Ihastunut netissä leijonapoikaan...

raputytsä

Olen aivan ihastunut erääseen miespuoliseen leijonaan, ajattelemme samalla tavalla ja jos olisin hän, olisin itsestäni kiinnostunut, sen verran kemiat kohtaavat ;), mutta en saa olenkaan selkoa hänestä ja tunteistaan... Asiaa vaikeuttaa se, etten suoranaisesti juttele juuri hänelle, vaan hän on samalla foorumilla.

Tämä leijona vaikuttaa kiinnostuneelta minusta useiden kommenttien ja huomionosoitustensa perusteella, mutta kun yritän heittää jonkinlaista imartelua ilmaan eikä niinkään kaverimielessä, hän jättää sen aivan huomiotta, ellei kyseessä ole suora kehu. Silloin hän kyllä kiittelee paljon ja vaikuttaa oikeasti ilahtuneelta.

Hän kommentoi mielipiteitäni usein (useammin kuin muiden), on sanonutkin että ihan rakastaa kirjoitustyyliäni ja ajattelee samoin kuin minä. Tämä oli alussa, jolloin hän oli paljon lämpimämpi . Olin todella iloinen, kun hän tuntui niin pitävän minusta, mutta nykyään hän harvakseltaan enää muuta aiheuttaa kuin päänvaivaa, "mitä se minusta ajattelee ". Hän on heittänyt vähän semmoista vittuilevaa kommenttiakin, kommentoinut aika ilkeästi lempiartistiani (tosin sanoi myöhemmin, ettei tarkoittanut sitä pahalla) ...

Mitä sen päässä oikein liikkuu? Hän on sanonut , ettei uskalla tehdä aloitetta johonkuhun (en vain tiedä keneen) ja pelkää että ihastus lakkaa ennen kuin mitään tapahtuu... kaveripoikani mukaan se voisin hyvinkin olla minä, mutta toisaalta tämä leijona nykyään on ottanut hieman etäisyyttä jotenkin. Pitäisikö vain täräyttää, että pidän hänestä, vai pysytellä hetki omissa oloissani, jos olen vaikuttanut liian päällekäyvältä (olen vain niin innoissani siitä ihmisestä, kun tuntuu että olen suunnilleen löytänyt sielunkumppanin). Mutta jos en tee mitään, en voi koskaan saada häntä itselleni, jos hän nyt sattuisikin minusta pitämään, pelkään tuota tunteiden hiipumista... En ymmärrä ollenkaan...

Olen itse vm 92 ja hän 90, vaikuttaako tämä asiaan?

1

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avutonta

      ihastua netissä.Täysin kahelia juttua.!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe