Yksi puikko microlaxia ei auttanut tuomaan tavaraa ulos. Voinko ottaa miten nopeasti toisen satsin?
microlax
4
16857
Vastaukset
- niitä..
voip 2kpl. peräkkäin laittaa!!!
- risiiniöljy
= suolen putkimies, mutta ruokavalio sitten kuntoon.
- 10 vuotta dulcolaxia
mutta nyt korkeintaan kerran kuukaudessa.
1.Syön joka päivä 2 Activia(jugurtti.
2.Koska liikun vähän, teen vatsajumppaa kotona.Vedän vatsaa sisään n.20 kertaa, samalla yritän treenata istuinlihaksia.
3.Juon vettä litran päivässä, plus kahvia 2-3 mukillista aamupäivällä, illalla teetä.
4.Otan vessaan mukaan lehden, ja luen pari juttua siitä tai teen ristisanatehtäviä.
5.Kun istuu potalla, voi keinuttaa hiljaa itseänsä puolelta toiselle, sekin auttaa joskús.
-Toivottavasti pääset eroon niistä laksatiiveista. - Anonyymi
Microlaxilla voit laittaa tavaraa ja satseja sisään missä muodossa tahansa.
Daegolax on suurempi ja tehokkaampi kuin microlax.
Daegolax tehoaa kertaheitolla. Nautitaan sisäisesti. Villisioille ulkokautta.
Terveisin tohtori daeg!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705727Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274767Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182966- 1772377
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1712027- 172026
- 1011480
- 681184
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771038