Hyväksytkö yhteiskuntaluokkien tuhoamista, omaisuuden riistämistä valtiolle, vankileirejä, mielivaltaisia teloituksia ja vangitsemista, sananvapauden tallomista, mielipiteen- ja uskonnonvapauden tuhoamista ja järjestelmän väkivaltaista siirtämistä muille kansoille.
jotain tuommoista olisi ollut luvassa neuvostoliitossa
Jos olet kommunisti
10
439
Vastaukset
- HTZA
Pakkohan se olisi noudataa esi-isien oppeja.!
Siis, jos olisin kommunisti.
Ja Neuvostoliitossa ei ollut luvassa, siellä oli. - tätä samaa
ollut USA:ssakin. On vieläkin.
- useampia
kommunisti puolueita mutta vasemmistoliitto EI kuulu niihin.Onko kysyjä kenties natsi?
- systeemiä
tarkoitat?Olen kommunisti henkeen ja vereen,mutta vasemmistoliitto on minun puolueeni.Olin perustamiskokouksessa Kulttuuritalolla,vaikka vain kainuulaisena bussinkuljetajana.Neuvostoliitosta on puhuttu paskaa porvarien tiedotusvälineissä.Olen itse ajanut ajanut sinne yli kolmekymmentä vuotta,ja väitän,että nykyinen kapitalistinen systeemi on huonontanut perusvenäläisen elämää.Haluan kommentteja väitteeseeni!
- aluejohto
Annappa vastaus kysymykseen miksi vasemmistoliitto eikä SKP?? Ai et osaa. Senkö vuoksi ettet halua punatähden leimaa otsaasi ja vs:n listoilla voit mahdollisesti päästä eteenpäi valttustoihin ym . olethan tosi (huora) Venäjällä on jo nyt muodostunut varakas keskiluokka kymmeniä miljoonia, oligarkit tosi rikkaat erikseen.Sinun ihailemasi suuren isänmaasi aikaan siellä ei muita hyvin toimeentulevia ollut kuin bolitrukit ja heidän perheensä ei matkusvapautta eikä mutakaan vapautta a vot
- jotka
mainitsit ovat tuomittavissa,paitsi tuo yhteiskuntaluokien tuhoaminen.Koska kommunismissa/sosialismissa on tarkoitus häivyttää luokkaerot.Neuvostoliitto rikkoi ihmisoikeuksia aika pahasti.Mutta neuvostoliitto oli neuvostoliitto.
- sinusta tuntuisi..
Niin..miltä tuntuisi, kun on käynti naapurikaupungissa, ja pitää anoa kulkulupa sinne lähes minuuttitarkasti.
Miltä tuntuisi, jos olisit vahingossa ajanut autolla kommunisti pamppujen ajokaistalla. Miltä tuntuisi siitä puolenvuoden vankila.
Miltä tuntuisi kun sattumalta voitit Volgan arpajaisissa, ja sinä onnetonm menit ja möit sen, ja sai 9-vuoden vankilatuomion. Tämä on ihan tosi tarina, silloisesta Neuvostoliitosta.
Näitä "vapaan maan" tarinoita vaikka kuin. Missä ei ollut yksilöllä paljoa oikeuksia.
Maa missä työläisetkin oli miljonäärejä...sanoivat. Kukahan tosissaan uskoi. Uskoisitko nyt jos joku sanoisi miljonääriksi sinua, 800 euron kuukaisi tuloillasi. Pitäisi olla vähintään tuulisähkö kauppias, joka tyvenellä myy tuulisähköä.
- k.o.m Mari
lähes samoista rikoksista on syytteessä jenkit irakissa.
Misi kommunistin pitäisi hyväksyä nuo?
Miksi edes ajattelet tuollaista? otappa selvää suomalaisesta vasemmistosta ja työstämme myös sinunkin parhaaksi.Nykyisin normaalit etuisuudet niin töissä kuin siviilissä on sinullekin taistellut suomalainen työväenliike.Eli mm.me parjatut kommunistit. - Vasuri5
Neuvostoliitto on poijjaat kaatunu jo. Neukkulasta ja vankileireistä huutelu Vasemmistoliiton keskustelyhteisössä on yhtä loogista kuin keskitysleireistä ja natseista huutelu kokoomuksen yhteisössä. Nyt järki peliin.
Modernin, punavihreän Vasemmistoliiton poliittiset ohjelmat voi lukea vaikkapa inthervebistä!:)
http://www.vasemmistoliitto.fi/
Lukuintoa! osais lentää :))!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504