkeskinen viihtyminen toistemme seurassa mm. ystävättäreni laittamia hyviä ruokia ja vähän hyviä juomiakin nautiskellen


      • JOHTAJA J:LLÄ
        sinullekkin apinalle kirjoitti:

        Kun sitä naimistakin on elämässään yllin kyllin saanut, ei se enää tässä iässä ole niin tärkeää kuin sinulle, pankkopoika, joka et liene vielä koskaan sitä herkkua saanut.

        Kyllä minä joskus nuorempana tein sitäkin jopa useamman kerran samana yönä, jos siihen oli hyvä ja halukas naiskumppani. Mutta ei se enää tässä iässä ole niin tärkeää, että se olisi koko ajan mielessä. Vaikka nykyinen naisystäväni on minua melkoisesti nuorempi ja hyvinkin vetävän näköinen nainen, viriili myös "sillä tavalla", voi nyt tulevanakin viikonloppuna jäädä se homma yhteen kertaan. Sen se kyllä vaatii, kun useamman viikon olen jo selibaatissa ollut.

        Tämän ikäisten ja vähän nuorempienkin suhteissa on niin paljon muuta, ettei se nouse tärkeysjärjestyksessä ensimmäiseksi. Niin kuin tulvanakin viikonloppuna mm. teatterissa käynti, todennäköisesti ystävättäreni tyttären kotona käynti, ja ennen muuta kahdenkeskinen viihtyminen toistemme seurassa mm. ystävättäreni laittamia hyviä ruokia ja vähän hyviä juomiakin nautiskellen

        Ho hoo, ho hoo!


      • sinullekin
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        Ho hoo, ho hoo!

        Voi tuota kepulestalaista sukurutsauksen määrää, joka tälläkin foorumilla tulee esiin mitä moninaisimmissa muodoissaan.


      • Usan lähetystötkin

        Loinen Lipponen sai kansalta maanpetostuomion 6% äänimääräälä

        Paavo on yhteiskunnan mielstä haisunäätä!


      • ------------
        sinullekkin apinalle kirjoitti:

        Kun sitä naimistakin on elämässään yllin kyllin saanut, ei se enää tässä iässä ole niin tärkeää kuin sinulle, pankkopoika, joka et liene vielä koskaan sitä herkkua saanut.

        Kyllä minä joskus nuorempana tein sitäkin jopa useamman kerran samana yönä, jos siihen oli hyvä ja halukas naiskumppani. Mutta ei se enää tässä iässä ole niin tärkeää, että se olisi koko ajan mielessä. Vaikka nykyinen naisystäväni on minua melkoisesti nuorempi ja hyvinkin vetävän näköinen nainen, viriili myös "sillä tavalla", voi nyt tulevanakin viikonloppuna jäädä se homma yhteen kertaan. Sen se kyllä vaatii, kun useamman viikon olen jo selibaatissa ollut.

        Tämän ikäisten ja vähän nuorempienkin suhteissa on niin paljon muuta, ettei se nouse tärkeysjärjestyksessä ensimmäiseksi. Niin kuin tulvanakin viikonloppuna mm. teatterissa käynti, todennäköisesti ystävättäreni tyttären kotona käynti, ja ennen muuta kahdenkeskinen viihtyminen toistemme seurassa mm. ystävättäreni laittamia hyviä ruokia ja vähän hyviä juomiakin nautiskellen

        Teoksessa paljastetaan myös, että Ahti Karjalainen oli KGB:lle hyvä kontakti ja ”oma mies”. KGB:n ulkoisen tiedustelun entinen päällikkö Oleg Galugin on vahvistanut tämän väitteen. Sokeassa Peilissä paljastetaan, että Karjalaisen operatiivinen salanimi oli ”Rehtori”. Isänmaan petturin viitta heitetään myös Taneli Kekkosen päälle ”jota jos ketä voi kutsua Neuvostoliiton agentiksi”, väitetään teoksessa nimettömiin venäläisiin tiedusteluveteraaneihin viitaten.

        Gordievsky toteaa, että Koivistoa ei pidetty Moskovassa samalla lailla omana miehenä kuin Urho Kekkosta, Karjalaista tai Paavo Väyrystä. Silti yhteytä pidettiin myös Koivistoon ”kaikilla linjoilla”. Koiviston päälle tästä’ ei varjoa lankea - hänhän peri kontaktit edeltäjältään, mutta Väyrysen ylle lankeaa ”oman miehen” varjo.


    • .hyvämies.

      Urho Kekkonenhan oli sairas ja pahasti, kun toimi vielä presidenttinä, Nykyäänhän sen tietää kaikki, silloin se salattiin.
      Matti Kekkonen, siis Urho Kekkosen poika, myönsi televisiohaastattelussa, että hänen isänsä kautta Neuvostoliitto vaikutti Suomen sisäpolitiikkaan. se oli Maarit Tastulan haastattelussa.

      • Lesbo ämmä

        Tavja Halonen tarjoaa vieläkin märkää kissaansa Punin silitettäväksi.


      • Puni.
        Lesbo ämmä kirjoitti:

        Tavja Halonen tarjoaa vieläkin märkää kissaansa Punin silitettäväksi.

        Mutta ei tuo sinun lapsellinen höpötyksesi muuta sitä tosiasiaa miksikään, että Neuvostoliitto vaikutti Suomen sisäpolitiikkaan Kekkosen oman pojankin sanojen mukaan.


    • Yäk ruma akka

      Eteenkin Halosen aika vaikutti, vaikka ei ollut edes olemassa. Tavja rojotti haarat levällään kerjäten kisun silittelyä.

      • Spontaania naurua

        Onpa sinulla oiva nimimerkki. Mutta älä häpeä rumuuttasi, sillä valtaisa järkesi määrä kyllä kompensoi rumuutesi.


    • t v l

      Ja Jouko Loikkasen.


      Loikkanen en se Jouko, josta on sanottu, että Joukossa tyhmyys tiivistyy.
      Loikkanenhan vaati Lipposta pyytämään anteeksi Juhani Suomelta, kun Lipponen oli sanonut jotain, joka otti tyhmyydentiivistymäjoukoa ohimolohkoon.
      Juhani Suomi ei vaatinut anteeksipyyntöjä. Lisäsiköhän se entisestään tyhmyydentiivistymäjoukon pään pakotusta?

      • "timo"

        Kalevi Sorsa on myös Rusin listalla, jos oikein muistan.
        Kalevi Sorsa oli myös Kekkosen suosikki jatkamaan hänen jälkeensä presidenttinä.


    • Maanpetos

      Otettiinhan Urholtakin passi pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      366
      7990
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2284
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1672
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1529
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      119
      1251
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      78
      1251
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      345
      1091
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      985
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      51
      958
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      106
      875
    Aihe