hakoteillä. Onko normaalia,että mieskala saa aina tehdä aloitteen ja scorpionitar perääntyy, jos ei jaksa ja joskus sitten jaksaa?
Skorpioninaisen
8
2664
Vastaukset
- kun työstressit ym.
väsymys painaa,ei sitä huvita. Toisaalta on kiva leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa.:)
- tämän skoputtaren
kanssa.
Seksihän on mitä mainioin johdannainen rentoutumiseen ;-)
-mun mielestä!!!- voi pamahtaa
paksuksi. Jos neljä lasta on jo hankittu, arvaako sitä enää?
- on kalun
voi pamahtaa kirjoitti:
paksuksi. Jos neljä lasta on jo hankittu, arvaako sitä enää?
kaveri:).
- Cryz(NeitsytN)
...Jooh, on se joskus näinkin.
Minä saan tehdä kaiken viettelemisen ensitreffien jälkeen.
Joskus olis kiva saada palautetta että kiinnostaako vai ei...
Joskus kiinnostaa, ja joskus ei...
Ei vaan enää uskalla aloittaa mitään koska pelkää että mies kääntää selkänsä, tai lähes nauraa päin naamaa.
Olen päättänyt olla selibaatissa kunnes mies ymmärtää etten minäkään ihan frigidi ole. Ja mitä miehen haluihin tulee, olen sanonut että jos menee muiden kanssa vain siitä syystä ettei saa seksiä, ei ole mies ollenkaan...
Rakkaus teettää välillä kaikenlaista, mutta olen ollut ymmärtävinäni että Skorpioni myös tekisi tasaisesti aloitteita ettei se jäisi kylmästi toisen kontolle...
Ja after all, en tykkää itse olla jonkinlaisena hallitsevana osapuolena koko aikaa.
Jatkuvasti sänkyyyn "käskeminen" ei tunnu siltä rakastamiselta minusta ollenkaan...
Onneksi teitä Skorpioneja(lukemani mukaan)on myös sellaisia jotka osaavat ottaa ohjat käsiinsä itsekin...:DD Hyvä te! - toinen skopu
minusta ei saa lahnaa tekemälläkään.. siitä asti kun sen n 14/15 vuotiaana keksin niin olen poikkeuksetta aina ollut se aktiivisempi osapuoli tosin tasapuolisuuden nimissä aina välillä tulee myös niitä aikoja jolloin odotan myös toisen tekevän aloitteen.
nykyinen parisuhteeni vesimies mieheeni oli kieltämättä alkuun vähän ongelmallinen mutta 10v harjoittelu on tuottanut tulosta eikä tästä sen paremmin kuin muustakaan aiheesta ole enää viime vuosien aikana ilmennyt erimielisyyksiä..
seksiä harrastamme keskimäärin n2-3x /vko. riippuen tilanteesta joskus useamminkin ja taas joskus harvemmin 10 vuoteen mahtuu sentään aika paljon.
mutta uskokaa tai älkää niin päivääkään vielä en vaihtaisi pois..- riippuu paljolti
myös skoputtaren iästä, vaikkei naisilta ikää kysytä.Kun vuosia alkaa olla viidenkympin paikkeilla,voi mieheen iskeä villitys ja naiseen taas hallitus.
- -joka ei tiedä-
riippuu paljolti kirjoitti:
myös skoputtaren iästä, vaikkei naisilta ikää kysytä.Kun vuosia alkaa olla viidenkympin paikkeilla,voi mieheen iskeä villitys ja naiseen taas hallitus.
Jos mies on oikea niin skopun seksi-into säilyy vaikka 90vee asti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992