Onko 15cm kalu pieni?

XXX

Mitä mietite?
Millainen kalu on paras?

19

14198

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nina

      kyl mä olen sitä mieltä et se on kiinni ihan ihmisestä...ku toiseen tutustuu ni ei sillä mun mielestä ole väliä minkä kokoinen on..

      • patukka

        Jos se on juhlakunnossa 15 cm niin se on keskiverto. Mutta jos se on lepotilassa tuon kokoinen niin sitten vaan nudistirannalle käveleen ja keimaileen.


      • Jambo
        patukka kirjoitti:

        Jos se on juhlakunnossa 15 cm niin se on keskiverto. Mutta jos se on lepotilassa tuon kokoinen niin sitten vaan nudistirannalle käveleen ja keimaileen.

        Kyllä näillä foorumeilla kaikki normaalit asiat vääristyvät. Kukaan ei juuri tunnusta omaavansa 5"=127mm (13cm) elintä joka lienee se keskilinja USA:n tutkimusten pohjalta, jossa ontanta on suurempi kun meillä.

        Jokatoinen jannu vetää 20cm elimen lahkeestaan jotkut jopa suuremman. Se vaan tilastonikkaria kummastuttaa kuinka vähäväkiseen Suomeen on osunut noin suurieliminen miespopulaatio.

        Mitä sillä on väliä? on erittäin harvinaista, että napero on jäänyt alle 10cm pituiseksi ja sekin on vielä sormenkoinen ,joilla sormilla tuotetaan enemmän onnea naismaailmassa kun niillä "jätte kulleilla".


      • ...

        oli kyse yhen illan suhteest


    • Tyrävyö

      Juu naurettavan kokoinen härveli, mitä tollasella tekee ?

      • maspa

        Sinulla on juuri semmoinen penis kuin suurimmalla osasta pojilla!Itsellänikin on saman pituinen ja ympärysmitta on 13cm Sillä pystyy nussimaan muijaa takaa erittäin hyvin ja myös silleen et muija avaa jalkojaan....oioi kun se tuntuu hyvältä nussia omaa muijaani...


      • Simpauttaja
        maspa kirjoitti:

        Sinulla on juuri semmoinen penis kuin suurimmalla osasta pojilla!Itsellänikin on saman pituinen ja ympärysmitta on 13cm Sillä pystyy nussimaan muijaa takaa erittäin hyvin ja myös silleen et muija avaa jalkojaan....oioi kun se tuntuu hyvältä nussia omaa muijaani...

        Tosi on, sinun muijaasi on tosi hyvä nussia. Ja samaa mieltä ovat muutkin olleet.


    • Tilastomies

      Useissa tutkimuksissa maailmalla on keskikooksi todettu 13.5-15.5cm eli ihan tavallinen on.

      Mikä on paras ? No toimiva tietenkin.

    • niin soon

      Naiminen on tekniikkalaji, niin pienellä kuin suurellakin kalulla. Mulla itsellä on tuota samaa mittaa ja riippuen asennosta vaimoni moittii jopa liian suureksi. Pääasia on, että se toimii ja Sinä itse osaat sitä käyttää ja tyttöystäväsi/ vaimosi on tyytyväinen. Ei muiden kohdalla ole väliä.
      Oli kolme vankia, paholainen tuli yöllä ja sanoi: jos teidän kullien yhteismitta on 20 cm niin opastan teidät vapauteen. Niin alkoi mittaaminen, yhdellä oli 10 cm, toisella 7,5 cm ja kolmannella 2,5. Tarvittava mitta täyttyi ja niin alkoi vaivalloinen tie vankilasta vapauteen. Viimein oltiin vankilan muurin päällä, vain hyppäys alas ja vapaus oli siinä. Silloin tämä jonka kullin pituus oli 2,5 cm sanoi: ajatella pojat missä oltaisiin ellei mulla seisonut. Niin tässäkin lyhin oli tärkein. Onnellisia hetkiä.

    • Mari

      eniten vähän pienemmistä.. suuri sattuu, varsinkin kun lempi asentoni on olla päällä, eli ratsastaen. Ja kun painaudun ihan kultaa vasten, niin että tyvi hankaa klittaa, niin syvälle sisälle sattuu jos on noin "iso". Parhaaksi olen itselleni kokenut nykyisen kihlattuni n. 12cm. Kaverit nauroikin ennen että tyttö hakee pienimunaista miestä.. ja näinhän se on, olen vissiin millipillu.. =)

      • Jaydee

        Harvinaisen järkevä viesti tämän forumin viestiksi, mutta harvinaisen tyhmiä taisivat olla kaverit...


      • M22

        Kundis on varmaan ihastunu, kun kaikki kaveris naureskelee hänen kokoaan. Lähtis muija kyl kävelee multa, jos arkaluontoiset tiedot leviäisi.


    • ukkomies47

      että paras kalu useimpien naisten mielestä on sellainen kalu, joka on kiinni sellaisessa miehessä, joka ei mittaile sitä kaluaan eikä mieti sen pienuutta vaan tositilanteen koittaessa tekee parhaansa kalunsa koosta riippumatta myös naisen tarpeet huomioon ottaen ja tunnustaa sen tosiseikan, että sillä kalulla on hyvin pieni osuus onnistuneessa parisuhteessa. On ihan sama, jos miehen kalu on 20 cm ja mies on itse täys mulkku tai jos miehen kalu on 12 cm ja mies itse on lähes jumala.

    • Anonyymi

      Kannattaa tyytyä itsetyydytykseen

      • Anonyymi

        Tyydy sinä vaan, kuten tähänkin asti.


    • Anonyymi

      Keskinverto. Mulla taas on 13 cm lepotilassa ja 19 cm kovana.

      • Anonyymi

        Joku taitaa olla vaan kateellinen 😏


    • Anonyymi

      Tutkimusten mukaan keskikoko erektiossa on noin 13.5 cm, kun viivoitin painetaan häpyluuhun. Eli näkyvä pituus on noin 12.0 cm.

    • Anonyymi

      12-15cm riittää hyvin, varmaan pienempikin toimii moitteettomasti. En kyllä tiedä yhdenkään miehen mittaa, mutta ihan mitasta arvioimalla sanoisin. Enemmän tosiaan Ja tuon toisen ketjun WC-paperirullan paksuus alkaa olla lähellä maksimin, joka venyttää jo aika tavalla. 😬

      Suurinta osaa omien mittojen kelpaaminen huolestuttaa. Ehkä ihan turhaan, jos on rakkautta, ei kelpaaminen ole mitasta kiinni. Joku ehdotti naiselle lyijykynätestiä (jos pysyy sisällä 10 kyykkyä on tiukka). En kuvittele 3 lapsen äitinä enää olevani tiukka, mutta eipä tuon tippumisesta tai edes liikkumisesta ollut mitään merkkejä.😂 Tyhmää edes kokeilla, myönnän, mutta tulipa Nyt kuitenkin tehtyä. Jos lyijykynä pysyy vaivatta, hyvin kuvitella ettei normaalihajonnan sisällä olevalla kalulla saisi aikaan ihmeitä (kun tietää mitä tekee).

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe