Teinit ja alastomuus

NatuSvensson

Tolla aiemmissa ketjuissa jäi vähän epäselväksi tuo teinien pakottaminen ja ei-pakottaminen joten ajattelin ottaa uuden ketjun käyttöön kun tahtovat mennä vähän pitkiksi nuo ketjut ja viestien sisältö hukkua.

Nyt kerron siis vain omista kokemusksistani ja miten juuri melläpäin on asiat.

Kukaan teini ei vastoin tahtoaan lähde leirintäalueelle. Sen sijaan saattaa tietyssä iässä juuri alastomuus olla arka paikka ja sitä kunnioitetaan. Jos teini olisi yksin hän voisi tuntea olevansa orpo mutta kun meillä saattaa olla parikymmentä samanikäistä samaan aikaan.

Mitä tekee tämä nuorisoyhteisö? Pelaa petankkia, kuuntelee musiikkia asuntovaunussa tai mökissä, katselee filmejä, pelaa sulkapalloa tai löhöilee. Tai pitää kovaa ääntä muiden ikäistensä kanssa. Nämä teini-ikäiset löytävät aika pian toisensa. Jokut ovat alasti, jotkut vähän harvemmin, jotkut pitävät housut jalassaan, jotkut tytöt yläosattomissa, tosilla T-paita. Kukaan ei noteeraa mitenkään,ei käske ei kiellä tai edes kehoita tai suosittele, eikä varsinkaan raportoi tälle palstalle rohkeasta rippikoululaisesta joka heitti uimapuvun suihkuhuoneen nurkkaan kuten juuri luin eräästä aloituksesta.

En usko että kenellääkään näistä nuorista on mitään pakontunnetta, heitä on sen verran monta. Ja alastomuus ei heidän kohdallaan ole se tärkein asia.

52

5424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moraalin vartia

entäpä nämä varhaisteinit 10-13v olevat,sanotaan että joss viellä sattuvat olemaan ns. hiljasia kotihiiriä.joilla ei ole hierveästi kavereita,ja siitä johtuen ei montaa paikkaa mihin mennä siksi aikaa kun vanhemmat menee viikonlopun viettoon kaltaistensa pervojen joukkoon.oletteko ajatelleet miltä lapsesta tuntuu istua siellä ja katsella kun vanhat äijät kävelee lerppu nysä paljaana-hyi vittu sanon minä.mutta kukin tyylillään,pointti vain on että .....ÄLKÄÄ SEKOITTAKO LAPSIA TEIDÄN PAKKOMIELTEISEEN ALASTOMUUTEEN,kun lapsi aikuistuu ja päättää itsenäisesti meneekö naku-tapahtumaan vai ei se on hänen PÄÄTÖKSENSÄ ,EIKÄ VAIN PAKONSANELEMA JUTTU.

• NatuSvensson

En ole havainnut että ketään olisi pakotettu, hyvin luonnollisesti ovat kaiken ikäiset lapset tulleet toimeen, jos joku voisi huonosti sen huomaisi. Varhaisteinit suhtautuvat hyvin luonnollisesti alastomuuteen kun ovat siihen koko ikänsä tottuneet.

Miksi muuten juuri "moraalin vartijat" niin mielellään viihtyvät tällä palstalla? Ja jos olemme pervoja niin missä se pervous ilmenee? Alastomuudessa? Emme harrasta seksiä julkisesti, mitä jokainen tekee asuntovaunussaan tai mökissään on taas jokaisen oma asia. Niinkuin muidenkin ihmisten eikä ainoastaan naturistien.

• hehehheheheh

Opettele nyt edes kirjoittamaan... "moraalin vartia" voi jeesus, miten olis "moraalinvartija"

moraalin vartia... hehehheheh anna mun kaikki kestää...:)

• Vapaus

Jaahas. Piti sitten vielä ainakin yksi ketju avata tässä hengessä.

No saamasi pitää: Parempi on että sellaiset teinit jotka ei halua olla nakumestoissa alasti pysyisivät KAUKANA sieltä.

Ja ne teinit jotka on alasti nakumestoissa esim. Katinkullasa ansaitsee kyllä kehuja siitäkin huolimatta että tehdään välttämättömyydestä hyve.

• "nakumestoissa"???

Missä IHMEEN "nakumestoissa"???

Kylpylöiden saunat on rakennettu saunomista varten, eikä miksikään perverssien kolmekymppisten peräkammarinpoikien alastomuuden katselupaikoiksi, eli vapauden "nakumestoiksi".

