Hyväksytkö yhteiskuntaluokkien tuhoamista, omaisuuden riistämistä valtiolle, vankileirejä, mielivaltaisia teloituksia ja vangitsemista, sananvapauden tallomista, mielipiteen- ja uskonnonvapauden tuhoamista ja järjestelmän väkivaltaista siirtämistä muille kansoille.
jotain tuommoista olisi ollut luvassa neuvostoliitossa
Jos olet kommunisti
10
434
Vastaukset
- HTZA
Pakkohan se olisi noudataa esi-isien oppeja.!
Siis, jos olisin kommunisti.
Ja Neuvostoliitossa ei ollut luvassa, siellä oli. - tätä samaa
ollut USA:ssakin. On vieläkin.
- useampia
kommunisti puolueita mutta vasemmistoliitto EI kuulu niihin.Onko kysyjä kenties natsi?
- systeemiä
tarkoitat?Olen kommunisti henkeen ja vereen,mutta vasemmistoliitto on minun puolueeni.Olin perustamiskokouksessa Kulttuuritalolla,vaikka vain kainuulaisena bussinkuljetajana.Neuvostoliitosta on puhuttu paskaa porvarien tiedotusvälineissä.Olen itse ajanut ajanut sinne yli kolmekymmentä vuotta,ja väitän,että nykyinen kapitalistinen systeemi on huonontanut perusvenäläisen elämää.Haluan kommentteja väitteeseeni!
- aluejohto
Annappa vastaus kysymykseen miksi vasemmistoliitto eikä SKP?? Ai et osaa. Senkö vuoksi ettet halua punatähden leimaa otsaasi ja vs:n listoilla voit mahdollisesti päästä eteenpäi valttustoihin ym . olethan tosi (huora) Venäjällä on jo nyt muodostunut varakas keskiluokka kymmeniä miljoonia, oligarkit tosi rikkaat erikseen.Sinun ihailemasi suuren isänmaasi aikaan siellä ei muita hyvin toimeentulevia ollut kuin bolitrukit ja heidän perheensä ei matkusvapautta eikä mutakaan vapautta a vot
- jotka
mainitsit ovat tuomittavissa,paitsi tuo yhteiskuntaluokien tuhoaminen.Koska kommunismissa/sosialismissa on tarkoitus häivyttää luokkaerot.Neuvostoliitto rikkoi ihmisoikeuksia aika pahasti.Mutta neuvostoliitto oli neuvostoliitto.
- sinusta tuntuisi..
Niin..miltä tuntuisi, kun on käynti naapurikaupungissa, ja pitää anoa kulkulupa sinne lähes minuuttitarkasti.
Miltä tuntuisi, jos olisit vahingossa ajanut autolla kommunisti pamppujen ajokaistalla. Miltä tuntuisi siitä puolenvuoden vankila.
Miltä tuntuisi kun sattumalta voitit Volgan arpajaisissa, ja sinä onnetonm menit ja möit sen, ja sai 9-vuoden vankilatuomion. Tämä on ihan tosi tarina, silloisesta Neuvostoliitosta.
Näitä "vapaan maan" tarinoita vaikka kuin. Missä ei ollut yksilöllä paljoa oikeuksia.
Maa missä työläisetkin oli miljonäärejä...sanoivat. Kukahan tosissaan uskoi. Uskoisitko nyt jos joku sanoisi miljonääriksi sinua, 800 euron kuukaisi tuloillasi. Pitäisi olla vähintään tuulisähkö kauppias, joka tyvenellä myy tuulisähköä.
- k.o.m Mari
lähes samoista rikoksista on syytteessä jenkit irakissa.
Misi kommunistin pitäisi hyväksyä nuo?
Miksi edes ajattelet tuollaista? otappa selvää suomalaisesta vasemmistosta ja työstämme myös sinunkin parhaaksi.Nykyisin normaalit etuisuudet niin töissä kuin siviilissä on sinullekin taistellut suomalainen työväenliike.Eli mm.me parjatut kommunistit. - Vasuri5
Neuvostoliitto on poijjaat kaatunu jo. Neukkulasta ja vankileireistä huutelu Vasemmistoliiton keskustelyhteisössä on yhtä loogista kuin keskitysleireistä ja natseista huutelu kokoomuksen yhteisössä. Nyt järki peliin.
Modernin, punavihreän Vasemmistoliiton poliittiset ohjelmat voi lukea vaikkapa inthervebistä!:)
http://www.vasemmistoliitto.fi/
Lukuintoa! osais lentää :))!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895