... onpi kohta teillä ja äärioikeistolaislla jos/kun tuo Jokelan koulun ammuskelija kuolee.
Että oikein totalitääristä yhteiskuntaa ajoi takaa, aivan sama oliko oikealta tai vasemmalta! Eli samanlaista paskaa se oli silloin 40-luvullakin: samasta paskasta kaiverrettu molemmat Hitler ja Stalin.
Yhteinen marttyyri...
5
395
Vastaukset
nimimerkki Sulla :))!
- BugattiVeyron
1001 hevosta, 2,4 sekuntia 0-100km/h, W-16 moottori neljällä turbolla.
It's a Top Gear! BugattiVeyron kirjoitti:
1001 hevosta, 2,4 sekuntia 0-100km/h, W-16 moottori neljällä turbolla.
It's a Top Gear!senkun nousee :))!
- osattt
Nuori mies oli myös ilmeisen älykäs kun noita omaperäisiä ajatuksikin hänellä oli. Tuskin tuollaisten omaperäisten ajatusten pitäminen niin helppoa on nuorelle tuollaisessa tilanteessa idioottimaisen teininuorusolaauman ympäröimänä, ja jatkuvan koulun taholta tulevan propagadansyöttämisen keskellä. Paljon oli hänellä järkeviä mielipiteitäkin ikäisekseen, vaikka tietenkin puutteitakin oli. Huvittava ristiriitaisuus oli kun hän yhtäällä väitti vasemmistolaisten haluavan tasapäistää kaikki ihmiset, mutta toisaalla väitti että vasemmistolaiset vallassa pyrkivät pitämään kansan köyhänä jotta se heitä ja heidän ohjelmiaan kannattaisi (niin että he säilyttäisivät valtansa). Lisäksi että väite on sinänsä ristiriitainen on mielestäni käytännön tasolta näyttöä aivan päinvastaisesta kehityksestä (vasempi laita onnistuttuaan ajamaan tiettyjen palkansaajaryhmien etua on tehnyt näistä porvareita). Kuitenkin on se sääli että noinkin originelli ja lahjakas nuori mies päätyy noin dramaattiseen ratkaisuun....... Ihiltavaa on tuo uljas periaate 'natural silector' ottaa ohjat käsiinsä eikä tyydy olemaan pelkkä 'natural selectionin' uhri. Että niin sitä pitää kun on nuori ja rohkea. Oli muuten ihan hyvän näköinenkin nuorukainen tuossa iltalehden kuvassa.
- BugattiVeyron
... on edelleen kuollut idiootti. Jos hänellä jokin agenda oli niin eipä juurikaan saanut kansaa puolelleen, korkeintaan muita samanlaisia joilla lääkitys ei ollut kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592