Kaataako oppositio hallituksen?

pol.t.

Opposition sormia syyhyttää. Pakkolain kaataminen saattaisi johtaa hallituksen eroon. Asiassa on on vain yksi mutta:

Hyväksyykö kansa heikoimpien ja avuttomimpien hengellä pelaamisen politiikan?

5

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mannertenvälistä nahjusta Zero-Matti Vanhasta saamme kiittää lukuisista potilasuhreista, jos hoitajalakko alkaa.

      Zero-Matti on ajanut hoitajat tähän tilanteeseen katteettomilla lupauksillaan.

      Kansalaiset eivät tätä hyväksy ja hallitus kaatuu.

      • nyt tuon asian

        olet kääntänyt Vanhasen piikkiin? Aikaisemmin känisit vian olevan Kokoomuksen/ Kataisen.

        Ja kuitenkin oikea syyllinen on Linjalla Demarit/Sak.

        Känä ja muut Korhoset sohivat nyt sinne sun tänne ja jopa vuosisadan päähänkin, kun ei heillä reppanoilla ole mitään mihin pystys hallituksessa tarttumaan negatiivisessa mielessä.
        Ensin ne haukkuu kun kepu saa maataloustukea ja seuraavaksi ne räkyttää kun kepu ei saa maataloustukea.

        Kyllä ovat surkeeta sakkia. Korhonenhan ei voi vammalleen mitään kun se on päänsisässä, mutta nämä muut tolvanat ovat muuten vain tyhmiä.
        No demareita kaikki, eihän heiltä parenpaa voi odottaakkaan.

        Jos tämä Korhosen vetämä sontalinkojoukkue ei olisi ollut saitilla, niin tuskinpa minusta kepun puolestapuhujaa olisi ikinä tullut.
        mutta kun huomasin, että muissa porukoissa on vielä kahelinpia, niin päätinpä tällä krtaa alkaa kepun puolestapuhujaksi. Ja ilmeisen hyvin olenkin saanut hyväksynnän, koska lähes jokaista kirjoitustani sanotaan kepulaisen tekemäksi.

        Voin kyllä rehellisesti tunnustaa olleeni kokoomuslainen aina viimevaaleihin asti, jopa sen verran näkyvästi, että tunnetaan kokoomuslaisena vähän laajemminkin.

        Mutta demaria minusta ei koskaan tule, en minä niin täydellisesti toivottavasti sekoa ikinä.

        Voinpa aivan hyvin ensi kerralla äänestää persujakin, ihan vain Soinin hienojen esiintymisien takia. Vaara vehtaa liikkuvissa ja nukkuneissa, joista voi tulla melkoinenkin potti persujen syliin.

        Keskustassakin pitää ainakin sen verran tapahtua edistymistä, että Pekkarinen heitetetään pihalle, samoin tämä J.Korhonen joka on melkein samaa lajia tämän palstapökkelö kaimansa kanssa.

        Joten Känänkin olis paras nyt vain mennä vaikka vasemmistoliittoon, tai persuihin sillä ennemmin niistä tulee hallituspuolue kuin demareista.


      • nyt tuon asian kirjoitti:

        olet kääntänyt Vanhasen piikkiin? Aikaisemmin känisit vian olevan Kokoomuksen/ Kataisen.

        Ja kuitenkin oikea syyllinen on Linjalla Demarit/Sak.

        Känä ja muut Korhoset sohivat nyt sinne sun tänne ja jopa vuosisadan päähänkin, kun ei heillä reppanoilla ole mitään mihin pystys hallituksessa tarttumaan negatiivisessa mielessä.
        Ensin ne haukkuu kun kepu saa maataloustukea ja seuraavaksi ne räkyttää kun kepu ei saa maataloustukea.

        Kyllä ovat surkeeta sakkia. Korhonenhan ei voi vammalleen mitään kun se on päänsisässä, mutta nämä muut tolvanat ovat muuten vain tyhmiä.
        No demareita kaikki, eihän heiltä parenpaa voi odottaakkaan.

        Jos tämä Korhosen vetämä sontalinkojoukkue ei olisi ollut saitilla, niin tuskinpa minusta kepun puolestapuhujaa olisi ikinä tullut.
        mutta kun huomasin, että muissa porukoissa on vielä kahelinpia, niin päätinpä tällä krtaa alkaa kepun puolestapuhujaksi. Ja ilmeisen hyvin olenkin saanut hyväksynnän, koska lähes jokaista kirjoitustani sanotaan kepulaisen tekemäksi.

        Voin kyllä rehellisesti tunnustaa olleeni kokoomuslainen aina viimevaaleihin asti, jopa sen verran näkyvästi, että tunnetaan kokoomuslaisena vähän laajemminkin.

        Mutta demaria minusta ei koskaan tule, en minä niin täydellisesti toivottavasti sekoa ikinä.

        Voinpa aivan hyvin ensi kerralla äänestää persujakin, ihan vain Soinin hienojen esiintymisien takia. Vaara vehtaa liikkuvissa ja nukkuneissa, joista voi tulla melkoinenkin potti persujen syliin.

        Keskustassakin pitää ainakin sen verran tapahtua edistymistä, että Pekkarinen heitetetään pihalle, samoin tämä J.Korhonen joka on melkein samaa lajia tämän palstapökkelö kaimansa kanssa.

        Joten Känänkin olis paras nyt vain mennä vaikka vasemmistoliittoon, tai persuihin sillä ennemmin niistä tulee hallituspuolue kuin demareista.

        En ole missään vaiheessa väittänyt, että valtiovarainministeri Katainen olisi syyllinen sairaanhoitajien ahdinkoon. Päinvastoin. Valtiovarainministeri Katainen ja Kokoomus teki sen minkä vaalikampanjassa lupasi. Naisaloille tehtiin ennen näkemättömän iso palkantarkistus.

        Sen sijaan mannertenvälinen nahjus Zero-Matti Vanhanen on nyt kärjistänyt hoitajien tilanteen siihen, että lakko näyttää väistämättömältä.

        Mitäpä muuta voisi Zero-Matilta odottaa.


      • pol.t.
        nyt tuon asian kirjoitti:

        olet kääntänyt Vanhasen piikkiin? Aikaisemmin känisit vian olevan Kokoomuksen/ Kataisen.

        Ja kuitenkin oikea syyllinen on Linjalla Demarit/Sak.

        Känä ja muut Korhoset sohivat nyt sinne sun tänne ja jopa vuosisadan päähänkin, kun ei heillä reppanoilla ole mitään mihin pystys hallituksessa tarttumaan negatiivisessa mielessä.
        Ensin ne haukkuu kun kepu saa maataloustukea ja seuraavaksi ne räkyttää kun kepu ei saa maataloustukea.

        Kyllä ovat surkeeta sakkia. Korhonenhan ei voi vammalleen mitään kun se on päänsisässä, mutta nämä muut tolvanat ovat muuten vain tyhmiä.
        No demareita kaikki, eihän heiltä parenpaa voi odottaakkaan.

        Jos tämä Korhosen vetämä sontalinkojoukkue ei olisi ollut saitilla, niin tuskinpa minusta kepun puolestapuhujaa olisi ikinä tullut.
        mutta kun huomasin, että muissa porukoissa on vielä kahelinpia, niin päätinpä tällä krtaa alkaa kepun puolestapuhujaksi. Ja ilmeisen hyvin olenkin saanut hyväksynnän, koska lähes jokaista kirjoitustani sanotaan kepulaisen tekemäksi.

        Voin kyllä rehellisesti tunnustaa olleeni kokoomuslainen aina viimevaaleihin asti, jopa sen verran näkyvästi, että tunnetaan kokoomuslaisena vähän laajemminkin.

        Mutta demaria minusta ei koskaan tule, en minä niin täydellisesti toivottavasti sekoa ikinä.

        Voinpa aivan hyvin ensi kerralla äänestää persujakin, ihan vain Soinin hienojen esiintymisien takia. Vaara vehtaa liikkuvissa ja nukkuneissa, joista voi tulla melkoinenkin potti persujen syliin.

        Keskustassakin pitää ainakin sen verran tapahtua edistymistä, että Pekkarinen heitetetään pihalle, samoin tämä J.Korhonen joka on melkein samaa lajia tämän palstapökkelö kaimansa kanssa.

        Joten Känänkin olis paras nyt vain mennä vaikka vasemmistoliittoon, tai persuihin sillä ennemmin niistä tulee hallituspuolue kuin demareista.

        Rivit rakoilevat taatusti pahasti. Poikkeuslakiäänestyksessä erotellaan oikeat ihmiset ihmisenkuvista. Vain paatuneimmat toverit painavat EI-nappia - heillehän aate on aina ollut ihmishenkeä tärkeämpi.


    • pol.t.

      Vain tunnoton ihminen pelaa viattomien verellä. Sellaisen moraalin alittaa vain sydämmetön ilkkuja. Suorastaan mahdotonta vastata mitään sellaiselle ihmiselle. Syvä halveksuntani.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe