Olen aivan ihastunut erääseen miespuoliseen leijonaan, ajattelemme samalla tavalla ja jos olisin hän, olisin itsestäni kiinnostunut, sen verran kemiat kohtaavat ;), mutta en saa olenkaan selkoa hänestä ja tunteistaan... Asiaa vaikeuttaa se, etten suoranaisesti juttele juuri hänelle, vaan hän on samalla foorumilla.
Tämä leijona vaikuttaa kiinnostuneelta minusta useiden kommenttien ja huomionosoitustensa perusteella, mutta kun yritän heittää jonkinlaista imartelua ilmaan eikä niinkään kaverimielessä, hän jättää sen aivan huomiotta, ellei kyseessä ole suora kehu. Silloin hän kyllä kiittelee paljon ja vaikuttaa oikeasti ilahtuneelta.
Hän kommentoi mielipiteitäni usein (useammin kuin muiden), on sanonutkin että ihan rakastaa kirjoitustyyliäni ja ajattelee samoin kuin minä. Tämä oli alussa, jolloin hän oli paljon lämpimämpi . Olin todella iloinen, kun hän tuntui niin pitävän minusta, mutta nykyään hän harvakseltaan enää muuta aiheuttaa kuin päänvaivaa, "mitä se minusta ajattelee ". Hän on heittänyt vähän semmoista vittuilevaa kommenttiakin, kommentoinut aika ilkeästi lempiartistiani (tosin sanoi myöhemmin, ettei tarkoittanut sitä pahalla) ...
Mitä sen päässä oikein liikkuu? Hän on sanonut , ettei uskalla tehdä aloitetta johonkuhun (en vain tiedä keneen) ja pelkää että ihastus lakkaa ennen kuin mitään tapahtuu... kaveripoikani mukaan se voisin hyvinkin olla minä, mutta toisaalta tämä leijona nykyään on ottanut hieman etäisyyttä jotenkin. Pitäisikö vain täräyttää, että pidän hänestä, vai pysytellä hetki omissa oloissani, jos olen vaikuttanut liian päällekäyvältä (olen vain niin innoissani siitä ihmisestä, kun tuntuu että olen suunnilleen löytänyt sielunkumppanin). Mutta jos en tee mitään, en voi koskaan saada häntä itselleni, jos hän nyt sattuisikin minusta pitämään, pelkään tuota tunteiden hiipumista... En ymmärrä ollenkaan...
Olen itse vm 92 ja hän 90, vaikuttaako tämä asiaan?
Ihastunut netissä leijonapoikaan...
raputytsä
1
570
Vastaukset
- avutonta
ihastua netissä.Täysin kahelia juttua.!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22617956Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6810247Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2936664Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224489Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai423186Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.723157"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1122885Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892367MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201517Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit171352