Miten saisi linkkien värit asetettua niin, että kun ollaan tietyllä linkkisivulla, niin sen väri on vaikkapa punainen ja muuten linkit ovat mustia?
Esim. tällä sivustolla on tuolla ylhäällä linkit Suomi24, keskustelu, tietotekniikka ja CSS sinisellä. Kun nyt olen CSS kohdassa, niin se olisi siis vaikkapa musta kertoen siitä että olen CSS sivulla.
Olen kokeillut jo siis a: active{ värikoodi; }
mutta se ei vaikuttanut mihinkään...
linkkien värit
3
354
Vastaukset
- tööt tööt.
if (tähän ehtolause) {
echo "class=\"tama\"";
}
else echo "class=\"jokumuu\"";- php:llä...
Kun en halua noista linkeistä mitään button painikkeita.. jottai voin lähettää POST-tiedon niin pitäisi varmaankin olla button-painike.
Haluan ihan normaaleja tekstilinkkejä. Miksei tuo css:n a: active onnistu...?
- ...
Nii-in, ehkä saisit jutun onnistumaan näin:
Oletetaan, että linkit ovat sivuillasi pääosin vaikka mustia. Silloin laitat mustan värikoodin a: activeen ja muihin kumppaneihin. Sitten, haluat vaikka navigointipalkin, jossa linkit ovat punaisia. Teet navigointipalkista divin, jolle annat id:n, olkoon se nyt "navi". Sitten laitat css:ään:
#navi a:active {jne...
Onnistuitko kuitenkin saamaan a-koodit toimimaan niin, että ne vaikuttivat koko dokumenttiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814482
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1214157Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀334028BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1693261Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome592580Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582577Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main352552- 1672479
Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?682449Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432122