• Vapaus
        "nakumestoissa"??? kirjoitti:

Missä IHMEEN "nakumestoissa"???

Kylpylöiden saunat on rakennettu saunomista varten, eikä miksikään perverssien kolmekymppisten peräkammarinpoikien alastomuuden katselupaikoiksi, eli vapauden "nakumestoiksi".

Nakumesta on täällä määritelty moneen kertaan joten se siitä.

Minä en ihan täytä peräkammarin pojan määritelmää kun olen asunut erossa vanhemistani pian jo 10 vuotta mutta tunnen suurta sielujen sympatiaa peräkammarin poikia kohtaan.

He ovat oikeita ALASTOMUUDEN ystäviä ja vilpittömin mielin liikkellä jos ovat liikkellä. Yleensähän he eivät kuitenkaan ole liikkellä.

Ikääkään ei ole ihan vielä edes kolmeakymppiä.

• NatuSvensson

"Jaahas. Piti sitten vielä ainakin yksi ketju avata tässä hengessä."

Vapaus on näemmä sitä mieltä että toistan itseäni? No, se on Vapauden mielipide se.

• Vapaus Orig.
        Vapaus kirjoitti:

Nakumesta on täällä määritelty moneen kertaan joten se siitä.

Minä en ihan täytä peräkammarin pojan määritelmää kun olen asunut erossa vanhemistani pian jo 10 vuotta mutta tunnen suurta sielujen sympatiaa peräkammarin poikia kohtaan.

He ovat oikeita ALASTOMUUDEN ystäviä ja vilpittömin mielin liikkellä jos ovat liikkellä. Yleensähän he eivät kuitenkaan ole liikkellä.

Ikääkään ei ole ihan vielä edes kolmeakymppiä.

No johan sulla on VAIKEAA vastata huutoosi.
        Et tosin ole kertaakaan määritellyt, mikä on tarkoittamasi "nakumesta".

Suomessa ei ole YHTÄÄN saunaa tai paikkaa, jossa olisi PAKKO olla alastomana, tai johon EI SAISI MENNÄ pyyhkeeseen kietoutuneena.

• Vapaus
        Vapaus Orig. kirjoitti:

No johan sulla on VAIKEAA vastata huutoosi.
        Et tosin ole kertaakaan määritellyt, mikä on tarkoittamasi "nakumesta".

Suomessa ei ole YHTÄÄN saunaa tai paikkaa, jossa olisi PAKKO olla alastomana, tai johon EI SAISI MENNÄ pyyhkeeseen kietoutuneena.

Se on määritelty täällä moneen kertaan.

Jostain syystä se määritelmä ei vaan tunnu menevän eräiden kalloon kun aina sitä pitää vääristellä ja puhua pakkoalastomuudesta sun muusta.

• naturismiin tutustuva

" Parempi on että sellaiset teinit jotka ei halua olla nakumestoissa alasti pysyisivät KAUKANA sieltä"

Nyt tuli sinulta jo sellaista tekstiä, että tämä rupeaa vahvasti viittaamaan pedofiilisiin taipumuksiin.

Olet jo pahempi talibaani, kuin aito sellainen. Sinä haluat jo alistaa teinitytötkin perverssien halujesi kohteiksi.
        Vaikka sinä esitätkin jatkuvasti omia päättömiä ehdotuksiasi täällä, niin nyt menit liian pitkälle.

Ps. Voit ihan rauhassa tehdä tutkintapyynnön poliisille kunnianloukkauksesta, vastaan mielelläni kirjoituksestani. Samalla tutkitaan myös kaikki sinun kirjoituksesi. Jos poistat oman viestisi, niin se on jo kopioitu ja löytyy varmasti. Turha valittaa myöskään ylläpidolle, koska tässä viestissä ei ole mitään sääntöjen vastaista.

• naturismiin tutustuva
        Vapaus kirjoitti:

Se on määritelty täällä moneen kertaan.

Jostain syystä se määritelmä ei vaan tunnu menevän eräiden kalloon kun aina sitä pitää vääristellä ja puhua pakkoalastomuudesta sun muusta.

Että se on AINOASTAAN SINUN MÄÄRITELMÄ, EIKÄ SILLÄ OLE MITÄÄN VIRALLISTA ASEMAA, EIKÄ MITÄÄN TEKEMISTÄ TODELLISUUDEN KANSSA.

AINOA JOKA TÄÄLLÄ JATKUVASTI VAATII PAKKOALASTOMUUTTA OLET SINÄ VAPAUS.

