H.Aaaltosen kirjoittama syväluotaava eepos bändistä tarjoaa juuri sitä, mitä pelkäsinkin; fanin kirjoittamaa, väritettyä tarinointia.
Kirja on viihdyttävä mutta kuten jo piireissä on tiedossa, sisältää se rutkasti valheellista "tietoa".
Kirjaa on kiva lukea mutta näin fanina, en voi ymmärtää miksi on täytynyt väristellä ja keksiä ihmeellistä kulkuritarinaa mukaan.
En tiedä mainostetaanko kyseistä kirjaa "dokkarina" mutta olen kuullut että tarinoinnit ovat otettu totuuksina vastaan ja kirjaa pidetään tarinoitten edelleenviemisen lähteenä...porukan puhuen eri sos.til.totuuksiaan yhtyeestä.
Valitettavasti kirjan tarjoama totuuspohja ontuu ja tulee tunne että tarkoituksella on otettu rahat pois faneilta. Suosittelen "Remu-Poika varjoisalta kujalta"-eeposta, mikäli haluaa enemmän tietoa ja faktaa, ei keksittyä, vääristeltyä, suurenneltua jne.
Kirja luettu!
..Ja arvostelu...
2
408
Vastaukset
- ...
Remuhan ei tunnetusti koskaan väritä mitään juttujaan :-D Remulle Tieto-Finlandia!
Anna edes yksi esimerkki vääristelystä.- ¨ä'ö-,.l
... tarvitse mitään perustella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350