Kaikki jotka vastustavat sinua, ovat täysin oikeassa ja kukaan EI OLE VÄÄRISTELLYT SITÄ MITENKÄÄN.

Sinä olet niin pahasti seksuaalisesti häiriintynyt, että et edes itse tajua, mitä paskaa sinä yrität täällä syöttää, jotta saisit mahdollisimman hyvin toteutettua seksuaalisen tyydytyksesi.

Sori vaan, mutta minun mielestäni sinä olet jo siinä pisteessä, että sinut pitäisi ohjata pakkohoitoon. Nämä muutamat viimeiset viestisi varmisti minulle asian, että sinä et enään ole ollenkaan tässä maailmassa, vaan elät omassa fantasiamaailmassasi ja sinulla on erittäin paha pakottava tarve nähdä alastomia naisia, saadaksesi tyydytyksen.

• Vapaus
        naturismiin tutustuva kirjoitti:

Että se on AINOASTAAN SINUN MÄÄRITELMÄ, EIKÄ SILLÄ OLE MITÄÄN VIRALLISTA ASEMAA, EIKÄ MITÄÄN TEKEMISTÄ TODELLISUUDEN KANSSA.

AINOA JOKA TÄÄLLÄ JATKUVASTI VAATII PAKKOALASTOMUUTTA OLET SINÄ VAPAUS.

Kaikki jotka vastustavat sinua, ovat täysin oikeassa ja kukaan EI OLE VÄÄRISTELLYT SITÄ MITENKÄÄN.

Sinä olet niin pahasti seksuaalisesti häiriintynyt, että et edes itse tajua, mitä paskaa sinä yrität täällä syöttää, jotta saisit mahdollisimman hyvin toteutettua seksuaalisen tyydytyksesi.

Sori vaan, mutta minun mielestäni sinä olet jo siinä pisteessä, että sinut pitäisi ohjata pakkohoitoon. Nämä muutamat viimeiset viestisi varmisti minulle asian, että sinä et enään ole ollenkaan tässä maailmassa, vaan elät omassa fantasiamaailmassasi ja sinulla on erittäin paha pakottava tarve nähdä alastomia naisia, saadaksesi tyydytyksen.

Tosiasiassa minä olen yksi harvoja jotka tällä palstalla osaa tosissaan EROTTAA alastomuuden ja seksin toisitaan.

Te sen sijaan te ette osaa ja se on yksi syy SAIRALLOISEEN alastomuusvastaisuuteenne.

• Vapaus

" Parempi on että sellaiset teinit jotka ei halua olla nakumestoissa alasti pysyisivät KAUKANA sieltä"

Nyt tuli sinulta jo sellaista tekstiä, että tämä rupeaa vahvasti viittaamaan pedofiilisiin taipumuksiin.

Olet jo pahempi talibaani, kuin aito sellainen. Sinä haluat jo alistaa teinitytötkin perverssien halujesi kohteiksi.
        Vaikka sinä esitätkin jatkuvasti omia päättömiä ehdotuksiasi täällä, niin nyt menit liian pitkälle.

Ps. Voit ihan rauhassa tehdä tutkintapyynnön poliisille kunnianloukkauksesta, vastaan mielelläni kirjoituksestani. Samalla tutkitaan myös kaikki sinun kirjoituksesi. Jos poistat oman viestisi, niin se on jo kopioitu ja löytyy varmasti. Turha valittaa myöskään ylläpidolle, koska tässä viestissä ei ole mitään sääntöjen vastaista.

Nyt tuli sinulta JÄLLEEN KERRAN sellaista tekstiä, että tämä ON JO KAUAN vahvasti viittannut ääri-islmailaisiin taipumuksiin.

Minä en vaikene yhtään ennen kuin alastomuusvastustajat vaikenee. Siitä voit olla varmempi kuin mistään muusta.

Kyllä. Sinun viestisi oli lainvastainen. Täyttää ainakin kunnianloukkaukset tuntomerkit.

Minä sen sijaan en ole kirjoittanut mitään lainvastaista.

• Vapaus Orig.
        Vapaus kirjoitti:

Tosiasiassa minä olen yksi harvoja jotka tällä palstalla osaa tosissaan EROTTAA alastomuuden ja seksin toisitaan.

Te sen sijaan te ette osaa ja se on yksi syy SAIRALLOISEEN alastomuusvastaisuuteenne.

Miten tuo väitteesi korreloituu siihen, että VAADIT aina VASTAKKAISEN sukupuolen ALASTONTA läsnäoloa ja VAPAATA katselumahdollisuutta naisten alastomuuteen?

Tuollainen vastakkaisen sukupuolen pakonomainen katselu ja sen vaatiminen on sairaalloista.

Tällä palstalla en ole havainnut mitään alastomuusvastaisuutta, se lienee vain jonkin sairaalloisen ihmisen mielikuvituksessa olevaa luuloa.

• Vapaus
        Vapaus Orig. kirjoitti:

Miten tuo väitteesi korreloituu siihen, että VAADIT aina VASTAKKAISEN sukupuolen ALASTONTA läsnäoloa ja VAPAATA katselumahdollisuutta naisten alastomuuteen?

Tuollainen vastakkaisen sukupuolen pakonomainen katselu ja sen vaatiminen on sairaalloista.

Tällä palstalla en ole havainnut mitään alastomuusvastaisuutta, se lienee vain jonkin sairaalloisen ihmisen mielikuvituksessa olevaa luuloa.

"VAADIT aina VASTAKKAISEN sukupuolen ALASTONTA läsnäoloa ja VAPAATA katselumahdollisuutta naisten alastomuuteen?"

VALEHTELET. En vaadi. Ennemminkin kyse on siitä että minä menen paikkoihin joissa joka tapauksessa on naisia alasti. Kuten myös miehiä. Nämä paikat ovat siis laillisia toisten alastomuudesta nauttimiseen.

En vaadi ketään sinne tulemaan. Ihan on vapaaehtoista kaikkien tulo.

"Tällä palstalla en ole havainnut mitään alastomuusvastaisuutta"

Olet siis joko sokea tai lukutaidoton.

• naturismiin tutustuva
        Vapaus kirjoitti:

Nyt tuli sinulta JÄLLEEN KERRAN sellaista tekstiä, että tämä ON JO KAUAN vahvasti viittannut ääri-islmailaisiin taipumuksiin.

Minä en vaikene yhtään ennen kuin alastomuusvastustajat vaikenee. Siitä voit olla varmempi kuin mistään muusta.

Kyllä. Sinun viestisi oli lainvastainen. Täyttää ainakin kunnianloukkaukset tuntomerkit.

Että viestini täyttää kunnianloukkauksen, niin miksi sitten lässytät täällä, mene tekemään tutkintapyyntö. Samalla tutkitaan kaikki sinun viestisikin. Muista että pedofilia jo epäilykin on paljon rangaistavampaa, kuin joku kunnianloukkaus.

"Nyt tuli sinulta JÄLLEEN KERRAN sellaista tekstiä, että tämä ON JO KAUAN vahvasti viittannut ääri-islmailaisiin taipumuksiin."

Muista sitten, että myös tämä viestisi täyttää vielä paremmin ne kunnianloukkauskriteerit.

• naturismiin tutustuva
        Vapaus kirjoitti:

Sinä olet ainoa tällä palstalla, joka ei EROTA SEKSUAALISUUTTA JA SEKSIÄ TOISISTAAN.
        Kukaan ei ole sanallakaan puhunut tällä palstalla sinulle seksistä.

• Vapaus

Sinä olet ainoa tällä palstalla, joka ei EROTA SEKSUAALISUUTTA JA SEKSIÄ TOISISTAAN.
        Kukaan ei ole sanallakaan puhunut tällä palstalla sinulle seksistä.

Taidat olla paha ja sairaan lisäksi vielä tyhmäkin kun et tajua että jäät noista valheistasi kiinni.

Juuri äsken ITSE puhuit minulle SEKSISTÄ.

• Vapaus

Että viestini täyttää kunnianloukkauksen, niin miksi sitten lässytät täällä, mene tekemään tutkintapyyntö. Samalla tutkitaan kaikki sinun viestisikin. Muista että pedofilia jo epäilykin on paljon rangaistavampaa, kuin joku kunnianloukkaus.

"Nyt tuli sinulta JÄLLEEN KERRAN sellaista tekstiä, että tämä ON JO KAUAN vahvasti viittannut ääri-islmailaisiin taipumuksiin."

Muista sitten, että myös tämä viestisi täyttää vielä paremmin ne kunnianloukkauskriteerit.

Kyllä kaikki pyynnöt ja ilmoitukset on tehty ja tehdään jatkossakin jos aihetta ilmenee. Älä sinä siitä huolehdi.

Odottele vain sitä paikallisin POLIISIN yhteydenottoa rauhassa.

• naturismiin tutustuva
        Vapaus kirjoitti:

Taidat olla paha ja sairaan lisäksi vielä tyhmäkin kun et tajua että jäät noista valheistasi kiinni.

Juuri äsken ITSE puhuit minulle SEKSISTÄ.

Minä en ole puhunut sinulle yhtään mitään seksistä, vaan sinun SEKSUAALISESTI POIKKEAVISTA TAIPUMUKSISTASI.

Sinulle on ainakin kymmenen kertaa osoitettu, mikä ero näillä sanoilla on, mutta sinä ET VAIN MILLÄÄN TAJUA SITÄ. Olisikohan niin, että sinä itse olet se TYHMÄ, joka ei tajua mistään mitään.

Hakeudu hyvä poju jo hoitoon.

• naturismiin tutustuva
        Vapaus kirjoitti:

Kyllä kaikki pyynnöt ja ilmoitukset on tehty ja tehdään jatkossakin jos aihetta ilmenee. Älä sinä siitä huolehdi.

Ja vieläpä suurella mielenkiinnolla. Olen vakuuttunut siitä, että minun rikokseni on huomattavasti lievempi, kuin sinun. Tuskin saan edes syytettä, toisin kuin sinä.

• Antirasistinen
        Vapaus kirjoitti:

Ilmoitus Vapauden RASISTISESTA kirjoittelusta tehty viranomaisille.

• They are taking me away ha haa
        Vapaus kirjoitti:

Jonkun kannattaa nyt odottaa valkopukuisten tuloa...
        They are taking me away ha haa, they are taking me ...

• Vapaus
        Antirasistinen kirjoitti:

Ilmoitus Vapauden RASISTISESTA kirjoittelusta tehty viranomaisille.

Kai samalla hoituu myös ilmianto väärästä ilmiannosta.

Olen muuten aktiivisesti mukana RASISMIN VASTAISESSA järjestötoiminnassa joten väitteesi ovat hyvun epäuskottavia.

Ottaako pattiin?

• epätietoinen, mutta ei rasisti
        Vapaus kirjoitti:

Olen muuten aktiivisesti mukana RASISMIN VASTAISESSA järjestötoiminnassa joten väitteesi ovat hyvun epäuskottavia.

Ottaako pattiin?

Ovatko taleban ja al qaida jotain uskontoja?

Tähän asti olen kuvitellut niitä lähinnä terrorijärjestöiksi.

• Vapaus,
        Vapaus kirjoitti:

Ottaako pattiin?

Suomen perustuslain rasismin vastainen pykälä KIELTÄÄ rasismin näin:

" 2 luku
        Perusoikeudet
        6 §
        Yhdenvertaisuus

Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
        Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, USKONNON, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella."

Tämän perusteella on MAHDOTONTA USKOA, että olisit
        "aktiivisesti mukana RASISMIN VASTAISESSA järjestötoiminnassa",
        joten väitteesi ovat TÄYSIN epäuskottavia.

Ottaako pattiin?

• Vapaus
        epätietoinen, mutta ei rasisti kirjoitti:

Ovatko taleban ja al qaida jotain uskontoja?

Tähän asti olen kuvitellut niitä lähinnä terrorijärjestöiksi.

Ne on kyllä terroristijärjestöjä mutta ne saa käyttövoimansa nimenomaan uskonnosta.

• Vapaus
        Vapaus, kirjoitti:

Suomen perustuslain rasismin vastainen pykälä KIELTÄÄ rasismin näin:

" 2 luku
        Perusoikeudet
        6 §
        Yhdenvertaisuus

Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
        Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, USKONNON, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella."

Tämän perusteella on MAHDOTONTA USKOA, että olisit
        "aktiivisesti mukana RASISMIN VASTAISESSA järjestötoiminnassa",
        joten väitteesi ovat TÄYSIN epäuskottavia.

Ottaako pattiin?

Nimenomaan koska toimin järjestössä tiedän asiasta toisin kuin sinä.

Ei tuossa kohtaa lakia puhuta rasismista yhtään mitään.

Rasismi on vain ja ainoastaan ROTUSYRJINTÄÄ.

Ras- siinä sanan alussa tarkoittaa nimenomaan rotua.

Nykyään sitä sanaa kyllä käytetään väärin. Puhutaan ikä- sukupuoli- sun muusta rasismista mutta niille on omat sanansa. Tosiasia on että rasismi ei tarkoita muuta kuin rotusyrjintää.

• epätietoinen, mutta ei rasisti
        Vapaus kirjoitti:

Ne on kyllä terroristijärjestöjä mutta ne saa käyttövoimansa nimenomaan uskonnosta.

Haukut tai paremminkin syytät vastustajiasi terroristeiksi. Mielestäni se on vielä pahempi asia, kuin joku rasismi. Pitäytyisit vain omissa ihmeellisissä mielipiteissäsi ja ottaisit opiksi, kun sinulle osoitetaan että olet totaalisen väärässä, etkä alkaisi heti solvaamaan vastapuolta, jos he ovat oikeassa.

• Antirasistinen
        Vapaus kirjoitti:

Nimenomaan koska toimin järjestössä tiedän asiasta toisin kuin sinä.

Ei tuossa kohtaa lakia puhuta rasismista yhtään mitään.

Rasismi on vain ja ainoastaan ROTUSYRJINTÄÄ.

Ras- siinä sanan alussa tarkoittaa nimenomaan rotua.

Nykyään sitä sanaa kyllä käytetään väärin. Puhutaan ikä- sukupuoli- sun muusta rasismista mutta niille on omat sanansa. Tosiasia on että rasismi ei tarkoita muuta kuin rotusyrjintää.

Rasismi ja syrjintä on TÄSMÄLLEEN sama asia!

Esimerkiksi ikäRASISMIA harrastetaan sangen laajasti, eikä siinä ole kyse mistään rodusta.

• Vapaus
        epätietoinen, mutta ei rasisti kirjoitti:

Haukut tai paremminkin syytät vastustajiasi terroristeiksi. Mielestäni se on vielä pahempi asia, kuin joku rasismi. Pitäytyisit vain omissa ihmeellisissä mielipiteissäsi ja ottaisit opiksi, kun sinulle osoitetaan että olet totaalisen väärässä, etkä alkaisi heti solvaamaan vastapuolta, jos he ovat oikeassa.

Koska he ovat omalla käytöksellään antaneet siihen aihetta. He ovat toistuvasti uhanneet VÄKIVALLALLA.

He siis yrittävät saada alastomuusvastaiset tavoitteensa läpi väkivallan uhan ja pelon avulla.

Mitä muuta sellainen on kuin nimenomaan TERRORISIMIA?

• Vapaus

Rasismi ja syrjintä on TÄSMÄLLEEN sama asia!

Esimerkiksi ikäRASISMIA harrastetaan sangen laajasti, eikä siinä ole kyse mistään rodusta.

Älä puhu PASKAA.

Kaikki jotka jotain tietää aiheesta tietää myös että rasismi on VAIN ja AINOASTAAN rotusyrjintää.

Lue vaikka tuosta jotta vähän sivistyisit moukka.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rasismi

• Vapaus,
        Vapaus kirjoitti:

Koska he ovat omalla käytöksellään antaneet siihen aihetta. He ovat toistuvasti uhanneet VÄKIVALLALLA.

He siis yrittävät saada alastomuusvastaiset tavoitteensa läpi väkivallan uhan ja pelon avulla.

Mitä muuta sellainen on kuin nimenomaan TERRORISIMIA?

Omat vaatimuksesi ovat myöskin terrorismia. Terroristit vaativat totalitaristisia keinoja käytettäväksi omien mielihalujensa toteuttamisen mahdollistamiseksi.

Pakko ja kielto kuuluu totalitarismiin, eikä ne sovi samaan lauseesen vapausvaatimusten kanssa.

• Antirasistinen
        Vapaus kirjoitti:

Älä puhu PASKAA.

Kaikki jotka jotain tietää aiheesta tietää myös että rasismi on VAIN ja AINOASTAAN rotusyrjintää.

Lue vaikka tuosta jotta vähän sivistyisit moukka.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rasismi

Syrjintä on sama asia, kuin RASISMI

Tämä on yksi niistä wikipedian virheistä, joita itsekin väitit olevan.

• Vapaus
        Vapaus, kirjoitti:

Omat vaatimuksesi ovat myöskin terrorismia. Terroristit vaativat totalitaristisia keinoja käytettäväksi omien mielihalujensa toteuttamisen mahdollistamiseksi.

Pakko ja kielto kuuluu totalitarismiin, eikä ne sovi samaan lauseesen vapausvaatimusten kanssa.

"Terroristit vaativat totalitaristisia keinoja käytettäväksi omien mielihalujensa toteuttamisen mahdollistamiseksi."

Ja tätähän mä nimenomaan vastustan.

Kielto sopii vapausvaatimusten yhteyteen jos se mitä kielletään estää vapauden toteutumisen.

Esim. tullien kieltäminen rajoilla edistää vapauden toteutumista ja samoin pyyhkeiden kieltäminen saunassa edistää vapauden toteutumista.

• Vapaus

Syrjintä on sama asia, kuin RASISMI

Tämä on yksi niistä wikipedian virheistä, joita itsekin väitit olevan.

Puhut täyttä paskaa.

Asia LOPPUUNKÄSITELTY

• Vapaus,
        Vapaus kirjoitti:

"Terroristit vaativat totalitaristisia keinoja käytettäväksi omien mielihalujensa toteuttamisen mahdollistamiseksi."

Ja tätähän mä nimenomaan vastustan.

Kielto sopii vapausvaatimusten yhteyteen jos se mitä kielletään estää vapauden toteutumisen.

Esim. tullien kieltäminen rajoilla edistää vapauden toteutumista ja samoin pyyhkeiden kieltäminen saunassa edistää vapauden toteutumista.

Mikään KIELTO ei ole KOSKAAN vapautta.
        KAIKKI KIELLOT ovat totalitarismia.

Suvaitsevuus ja sallivuus ovat oikean vapauden peruspilarit.
        Todellinen vapaus tarkoittaa sitä, että joku voi toimia myös niin, mikä ei välttämättä miellytäkään Sinua. Jos ryhdyt VAATIMAAN jotain erityistä, nin TODELLINEN VAPAUS kuolee ja lakkaa olemasta. Tilale tulee RAJOITETTU VAPAUS, eli PAKKOVALTA.

• Vapaus,
        Vapaus kirjoitti:

Puhut täyttä paskaa.

Asia LOPPUUNKÄSITELTY

Sinähän et sitä päätä, senkin totalitaristinen rasisti!

Tiedätkö, että täällä ei saa kirjoittaa kirjoittaa rasistisia tekstejä?

• Vapaus
        Vapaus, kirjoitti:

Mikään KIELTO ei ole KOSKAAN vapautta.
        KAIKKI KIELLOT ovat totalitarismia.

Suvaitsevuus ja sallivuus ovat oikean vapauden peruspilarit.
        Todellinen vapaus tarkoittaa sitä, että joku voi toimia myös niin, mikä ei välttämättä miellytäkään Sinua. Jos ryhdyt VAATIMAAN jotain erityistä, nin TODELLINEN VAPAUS kuolee ja lakkaa olemasta. Tilale tulee RAJOITETTU VAPAUS, eli PAKKOVALTA.

"Mikään KIELTO ei ole KOSKAAN vapautta."

Jos tosissan väität näin niin et kyllä ymmärrä vapaudesta etkä itse elämästäkään YHTÄÄN MITÄÄN.

Varmaan sit pitäis murhat, pahoinpitelyt, ryöstöt ja raiskauksetkin sallia jos kerran niiden kieltäminen on vapauden vastaista ja totalitarismia.

Kaikki jotka oikeasti tietää vapaudesta jotain tajuaa että kaikki vapautta sortava toiminta pitää KIELTÄÄ ja vapautta sortavat ihmiset pitää PAKOTTAA käyttäytymään ihmisiksi.

Näin kielloilla ja pakoilla EDISTETÄÄN VAPAUTTA ja VASTUSTETAAN TOTALITARISMIA.

• Vapaus,
        Vapaus kirjoitti:

"Mikään KIELTO ei ole KOSKAAN vapautta."

Jos tosissan väität näin niin et kyllä ymmärrä vapaudesta etkä itse elämästäkään YHTÄÄN MITÄÄN.

Varmaan sit pitäis murhat, pahoinpitelyt, ryöstöt ja raiskauksetkin sallia jos kerran niiden kieltäminen on vapauden vastaista ja totalitarismia.

Kaikki jotka oikeasti tietää vapaudesta jotain tajuaa että kaikki vapautta sortava toiminta pitää KIELTÄÄ ja vapautta sortavat ihmiset pitää PAKOTTAA käyttäytymään ihmisiksi.

Näin kielloilla ja pakoilla EDISTETÄÄN VAPAUTTA ja VASTUSTETAAN TOTALITARISMIA.

Seksuaalinen häirintäkin on kiellettyä, tai pikemminkin se on rangaistava teko.

• OMG!

OMG! Kaikesta tuosta täytyy olla lopputuloksena hillitöntä parittelua!

• Petra&Kari

Oltiin viime perjantaina Katinkullassa ja mukavaa oli saunoa, nauttia muutama olut ja nauttia tunnelmasta.

• Jyrkiboyfani!

Nimimerkki vapaus sekoaa! Olkaa ensi kesänä varuillanne, onhan nähty karmaisevia esimerkkejä ensin netissä sekoilleista tyypeistä!

• PATTIIN

Vapaus jätti tämän keskustelun, kun tässä tuli liikaa PATTIIN.
      Hän jatkaa jankutustaan jo uudemmassa keyjussa nimimerkillään Vapaus ja nimettömänä kaikki pienellä kirjoittavana sivupersoonanaan.

• Vapaus

Miks pitäis jankuttaa samaa asiaa loputtomiin?

Kyllä se nyt tulee vähemmälläkin selväksi kuka on oikeassa eli MINÄ.

• espoo peräkammari
        Vapaus kirjoitti:

Miks pitäis jankuttaa samaa asiaa loputtomiin?

Kyllä se nyt tulee vähemmälläkin selväksi kuka on oikeassa eli MINÄ.

kyllä se nyt on niin että vapaus ei ole ollut koskaan oikeassa eikä ole vastannut ainoaankaan hänelle tehtyyn kysymykseen
        kyllä se nyt tulee vähemmälläkin selväksi kuka on oikeassa eli kaikki muut kuin vapaus
        vapaus kirjoittaa yksin paskaansa ja välillä vastaa itselleen ilman nimimerkkiä ja luulee että kukaan ei huomaa kirjoittajaa vapaudeksi
        miks sun vapaus pitäis jankuttaa samaa asiaa loputtomiin

• Vapaus
        espoo peräkammari kirjoitti:

kyllä se nyt on niin että vapaus ei ole ollut koskaan oikeassa eikä ole vastannut ainoaankaan hänelle tehtyyn kysymykseen
        kyllä se nyt tulee vähemmälläkin selväksi kuka on oikeassa eli kaikki muut kuin vapaus
        vapaus kirjoittaa yksin paskaansa ja välillä vastaa itselleen ilman nimimerkkiä ja luulee että kukaan ei huomaa kirjoittajaa vapaudeksi

häh? Oletko sä nyt vaihtanut leiriä alastomuusvastusjaksi?

Olen pettynyt kun olen luottanut sinuun.

Vai feikkaako joku?

• espoo peräkammari
        Vapaus kirjoitti:

häh? Oletko sä nyt vaihtanut leiriä alastomuusvastusjaksi?

Olen pettynyt kun olen luottanut sinuun.

Vai feikkaako joku?

vapaus on tämän palstan kunkku ja vain hän osaa kirjoittaa oikeaa titoa naturismista
        ripa opetti mut kirjottamaan oikeaa titoa naturismista mut ku mä en tykänny ripan nudest nudist tyylistä nii mun tuli kirjottaa jotain muuta
        pyyhe ei kulu saunassa vaa saunassa pitää olla laudelappu tissien päälä jos ei halua tisuja näyttää
        pää asia on se että pyyhettä ei saunaa viedä

• Vapaus

vapaus on tämän palstan kunkku ja vain hän osaa kirjoittaa oikeaa titoa naturismista
        ripa opetti mut kirjottamaan oikeaa titoa naturismista mut ku mä en tykänny ripan nudest nudist tyylistä nii mun tuli kirjottaa jotain muuta
        pyyhe ei kulu saunassa vaa saunassa pitää olla laudelappu tissien päälä jos ei halua tisuja näyttää
        pää asia on se että pyyhettä ei saunaa viedä

Ainoa varma asia tässä on se että minä en ainakaan feikkaa.

Olis syytä vakiokirjoittelijoiden rekisteröidä se nimmari ettei tule epäselvyyksiä.

Vaan tuskinpa ainakaan alastomuusvastustajissa on siihen kanttia.

• espoo peräkammari
        Vapaus kirjoitti:

Ainoa varma asia tässä on se että minä en ainakaan feikkaa.

Olis syytä vakiokirjoittelijoiden rekisteröidä se nimmari ettei tule epäselvyyksiä.

Vaan tuskinpa ainakaan alastomuusvastustajissa on siihen kanttia.

tee se heti
        rekisteröi kaikki käyttämäsi nimimerkit kerrallla
        ei taida ihan onnistua sulle

• espoo peräkammari

toivottovasti vapaus huomasit ett toi mun nikil kirjoitettu ei ollut mun kirjotus

• Älä yritä fuskata

toivottovasti vapaus huomasit ett toi mun nikil kirjoitettu ei ollut mun kirjotus

Kyllähän se huomaa, ettei ole sitä ite kirjoittanut.
        Älä yritä fuskata, nimimerkki Vapaus, alias espoo peräkammari.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3095
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1250
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe