vaakamies ja tunteet

........

näyttääkö vaakamies helposti tunteita? Ja kauan kestää että vaakamies pystyy suhteessa näyttämään/ilmaisemaan sanoin omia tunteita? Vai tarkoittaako että niitä ei ole jos se ei niistä puhu? Oon kuullut että vaakamies näyttää avoimesti tunteitaan..

59

19518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Semmonen asia vielä tullut mieleen että tuntuu että olen ollut koko ajan aktiivisempi osapuoli, esim. mä aina ehdotan tapaamista yms, ja vaaka kyl tuntuu viihtyvän seurassani, mutta miks on niin passivinen? Eikä ikinä puhuta meidän "suhteesta" vaikka ollaan nyt vasta tapailuasteella, mut silti, yli kuukauden ollaan kyl vasta tapailtu, mut tuntuu et en saa siitä mitään irti, mitä se musta ja tästä koko jutusta haluaa.. Pitääkö olla yhtäkkiä vaikeasti tavoiteltava ja antaa miehen tehdä aloitteita? Kun en nyt viitti suoraan kysyä et missä mennään, en halua sitä ahdistella, kun koko juttu alunperinkin lähti mun aloituksesta..

      • vaikka olenkin

        kalamies. Se johtuu jonkinmoisesta ujoudesta. Ilmeisesti hän ne tunteet sitten ilmaisee fyysisellä tavalla, kun ei sanoja löydy. Eikä siinä aina sanoja edes tarvita. Kyllä katsekin voi kertoa enemmän kuin tuhat sanaa.


      • auttaa
        vaikka olenkin kirjoitti:

        kalamies. Se johtuu jonkinmoisesta ujoudesta. Ilmeisesti hän ne tunteet sitten ilmaisee fyysisellä tavalla, kun ei sanoja löydy. Eikä siinä aina sanoja edes tarvita. Kyllä katsekin voi kertoa enemmän kuin tuhat sanaa.

        siihen sopivat puitteet. Vain te kaksi esim. kävelemässä käsi kädessä romanttisesti pitkin metsäpolkua, suihkukaivon solina ja tunteikkaat muistot edellisiltä kerroilta.


      • bambi67

        Moi..

        Koin vaakamieheni kans samoja tunteita viime vuonna näihin aikoihin.Seurusteltiin mut aina erotessamme (kaukosuht) hän ei puhunut tulevaisuudesta tai seuraavasta tapaamisesta. Osaksi se liittyy varmoihin tunteisiin mut osaksi hän kait katseli vielä ns kokonaisuutta mun kans kaikki puolet vaaka ei osaa päättää ja kesti 6 kk:tta että hän päätti et joo kyllä mä oon sen nainen vaikka tunteita varmasti oli jo eka treffeillä (intohimoakin)...silti tuo päättämättömyys oli minusta vaikeaa.Olin tottunut et alkuaika olisi ihaninta aikaa kun haluaa kiintyä, tutkia ja luoda uus suhde..tämä kehittyi juuri päinvastoin..hitain askelin ja varmuus on tullut vasta nyt n vuoden seurustelun jölkeen.Mieheni sanookin et pitää minusta nyt enemmän??puhuu kyllä kun jututtaa mut aloitteita teen minä usein myös seksin saralla se intohimoisempi. Ihan kuin vaaka haluiaisikin tulla ohjatuksi suuntaan ja toiseen. Minä olen se luova meillä ja vaaka tasapainoilee. Tosin en tykkää kun hän haluaa jatkaa omaa itseellistä menoelämää vaikka seurustelee..itse rauhoitun kun seurustelen..kaikki kissanristiäiset ja ystävien iltamat ei vedä enää puoleensa.Siinnä miehen (vaaka) ja naisen (kauriin) suurin ero!!


      • ?????
        bambi67 kirjoitti:

        Moi..

        Koin vaakamieheni kans samoja tunteita viime vuonna näihin aikoihin.Seurusteltiin mut aina erotessamme (kaukosuht) hän ei puhunut tulevaisuudesta tai seuraavasta tapaamisesta. Osaksi se liittyy varmoihin tunteisiin mut osaksi hän kait katseli vielä ns kokonaisuutta mun kans kaikki puolet vaaka ei osaa päättää ja kesti 6 kk:tta että hän päätti et joo kyllä mä oon sen nainen vaikka tunteita varmasti oli jo eka treffeillä (intohimoakin)...silti tuo päättämättömyys oli minusta vaikeaa.Olin tottunut et alkuaika olisi ihaninta aikaa kun haluaa kiintyä, tutkia ja luoda uus suhde..tämä kehittyi juuri päinvastoin..hitain askelin ja varmuus on tullut vasta nyt n vuoden seurustelun jölkeen.Mieheni sanookin et pitää minusta nyt enemmän??puhuu kyllä kun jututtaa mut aloitteita teen minä usein myös seksin saralla se intohimoisempi. Ihan kuin vaaka haluiaisikin tulla ohjatuksi suuntaan ja toiseen. Minä olen se luova meillä ja vaaka tasapainoilee. Tosin en tykkää kun hän haluaa jatkaa omaa itseellistä menoelämää vaikka seurustelee..itse rauhoitun kun seurustelen..kaikki kissanristiäiset ja ystävien iltamat ei vedä enää puoleensa.Siinnä miehen (vaaka) ja naisen (kauriin) suurin ero!!

        tai sinä ohjaat häntä "väkipakolla". Vaaka ei tarvitse ohjaajaa, tietää itse tasan tarkkaan minne menee ja miten, ei onnistu tuo sun juttu.


      • rale1

        kysy suoraan, ja mieti vastausta ja kysy uudestaan, saat vastauksen.


    • kaksosnaikkonen

      On sellainen yhdistelmä,että se vie hieman aikaa.
      Vaaka ei ole mikään hieno lemmenluritusten suoltaja, vaan harkitseva ja ehkä hieman "sinisilmäinenkin" ihmis-suhteissaan.MUTTA,ainut
      missä on ehdoton, on rehellisyys.Siinä ei kannata Vaakaa narrata.Vaikka asia on kuinka vaikea,sano se,niin saat vaa-an luottamuksen ja sen myötä kiintymyksen.Ihmisenä vaaka on luotettava,rehti,avulias ja hyvät tunteensa avoimesti näyttävä.Pahan olon hän ensin kätkee ja kertoo /selvittää myöhemmin, koska ei kestä selvittämättömiä asioita.
      Itseltäni meni puoli vuotta, ennen kuin sain kuulla:pidän sinusta tosi paljon. :)
      Mutta tiedän nyt,että sitä hän todella tarkoittaa.
      Vaaka on ihailtavan seesteinen ihminen, näin kaksosen kaaosmaisesta maailmasta katsottuna! :D

      • ...höpö

        Ainoo mis oot pitemmän päälle oikees on se ,et vaakamies vaatii rehellisyyttä. Tosin vain muilta, ei itseltään.


      • vaaka myös

        voiko tuota paremmin sanoa, ei kun hyviä jatkoja kaksostypylle, ja tämä niin totta kuin analyysisi vaakamiehestä. Kiitos ja kumarrus :)


      • ...............
        vaaka myös kirjoitti:

        voiko tuota paremmin sanoa, ei kun hyviä jatkoja kaksostypylle, ja tämä niin totta kuin analyysisi vaakamiehestä. Kiitos ja kumarrus :)

        miks sit mä menin ja sanoin sille vaakamiehelle heti alussa että pidän siitä ihan älyttömästi !! Mä muka "tunteeton kauris" sille niin "tunteita avoimesti näyttävälle" vaakamiehelle. Argh en enää ikinä ekana näytä sille mitään tunteita tai kehu sitä, saa itse tehdä aloitteen sit sen vuoden päästä.


    • kokemusta on

      kyllä vaakamiehen tunteet on niin "häilyväiset",että naisena en jaksaisi kauaa katsella.Aina yhtä epävarmuuta,tapaamisesta ym.Ja ikuisia poikamiehiä,vaikka seurustelisikin.Käsitykseni mukaan pitää aina varalla monta naista,jos jonkun kanssa ei sujukaan.

      • tämän

        allekirjoitan...=) siis aivan totta. Tai et saa yhdeltä vakaata suhde-elämää, mut voi olla varalla kiihkeä seksikumppani, jolta saa sitä jännitystä elämään. =)


      • .............
        tämän kirjoitti:

        allekirjoitan...=) siis aivan totta. Tai et saa yhdeltä vakaata suhde-elämää, mut voi olla varalla kiihkeä seksikumppani, jolta saa sitä jännitystä elämään. =)

        tyyppi ei kehu ikinä mua kauniiksi vaikka kuinka laittaudun häntä varten, katsoo vaan silmät pyöreinä. Käyttäytyy kuin olisimme jotain tuttuja vaan, ei koske muhun ollenkaan, ehkä parin tunnin päästä kun ollaan ensin juteltu niitä näitä. Koko ajan niin etäinen ja kylmä, et hermot menee, vaikka seksiäkin ollaan harrastettu, uskomatonta! Yleensä miehet on alkuvaiheessa aina kiinni mussa jne, tää on ihan kuin eri planeetalta. En halua enää yhtään avautua sille kun tunnen itseni ihan pelleksi, tuntuu et se ei oo yhtään mukana, mut en ymmärrä mitä se musta haluaa, kun seksikin tulee mun aloitteesta.


      • antautunut
        ............. kirjoitti:

        tyyppi ei kehu ikinä mua kauniiksi vaikka kuinka laittaudun häntä varten, katsoo vaan silmät pyöreinä. Käyttäytyy kuin olisimme jotain tuttuja vaan, ei koske muhun ollenkaan, ehkä parin tunnin päästä kun ollaan ensin juteltu niitä näitä. Koko ajan niin etäinen ja kylmä, et hermot menee, vaikka seksiäkin ollaan harrastettu, uskomatonta! Yleensä miehet on alkuvaiheessa aina kiinni mussa jne, tää on ihan kuin eri planeetalta. En halua enää yhtään avautua sille kun tunnen itseni ihan pelleksi, tuntuu et se ei oo yhtään mukana, mut en ymmärrä mitä se musta haluaa, kun seksikin tulee mun aloitteesta.

        liian helpolla. Kyllä elämässä pitää olla jännitystä. Palkitse vasta sitten vastapalveluksena, kun ensin saat hänet tekemään jotain tarpeellista, esim. tiskaamaan. Se on sellainen keppi/ porkkana-periaate, joka on toiminut aika hyvin.


      • .................
        antautunut kirjoitti:

        liian helpolla. Kyllä elämässä pitää olla jännitystä. Palkitse vasta sitten vastapalveluksena, kun ensin saat hänet tekemään jotain tarpeellista, esim. tiskaamaan. Se on sellainen keppi/ porkkana-periaate, joka on toiminut aika hyvin.

        niin taisin tehdä :/ Mut onko homma enää korjattavissa?


      • pässi23
        ............. kirjoitti:

        tyyppi ei kehu ikinä mua kauniiksi vaikka kuinka laittaudun häntä varten, katsoo vaan silmät pyöreinä. Käyttäytyy kuin olisimme jotain tuttuja vaan, ei koske muhun ollenkaan, ehkä parin tunnin päästä kun ollaan ensin juteltu niitä näitä. Koko ajan niin etäinen ja kylmä, et hermot menee, vaikka seksiäkin ollaan harrastettu, uskomatonta! Yleensä miehet on alkuvaiheessa aina kiinni mussa jne, tää on ihan kuin eri planeetalta. En halua enää yhtään avautua sille kun tunnen itseni ihan pelleksi, tuntuu et se ei oo yhtään mukana, mut en ymmärrä mitä se musta haluaa, kun seksikin tulee mun aloitteesta.

        niin se on...vaakamies ihailee kaunottaria lehdistä,autolehdistä ja katselee kaupungill typyjen perän, mut jos itsellä vieressä aivan siisti "muita miehiä" kiihottava tapaus niin ei se sitä sulle näytä.Raivostuttavan vähän toimintaa tässä miehessä..mimosamainen kauneuden kaihomaailmojen perään..mut ei tosimies!!Ei toimintaa vain vihjailevaa..ohjailevaa ja ujoa meininkiä...sekä on rakauden venuksen ohjaamaa toimintaa se??Who knows..mieölikuvitustasolla varmaan rakastelevat itseään kaikkein kiihkeimpänä??


      • ...........
        pässi23 kirjoitti:

        niin se on...vaakamies ihailee kaunottaria lehdistä,autolehdistä ja katselee kaupungill typyjen perän, mut jos itsellä vieressä aivan siisti "muita miehiä" kiihottava tapaus niin ei se sitä sulle näytä.Raivostuttavan vähän toimintaa tässä miehessä..mimosamainen kauneuden kaihomaailmojen perään..mut ei tosimies!!Ei toimintaa vain vihjailevaa..ohjailevaa ja ujoa meininkiä...sekä on rakauden venuksen ohjaamaa toimintaa se??Who knows..mieölikuvitustasolla varmaan rakastelevat itseään kaikkein kiihkeimpänä??

        kauris oon... Ja se vaakamies tuntuu olevan niin ujo mun seurassa, siis muuten juttelee normaalisti kuin kaverille, mut ei yritä ikinä mitään. En ymmärrä miks edes haluaa tapailla mua, tuskin nyt enää kaveria minusta hae. Ja jos se noin hitaasti aikoo edetä (vaikka täs ollaan edetty jo vaikka mihin..) niin en tiiä kauanko jaksan häntä katsoa.. Mut aika näyttäää....


      • känniin niin
        ................. kirjoitti:

        niin taisin tehdä :/ Mut onko homma enää korjattavissa?

        jo alkaa totuuksia laukomaan!


      • .................
        känniin niin kirjoitti:

        jo alkaa totuuksia laukomaan!

        ollaan kyl kännissäkin tavattu pari kertaa ja kylhän se ainakin silloin mua kehui:D Mut kyl sitä selvinpäinkin haluaa kuulla!!


      • VaakaN+VaakaM
        ........... kirjoitti:

        kauris oon... Ja se vaakamies tuntuu olevan niin ujo mun seurassa, siis muuten juttelee normaalisti kuin kaverille, mut ei yritä ikinä mitään. En ymmärrä miks edes haluaa tapailla mua, tuskin nyt enää kaveria minusta hae. Ja jos se noin hitaasti aikoo edetä (vaikka täs ollaan edetty jo vaikka mihin..) niin en tiiä kauanko jaksan häntä katsoa.. Mut aika näyttäää....

        Tämähän oli tekstiä kuin suoraan omasta elämästäni. Olen myöskin ollut kesän keskivaiheilta asti kiinnostunut vaakamiehestä (itsekin vaaka) ja voi luoja mitä hampaiden kiristystä tähän muutamaan kuukauteen on mahtunut! Harmaannun ennen aikojani. En tunnista omia piirteitä miehessä kyllä juurikaan, sillä MINÄ olen yrittänyt pitää yhteyttä satunnaisten tapaamisien välillä, turhaan. Mies kyllä soittaa, yleensä humalassa. Muuten ei uskalla/halua?

        Sanonut usein toivovansa/haluavansa minua luokseen (humalassa). Selvinpäin häneltä on turha odottaa yhteydenottoa... Harmi sinänsä, oikein mukava mies noin muutoin, mutta todella ujo.


      • vaakawoman
        VaakaN+VaakaM kirjoitti:

        Tämähän oli tekstiä kuin suoraan omasta elämästäni. Olen myöskin ollut kesän keskivaiheilta asti kiinnostunut vaakamiehestä (itsekin vaaka) ja voi luoja mitä hampaiden kiristystä tähän muutamaan kuukauteen on mahtunut! Harmaannun ennen aikojani. En tunnista omia piirteitä miehessä kyllä juurikaan, sillä MINÄ olen yrittänyt pitää yhteyttä satunnaisten tapaamisien välillä, turhaan. Mies kyllä soittaa, yleensä humalassa. Muuten ei uskalla/halua?

        Sanonut usein toivovansa/haluavansa minua luokseen (humalassa). Selvinpäin häneltä on turha odottaa yhteydenottoa... Harmi sinänsä, oikein mukava mies noin muutoin, mutta todella ujo.

        Oho, ompa hyvä tietää että muilla sama ongelma.
        Itse kyllä sanoin tänään vaakamiehelle hyvästit,
        ja nyt jo helpottaa. :)


      • ..............
        VaakaN+VaakaM kirjoitti:

        Tämähän oli tekstiä kuin suoraan omasta elämästäni. Olen myöskin ollut kesän keskivaiheilta asti kiinnostunut vaakamiehestä (itsekin vaaka) ja voi luoja mitä hampaiden kiristystä tähän muutamaan kuukauteen on mahtunut! Harmaannun ennen aikojani. En tunnista omia piirteitä miehessä kyllä juurikaan, sillä MINÄ olen yrittänyt pitää yhteyttä satunnaisten tapaamisien välillä, turhaan. Mies kyllä soittaa, yleensä humalassa. Muuten ei uskalla/halua?

        Sanonut usein toivovansa/haluavansa minua luokseen (humalassa). Selvinpäin häneltä on turha odottaa yhteydenottoa... Harmi sinänsä, oikein mukava mies noin muutoin, mutta todella ujo.

        ihmeellistä.. Tämä vaakamies kyllä ottaa yhteyttä aina välillä (selvinpäin, ja tekstarilla yleensä, ei näköjään uskalla soittaa :D ) ja nähdään kerran viikossa... Mutta kun nähdään käyttäytyy kuin olisimme kavereita tms. Jos jotain ihmistä tapailee, niin luulisi sen verran olevan kiinnostunut että haluaisi koko ajan pitää toisesta kiinni, halailla yms (alkuhuuma), mies ei myöskään puhunut koskaan omista tunteista/tästä "suhteesta", ainoastaan kerran kun kysyin itse niin vastasi että haluaa edetä rauhallisesti (sekin tapahtui netin välityksellä). En tiiä mitä tästä ajatella, mut jos ei kuukauden sisällä tilanne muutu ja mulla menee yhtä paljon hermoja niin pakko kysyä suoraan, vaikka pelottaakin, että se säikähtää. Tuntuu muutenkin koko ajan et pitää itse tehdä kaiken, muuten se ei tee mitään, mut kun se myös yleensä suostuu kaikkeen mitä ehdotan,joten varmaan sitä kiinnostaa oikeasti, ja jos sille ei käy joku juttu niin sanoo suoraan (esim. ei ehdi nähdä joku pv). Että kai sitä pitää vaa jatkossaki olla pomona ja päättää yhteisistä asioista, jos haluan että tästä tulis jotain...


      • VaakaN+VaakaM
        .............. kirjoitti:

        ihmeellistä.. Tämä vaakamies kyllä ottaa yhteyttä aina välillä (selvinpäin, ja tekstarilla yleensä, ei näköjään uskalla soittaa :D ) ja nähdään kerran viikossa... Mutta kun nähdään käyttäytyy kuin olisimme kavereita tms. Jos jotain ihmistä tapailee, niin luulisi sen verran olevan kiinnostunut että haluaisi koko ajan pitää toisesta kiinni, halailla yms (alkuhuuma), mies ei myöskään puhunut koskaan omista tunteista/tästä "suhteesta", ainoastaan kerran kun kysyin itse niin vastasi että haluaa edetä rauhallisesti (sekin tapahtui netin välityksellä). En tiiä mitä tästä ajatella, mut jos ei kuukauden sisällä tilanne muutu ja mulla menee yhtä paljon hermoja niin pakko kysyä suoraan, vaikka pelottaakin, että se säikähtää. Tuntuu muutenkin koko ajan et pitää itse tehdä kaiken, muuten se ei tee mitään, mut kun se myös yleensä suostuu kaikkeen mitä ehdotan,joten varmaan sitä kiinnostaa oikeasti, ja jos sille ei käy joku juttu niin sanoo suoraan (esim. ei ehdi nähdä joku pv). Että kai sitä pitää vaa jatkossaki olla pomona ja päättää yhteisistä asioista, jos haluan että tästä tulis jotain...

        Alussa, tavattiin ja hauskaa oli. Nyt ajan kuluessa (4kk) on ollut jopa kuukauden tauko, kumpikaan ei ole ottanut yhteyttä. Minä lähinnä sen takia koska tiesin että vastausta yleensä ei tule (esim. viestiin) joten turhauduin ja annoin vaan olla. Viime tapaamisesta on nyt kulunut kaksi viikkoa ja yöllä oli tullut puhelu. En vastannut koska nukuin jo, ja laitoin aamupäivästä viestiä että mitäpä sille. Ei vastausta.

        Kun nähdään/on nähty ja liikuttu yhdessä, on kyllä esitellyt minua työkavereilleen ja tutuilleen (ja mielestäni nuo ihmiset "luulevat" että olemme kimpassa?). Ja tuo alkuhuuma... todellakinm käyttäytyy kuin olisimme vain hyviä ystäviä, katsomme telkkaria molemmat istuen omilla puolen sohvaa. En itsekkään ole kehdannut mennä siihen sitten kiinni, saattaisi pian säikähtää.

        Mies on kyllä kertonut, että sillä on päiviä jolloin haluaa vain olla yksin eikä varmastikaan vastaa puhelimeen jos joku soittaa, mutta että kun ei ikinä viestiin vastaa nii alkaa kyllä mietityttämään ja turhaudun.

        Ja todellakin, aina se olen ollut minä joka on hakeutunut hänen seuraansa, mutta ei mies myöskään ole hanttiin silloin laittanut..

        Ihmettelen suuresti tällaista käyttäytymistä, koska on kertonut että haluaisi olla kanssani, mutta silti tällaista yksipuolista yhteydenpitoa..

        Oli myös kaverilleen kertonut että "haluais olla minun kanssa, mutta ei koko aikaa" .. Siis että mitenkä ??.. En todellakaan ole samantein muuttamassa saman katon alle, enkä haluaisi nyt ihan 24/7 olla samassa tilassa, mutta kun edes joskus ja katsoa mihin tämä voisi johtaa.


      • vaakawoman
        VaakaN+VaakaM kirjoitti:

        Alussa, tavattiin ja hauskaa oli. Nyt ajan kuluessa (4kk) on ollut jopa kuukauden tauko, kumpikaan ei ole ottanut yhteyttä. Minä lähinnä sen takia koska tiesin että vastausta yleensä ei tule (esim. viestiin) joten turhauduin ja annoin vaan olla. Viime tapaamisesta on nyt kulunut kaksi viikkoa ja yöllä oli tullut puhelu. En vastannut koska nukuin jo, ja laitoin aamupäivästä viestiä että mitäpä sille. Ei vastausta.

        Kun nähdään/on nähty ja liikuttu yhdessä, on kyllä esitellyt minua työkavereilleen ja tutuilleen (ja mielestäni nuo ihmiset "luulevat" että olemme kimpassa?). Ja tuo alkuhuuma... todellakinm käyttäytyy kuin olisimme vain hyviä ystäviä, katsomme telkkaria molemmat istuen omilla puolen sohvaa. En itsekkään ole kehdannut mennä siihen sitten kiinni, saattaisi pian säikähtää.

        Mies on kyllä kertonut, että sillä on päiviä jolloin haluaa vain olla yksin eikä varmastikaan vastaa puhelimeen jos joku soittaa, mutta että kun ei ikinä viestiin vastaa nii alkaa kyllä mietityttämään ja turhaudun.

        Ja todellakin, aina se olen ollut minä joka on hakeutunut hänen seuraansa, mutta ei mies myöskään ole hanttiin silloin laittanut..

        Ihmettelen suuresti tällaista käyttäytymistä, koska on kertonut että haluaisi olla kanssani, mutta silti tällaista yksipuolista yhteydenpitoa..

        Oli myös kaverilleen kertonut että "haluais olla minun kanssa, mutta ei koko aikaa" .. Siis että mitenkä ??.. En todellakaan ole samantein muuttamassa saman katon alle, enkä haluaisi nyt ihan 24/7 olla samassa tilassa, mutta kun edes joskus ja katsoa mihin tämä voisi johtaa.

        Tämähän on jo hauskaa, luulin että hankalin skooppi merkki on rapu ja aina ihmettelinkin kun täällä valitetaan vaakamiehestä, no tulipa sekin sitten koettua mutta onneksi ei ehditty kovin pitkälle, olisin tullut hulluksi.
        Todella vaikuttavia persoonia vaakamiehet mutta vaikeita.
        Sulle kumminki toivon tsemppiä miehesi kanssa!!!
        Minä poskutan ainakin eteenpäin :)


      • VaakaN+VaakaM
        vaakawoman kirjoitti:

        Tämähän on jo hauskaa, luulin että hankalin skooppi merkki on rapu ja aina ihmettelinkin kun täällä valitetaan vaakamiehestä, no tulipa sekin sitten koettua mutta onneksi ei ehditty kovin pitkälle, olisin tullut hulluksi.
        Todella vaikuttavia persoonia vaakamiehet mutta vaikeita.
        Sulle kumminki toivon tsemppiä miehesi kanssa!!!
        Minä poskutan ainakin eteenpäin :)

        Vaikeita todellakin! Ja jos ei kohta ääni kellossa rupea muuttumaan niin kiitti mulle riitti. Ei sitä vaikeuttakaan kovin kauaa jaksa. Sit porskutellaan uusille vesille täälläkin. :)


      • ...............
        VaakaN+VaakaM kirjoitti:

        Alussa, tavattiin ja hauskaa oli. Nyt ajan kuluessa (4kk) on ollut jopa kuukauden tauko, kumpikaan ei ole ottanut yhteyttä. Minä lähinnä sen takia koska tiesin että vastausta yleensä ei tule (esim. viestiin) joten turhauduin ja annoin vaan olla. Viime tapaamisesta on nyt kulunut kaksi viikkoa ja yöllä oli tullut puhelu. En vastannut koska nukuin jo, ja laitoin aamupäivästä viestiä että mitäpä sille. Ei vastausta.

        Kun nähdään/on nähty ja liikuttu yhdessä, on kyllä esitellyt minua työkavereilleen ja tutuilleen (ja mielestäni nuo ihmiset "luulevat" että olemme kimpassa?). Ja tuo alkuhuuma... todellakinm käyttäytyy kuin olisimme vain hyviä ystäviä, katsomme telkkaria molemmat istuen omilla puolen sohvaa. En itsekkään ole kehdannut mennä siihen sitten kiinni, saattaisi pian säikähtää.

        Mies on kyllä kertonut, että sillä on päiviä jolloin haluaa vain olla yksin eikä varmastikaan vastaa puhelimeen jos joku soittaa, mutta että kun ei ikinä viestiin vastaa nii alkaa kyllä mietityttämään ja turhaudun.

        Ja todellakin, aina se olen ollut minä joka on hakeutunut hänen seuraansa, mutta ei mies myöskään ole hanttiin silloin laittanut..

        Ihmettelen suuresti tällaista käyttäytymistä, koska on kertonut että haluaisi olla kanssani, mutta silti tällaista yksipuolista yhteydenpitoa..

        Oli myös kaverilleen kertonut että "haluais olla minun kanssa, mutta ei koko aikaa" .. Siis että mitenkä ??.. En todellakaan ole samantein muuttamassa saman katon alle, enkä haluaisi nyt ihan 24/7 olla samassa tilassa, mutta kun edes joskus ja katsoa mihin tämä voisi johtaa.

        uskomatonta touhua.. onneks meillä ei vielä noin pitkälle mennyt.. tosin tääkin jo kuluttaa hermoja sen verran et en tod. aio jäädä odottamaan.. viime aikoina käyttäydyin viileästi sitä kohtaan,niin herra alkoikin ottaa tiheästi yhteyttä... No saa nähdä mitä tästä tulee, tuskin ne kaikki vaakamiehetkaan ole aivan samanlaisia :D
        Mulla on eniten kokemusta vesimerkeistä, ja ne miehet ollut kyl ihania (ainakin alussa:D) heti ekojen treffejen jälkeen kehunut ja ollut aivan innossaan, näyttänyt avoimesti tunteitaan jne, joten tää on aika uutta mulle... Maamerkit (mä mukaan lukien) on aika hillittyjä, mut ei nekään sentään noin tylsiä ja ihmeellisiä ollut.. Hmmphp, ärsyttää et toisia käytetään tolla tavalla hyväkseen (??) tai mitä lie ne vaakamiehet tekevät, ei voi ymmärtää..


      • VaakaN+VaakaM
        ............... kirjoitti:

        uskomatonta touhua.. onneks meillä ei vielä noin pitkälle mennyt.. tosin tääkin jo kuluttaa hermoja sen verran et en tod. aio jäädä odottamaan.. viime aikoina käyttäydyin viileästi sitä kohtaan,niin herra alkoikin ottaa tiheästi yhteyttä... No saa nähdä mitä tästä tulee, tuskin ne kaikki vaakamiehetkaan ole aivan samanlaisia :D
        Mulla on eniten kokemusta vesimerkeistä, ja ne miehet ollut kyl ihania (ainakin alussa:D) heti ekojen treffejen jälkeen kehunut ja ollut aivan innossaan, näyttänyt avoimesti tunteitaan jne, joten tää on aika uutta mulle... Maamerkit (mä mukaan lukien) on aika hillittyjä, mut ei nekään sentään noin tylsiä ja ihmeellisiä ollut.. Hmmphp, ärsyttää et toisia käytetään tolla tavalla hyväkseen (??) tai mitä lie ne vaakamiehet tekevät, ei voi ymmärtää..

        Miehet tykkää metsästää, ja eihän se naisellekkaan pahaa tee jos ei heti saa kaikkea mitä haluaa :D Sitä sitten vaan haluaa yhä kiihkeämmin ku sen eteen joutuu näkemään vaivaa. Mutta onhan se että liika on liikaa. Jos ei viitsitä yhteyttä pitää ollenkaan, niin se menee jo LIIAN vaikeasti tavoiteltavaksi.

        Oikeastaan tämä jo hieman naurattaa, että täälläkin jo pitää "itkeä" ettei mies ota yhteyttä (tarkoitan itseäni), mutta toisaalta on ihan kiinnostava tietää toisten kokemuksia, ettei ne tule sitten yllätyksenä itselle. Suunnilleen tietää jo mitä tuleman pitää.

        Mutta asioissakin monta puolta, ehkä ei kannata luovuttaakkaan liian helposti.


      • tarvitsee
        VaakaN+VaakaM kirjoitti:

        Miehet tykkää metsästää, ja eihän se naisellekkaan pahaa tee jos ei heti saa kaikkea mitä haluaa :D Sitä sitten vaan haluaa yhä kiihkeämmin ku sen eteen joutuu näkemään vaivaa. Mutta onhan se että liika on liikaa. Jos ei viitsitä yhteyttä pitää ollenkaan, niin se menee jo LIIAN vaikeasti tavoiteltavaksi.

        Oikeastaan tämä jo hieman naurattaa, että täälläkin jo pitää "itkeä" ettei mies ota yhteyttä (tarkoitan itseäni), mutta toisaalta on ihan kiinnostava tietää toisten kokemuksia, ettei ne tule sitten yllätyksenä itselle. Suunnilleen tietää jo mitä tuleman pitää.

        Mutta asioissakin monta puolta, ehkä ei kannata luovuttaakkaan liian helposti.

        vahvan kumppanin joka tykkää olla myös omissa oloissaan. Johan olet jotakin! Meillä vaakamies jankuttaa välillä kuin pikkulapsi ja minä sanon miten sen kuuluu mennä. Olen erittäin itsepäinen. Heh.


      • yx vaaka..
        tarvitsee kirjoitti:

        vahvan kumppanin joka tykkää olla myös omissa oloissaan. Johan olet jotakin! Meillä vaakamies jankuttaa välillä kuin pikkulapsi ja minä sanon miten sen kuuluu mennä. Olen erittäin itsepäinen. Heh.

        vaaálle pitää olla suora ja toisen pitää tietää mitä haluaa ja näyttää se.. yleensä vaaát ajattelevat enemmän toista kuin ottavat yhteyttä. Tarvitsebvat aikaa puntaroida. Jos toinen etääntyy silloin vaaálle tulee hätä ja on valmis tekemään aika paljon jotta juttu toimisi eli kannattaa alun jälkeen ottaa himena etäisyyttä jos huomaa että toinen on mukana ja kuitenkin epävarma. ei enää sen jälkeen emmi..


      • ...........
        yx vaaka.. kirjoitti:

        vaaálle pitää olla suora ja toisen pitää tietää mitä haluaa ja näyttää se.. yleensä vaaát ajattelevat enemmän toista kuin ottavat yhteyttä. Tarvitsebvat aikaa puntaroida. Jos toinen etääntyy silloin vaaálle tulee hätä ja on valmis tekemään aika paljon jotta juttu toimisi eli kannattaa alun jälkeen ottaa himena etäisyyttä jos huomaa että toinen on mukana ja kuitenkin epävarma. ei enää sen jälkeen emmi..

        toimiiks tuo muka jos on edetty jo pitkälle ja sitten etääntyy.. Alkaaks se sit toimia ja olla aktiivisempi?


      • vaakalento
        ............. kirjoitti:

        tyyppi ei kehu ikinä mua kauniiksi vaikka kuinka laittaudun häntä varten, katsoo vaan silmät pyöreinä. Käyttäytyy kuin olisimme jotain tuttuja vaan, ei koske muhun ollenkaan, ehkä parin tunnin päästä kun ollaan ensin juteltu niitä näitä. Koko ajan niin etäinen ja kylmä, et hermot menee, vaikka seksiäkin ollaan harrastettu, uskomatonta! Yleensä miehet on alkuvaiheessa aina kiinni mussa jne, tää on ihan kuin eri planeetalta. En halua enää yhtään avautua sille kun tunnen itseni ihan pelleksi, tuntuu et se ei oo yhtään mukana, mut en ymmärrä mitä se musta haluaa, kun seksikin tulee mun aloitteesta.

        siinä onkin se juju! Ehkäpä sinua juuri sen takia kiinnostaakin ja vihastuttaa tämä "puntari". Ehkä vaakasi on tietoinen siitä että (ainakin tekstistä päätellen) olet haluttu nainen, jos kerran muut miehet ovat heti kiinni sinussa. Ehkä hän on siinä suhteessa erilainen kuin muut, ehkä hän ei halua olla eikä varmasti olekkaan ns.tavallinen "jätkä" jolla on ensimmäisenä mielessä "se" naisessa. Siitä olen kuitenkin melko varma että hän tarkkailee sinua hyvinkin tarkkaan vaikket sitä huomaakkaan. Sinun eleitäsi, ilmeitäsi ja tapojasi kuinka hoidat ja teet asioitasi. Lisäksi hän varmastikkin kyllä vaistoaa mielenliikutuksesi. Ehkä hän on vielä nuori eikä luota omiin tuntmuksiinsa ja on sen tähden arka "puntari".


      • sohvalla
        VaakaN+VaakaM kirjoitti:

        Alussa, tavattiin ja hauskaa oli. Nyt ajan kuluessa (4kk) on ollut jopa kuukauden tauko, kumpikaan ei ole ottanut yhteyttä. Minä lähinnä sen takia koska tiesin että vastausta yleensä ei tule (esim. viestiin) joten turhauduin ja annoin vaan olla. Viime tapaamisesta on nyt kulunut kaksi viikkoa ja yöllä oli tullut puhelu. En vastannut koska nukuin jo, ja laitoin aamupäivästä viestiä että mitäpä sille. Ei vastausta.

        Kun nähdään/on nähty ja liikuttu yhdessä, on kyllä esitellyt minua työkavereilleen ja tutuilleen (ja mielestäni nuo ihmiset "luulevat" että olemme kimpassa?). Ja tuo alkuhuuma... todellakinm käyttäytyy kuin olisimme vain hyviä ystäviä, katsomme telkkaria molemmat istuen omilla puolen sohvaa. En itsekkään ole kehdannut mennä siihen sitten kiinni, saattaisi pian säikähtää.

        Mies on kyllä kertonut, että sillä on päiviä jolloin haluaa vain olla yksin eikä varmastikaan vastaa puhelimeen jos joku soittaa, mutta että kun ei ikinä viestiin vastaa nii alkaa kyllä mietityttämään ja turhaudun.

        Ja todellakin, aina se olen ollut minä joka on hakeutunut hänen seuraansa, mutta ei mies myöskään ole hanttiin silloin laittanut..

        Ihmettelen suuresti tällaista käyttäytymistä, koska on kertonut että haluaisi olla kanssani, mutta silti tällaista yksipuolista yhteydenpitoa..

        Oli myös kaverilleen kertonut että "haluais olla minun kanssa, mutta ei koko aikaa" .. Siis että mitenkä ??.. En todellakaan ole samantein muuttamassa saman katon alle, enkä haluaisi nyt ihan 24/7 olla samassa tilassa, mutta kun edes joskus ja katsoa mihin tämä voisi johtaa.

        istutaan eri puolilla ja katsellaan telkkaria, vaakamies kyseessä.. juttu luistaa kyllä ja olo on aina todella hyvä kun olen miehen luona, mutta ei tämä tunnu mihinkään edistyvän... taidan kyllä kokeilla tuoda etäisyyden ottamista, mutta USKOMATONTA miten kaikki kuvaukset vaakamiehestä istuvat kiinnostukseni kohteeseen täysin...huhhuh. itse olen skorpparinainen. ja vipinää olisi kiva jo saada aikaiseksi, tai edes jotain kehuja joskus:P mutta ehkä hyvää kannattaa odottaa.


      • rale1
        VaakaN+VaakaM kirjoitti:

        Tämähän oli tekstiä kuin suoraan omasta elämästäni. Olen myöskin ollut kesän keskivaiheilta asti kiinnostunut vaakamiehestä (itsekin vaaka) ja voi luoja mitä hampaiden kiristystä tähän muutamaan kuukauteen on mahtunut! Harmaannun ennen aikojani. En tunnista omia piirteitä miehessä kyllä juurikaan, sillä MINÄ olen yrittänyt pitää yhteyttä satunnaisten tapaamisien välillä, turhaan. Mies kyllä soittaa, yleensä humalassa. Muuten ei uskalla/halua?

        Sanonut usein toivovansa/haluavansa minua luokseen (humalassa). Selvinpäin häneltä on turha odottaa yhteydenottoa... Harmi sinänsä, oikein mukava mies noin muutoin, mutta todella ujo.

        kannatkaisko kokeilla, vaikka on jurrissa, siis riippu jurriasteesta.


    • waakamies

      kyllä meillä waaoilla on tunteet,syvälliset.ja näytämmekin niitä.olemme vain kovia miettimään,haaveilemaan ja silloin tunnumme etäisiltä, vaikka emme sitä ole.Jos niitä jatkuvasti kysyy,vaatii näyttämään, se on entistäkin vaikeampaa vaaoille.sydänsuruja kohdatessa emme helposti eheydy niistä.

      • VaakaN+VaakaM

        Nyt meni vähä yli hilseen..

        Toinen ehdottaa; "vaaálle pitää olla suora ja toisen pitää tietää mitä haluaa ja näyttää se.."
        Eikai sitä yksin halua olla koko aikaa näyttämässä tunteitaan, jos toinen ei puhu eikä pukahda.

        Ja toinen sit ehdottaa pitämään tunteensa kurissa; "Jos niitä jatkuvasti kysyy,vaatii näyttämään, se on entistäkin vaikeampaa vaaoille."

        Eli siis jos minä kertoisin välittäväni, niin odottaisin myös toiselta jonkinsortin vastausta tunteisiin. En tietenkään tarkoita, että jatkuvasti pitäisi olla hokemassa, mutta silloin kun mainitsee niin voisi myös tehdä sen hieman selkeämmin, eikä jättää toista vain miettimään että mitäköhän toi nyt halus/meinas/tarkotti.


      • juuri turhauttavaa
        VaakaN+VaakaM kirjoitti:

        Nyt meni vähä yli hilseen..

        Toinen ehdottaa; "vaaálle pitää olla suora ja toisen pitää tietää mitä haluaa ja näyttää se.."
        Eikai sitä yksin halua olla koko aikaa näyttämässä tunteitaan, jos toinen ei puhu eikä pukahda.

        Ja toinen sit ehdottaa pitämään tunteensa kurissa; "Jos niitä jatkuvasti kysyy,vaatii näyttämään, se on entistäkin vaikeampaa vaaoille."

        Eli siis jos minä kertoisin välittäväni, niin odottaisin myös toiselta jonkinsortin vastausta tunteisiin. En tietenkään tarkoita, että jatkuvasti pitäisi olla hokemassa, mutta silloin kun mainitsee niin voisi myös tehdä sen hieman selkeämmin, eikä jättää toista vain miettimään että mitäköhän toi nyt halus/meinas/tarkotti.

        onkin,kun itse ensin paljastaa salaisimmat tunteensa, odottaa jonkinlaista vastakaikua ja mitään ei kuitenkaan heru eikä kuulu.


      • vesimiesnaikkonen
        juuri turhauttavaa kirjoitti:

        onkin,kun itse ensin paljastaa salaisimmat tunteensa, odottaa jonkinlaista vastakaikua ja mitään ei kuitenkaan heru eikä kuulu.

        Minulla on vaakamies. Olin itse alussa etäinen, kuten vesimies onkin. Mies joutui tekemään töitä eteeni. Tunteeni näytin vasta kun mies oli ensin kertonut omistaan. Eli minun kokemukseni mukaan vaakamies haluaa metsästää eli etäisyyttä peliin.


      • VaakaN+VaakaM
        vesimiesnaikkonen kirjoitti:

        Minulla on vaakamies. Olin itse alussa etäinen, kuten vesimies onkin. Mies joutui tekemään töitä eteeni. Tunteeni näytin vasta kun mies oli ensin kertonut omistaan. Eli minun kokemukseni mukaan vaakamies haluaa metsästää eli etäisyyttä peliin.

        metsästää :) Eikai kukaan sellaista halua että heti ollaan niiiiin rakastuneita ja lakoamassa jalkoihin yms. Eihän siinä ole mitään haastetta.

        Sitten taas päästään siihen että milloin se vaakamies on saanut metsästää tarpeeksi ja haluaa ihailla sitä saaliin nahkaa seinällään? (Ehkei nyt sanan varsinaisessa muodossa seinälle..) :)


      • ............
        VaakaN+VaakaM kirjoitti:

        metsästää :) Eikai kukaan sellaista halua että heti ollaan niiiiin rakastuneita ja lakoamassa jalkoihin yms. Eihän siinä ole mitään haastetta.

        Sitten taas päästään siihen että milloin se vaakamies on saanut metsästää tarpeeksi ja haluaa ihailla sitä saaliin nahkaa seinällään? (Ehkei nyt sanan varsinaisessa muodossa seinälle..) :)

        voi vitsi mä sitten menin ja pilasin kaiken :D Kun heti alusta alkaen ollut sen kimpussa, ei ihmekään että vaikuttaa etäiseltä.. Huoh, noh ei voi mitään. Jos ei nyt tästä tuu mitään, niin onhan niitä miehiä vaikka kuinka paljon ;) En jaksa enää ton takia hermojani menettää..


      • .............
        ............ kirjoitti:

        voi vitsi mä sitten menin ja pilasin kaiken :D Kun heti alusta alkaen ollut sen kimpussa, ei ihmekään että vaikuttaa etäiseltä.. Huoh, noh ei voi mitään. Jos ei nyt tästä tuu mitään, niin onhan niitä miehiä vaikka kuinka paljon ;) En jaksa enää ton takia hermojani menettää..

        olisi niin kiva jakaa taas ajatuksia vaakamiehen kanssa kamppailevien kanssa. Kun tuntuu et menee viimeisetkin hermot. Tekee mitä huvittaa vaikka ei olla nähty aikoihin niin silti päättää tehdä jotain muuta ku nähdä mua, on niin kiireinen. Jos tarvitsee aikaa niin kyl mä sitä annan, niin paljon et huomaa kohta olevan taas yksin. Siis kuka nainen kestäisi pitkään noin hidasta miestä. Ei voi ymmärtää.


      • VaakaN+VaakaM
        ............. kirjoitti:

        olisi niin kiva jakaa taas ajatuksia vaakamiehen kanssa kamppailevien kanssa. Kun tuntuu et menee viimeisetkin hermot. Tekee mitä huvittaa vaikka ei olla nähty aikoihin niin silti päättää tehdä jotain muuta ku nähdä mua, on niin kiireinen. Jos tarvitsee aikaa niin kyl mä sitä annan, niin paljon et huomaa kohta olevan taas yksin. Siis kuka nainen kestäisi pitkään noin hidasta miestä. Ei voi ymmärtää.

        Minä ainakin jätin oman vaakamies-ehdokkaani taka-alalle nyt (ainakin hetkeksi). Viimeisestä yhteydenotosta taitaa nyt olla melkein kuukausi. Sen jälkeen ei ole (yllätys yllätys) vastannut puheluuni (huom. yhteen puheluun. ymmärsin lopettaa siihen). Ei kyllä kiinnostais jäädä ihmiseen roikkumaan, mutta toki mies on mielessä. Alkuhuuma ainakin on hävinnyt, se mitä ei kyllä juurikaan ollut ollenkaan. Kyllä se tällä tyylillä unohtuu koko äijä..
        Sielläpä olkoot omissa oloissaan kun kerran sitä tahtoo...


      • ..............
        VaakaN+VaakaM kirjoitti:

        Minä ainakin jätin oman vaakamies-ehdokkaani taka-alalle nyt (ainakin hetkeksi). Viimeisestä yhteydenotosta taitaa nyt olla melkein kuukausi. Sen jälkeen ei ole (yllätys yllätys) vastannut puheluuni (huom. yhteen puheluun. ymmärsin lopettaa siihen). Ei kyllä kiinnostais jäädä ihmiseen roikkumaan, mutta toki mies on mielessä. Alkuhuuma ainakin on hävinnyt, se mitä ei kyllä juurikaan ollut ollenkaan. Kyllä se tällä tyylillä unohtuu koko äijä..
        Sielläpä olkoot omissa oloissaan kun kerran sitä tahtoo...

        onpas törkee... tää kyl ottaa yhteyttä heti ku must ei kuuluu pariin päivään mitään. Mut sit on muka niin kiireinen, argh. No en häiritse sit. Edelleen käyttäytyy ku kaverin kans, ei kehu eikä huomioi.


      • Nimetön
        VaakaN+VaakaM kirjoitti:

        Nyt meni vähä yli hilseen..

        Toinen ehdottaa; "vaaálle pitää olla suora ja toisen pitää tietää mitä haluaa ja näyttää se.."
        Eikai sitä yksin halua olla koko aikaa näyttämässä tunteitaan, jos toinen ei puhu eikä pukahda.

        Ja toinen sit ehdottaa pitämään tunteensa kurissa; "Jos niitä jatkuvasti kysyy,vaatii näyttämään, se on entistäkin vaikeampaa vaaoille."

        Eli siis jos minä kertoisin välittäväni, niin odottaisin myös toiselta jonkinsortin vastausta tunteisiin. En tietenkään tarkoita, että jatkuvasti pitäisi olla hokemassa, mutta silloin kun mainitsee niin voisi myös tehdä sen hieman selkeämmin, eikä jättää toista vain miettimään että mitäköhän toi nyt halus/meinas/tarkotti.

        Ihan ymmärrettävää. Mutta vaaka, no ainakin minä, haluaa näyttää tunteensa ilman että sitä odotetaan ja juuri oikealla hetkellä, oikealla tavalla.


      • waa:m/kak:n

        ..miksi vaakamies valehtelee?


    • Vaakawoman

      onko näin jos hän ei edes vastaa kysyttyyn asiaan?
      Vai onko tyypillistä vaakamiehelle se että yrittää näin konstein päästä eroon toisesta?? Olen vähän hukassa :(

      • prrrrrrrrr..............

        Olen seurustellut muutaman kk:n vaakamiehen kanssa ja tuntuu olevan aika sulkeutunut ainakin kertomaan tunneasioista ja samoin aloitekyvytön..harmi.
        Haluaisin hänen olevan avoimempi ja tekemään edes joskus aloitteen mitä voisimme tehdä esim. yhteisellä ajallamme, mutta kyllä hän on tähän asti ollut aivan perässä vedettävä..raskasta.
        Muuttuuko hän vai olisiko parempi etsiä "virkeämpi" kumppani?
        Olen maininnut kyllä asiasta hänelle, mutta en viitsi tehdä numeroa siitä enempää,koska hän on kuitenkin aikuinen mies ja kasvattamaan en ala.


      • ...........
        prrrrrrrrr.............. kirjoitti:

        Olen seurustellut muutaman kk:n vaakamiehen kanssa ja tuntuu olevan aika sulkeutunut ainakin kertomaan tunneasioista ja samoin aloitekyvytön..harmi.
        Haluaisin hänen olevan avoimempi ja tekemään edes joskus aloitteen mitä voisimme tehdä esim. yhteisellä ajallamme, mutta kyllä hän on tähän asti ollut aivan perässä vedettävä..raskasta.
        Muuttuuko hän vai olisiko parempi etsiä "virkeämpi" kumppani?
        Olen maininnut kyllä asiasta hänelle, mutta en viitsi tehdä numeroa siitä enempää,koska hän on kuitenkin aikuinen mies ja kasvattamaan en ala.

        olen se aloittaja ja ollaan nyt erottu sen vaakamiehen kanssa mun aloitteesta. Selvisi että se ei ollutkaan mun kanssa tosissaan, yksi syy on se että se aikoo lähiaikoina muuttaa toiseen kaupunkiin, josta sain tietää vasta muutama pv sitten, se olikin viimeinen pisara. Luulisin että vaakamies ollessaan tosissaan ja oikeasti kiinnostunut niin kyllä käyttäytyisi normaalisti, niin kuin miehet tekee. Itselläni nyt hyväksi käytetty olo. Mutta omapas on vika, olen niin kuin monet muutkin naiset, jotka jaksaa uskoa parempaan ja jatkaa huonossa parisuhteessa. No, olen ainakin oppinut tästä paljon, enkä tee enää samoja virheitä.


      • joku vaan
        prrrrrrrrr.............. kirjoitti:

        Olen seurustellut muutaman kk:n vaakamiehen kanssa ja tuntuu olevan aika sulkeutunut ainakin kertomaan tunneasioista ja samoin aloitekyvytön..harmi.
        Haluaisin hänen olevan avoimempi ja tekemään edes joskus aloitteen mitä voisimme tehdä esim. yhteisellä ajallamme, mutta kyllä hän on tähän asti ollut aivan perässä vedettävä..raskasta.
        Muuttuuko hän vai olisiko parempi etsiä "virkeämpi" kumppani?
        Olen maininnut kyllä asiasta hänelle, mutta en viitsi tehdä numeroa siitä enempää,koska hän on kuitenkin aikuinen mies ja kasvattamaan en ala.

        mullakin on vaakamies, ja se niinkuin on sellanen et vaatii rehellisyyttä ja omaa tilaa. eka oli tosi kiinnostunut musta ja mä en ollut siitä. sit homma meni toisin päin, mut olen alkan taas pitää etäisyyttä siihen, ni sitä on alkan kiinnostaa nyt enempi...hassua... minusta? ei kannata luovuttaa vielä.. jaksa vähän oottaa viel..


      • Kaipaan muutakin.
        joku vaan kirjoitti:

        mullakin on vaakamies, ja se niinkuin on sellanen et vaatii rehellisyyttä ja omaa tilaa. eka oli tosi kiinnostunut musta ja mä en ollut siitä. sit homma meni toisin päin, mut olen alkan taas pitää etäisyyttä siihen, ni sitä on alkan kiinnostaa nyt enempi...hassua... minusta? ei kannata luovuttaa vielä.. jaksa vähän oottaa viel..

        Nyt meni hermot..Vaaka on näköjään just semmonen
        tasanen, puhekyvytön, tunteeton, porsastelija, mielipiteetön haamuilija jonka seurassa ei viihdy virkeämpi tapaus. Saa jäädä mun matkasta tämä tyyppi..En silti yleistä vaikka ihmeellisen yleistä tämä näköjään onkin tälle merkille.


      • Vaakaininen
        Kaipaan muutakin. kirjoitti:

        Nyt meni hermot..Vaaka on näköjään just semmonen
        tasanen, puhekyvytön, tunteeton, porsastelija, mielipiteetön haamuilija jonka seurassa ei viihdy virkeämpi tapaus. Saa jäädä mun matkasta tämä tyyppi..En silti yleistä vaikka ihmeellisen yleistä tämä näköjään onkin tälle merkille.

        Se suuri rakkaus (ensirakkaus) päättyi. Ei löydy sitä tosiasiallista rakkautta uuteen suhteeseen! Näin ainakin itsellä.


    • vaakamiehen nainen

      mitäpä kuuluu vaakamiesten naisille nykyään? nuo kuvaukset vaakamiehistä on erittäin osuvia :D

    • ihmeissään!

      löysinpä tämän topikin täältä ja oli ihan pakko jo ääneen nauraa :D siis hyvässä mielessä..itse olen vaakamieheen ihastunut ja olen moneen kertaan kummastellut hänen käytöstään vaan en enää kun luin nämä :) mut siis se on mulle mysteeri edelleen et mistä hitosta tietää että vaaka on oikeasti kiinnostunut vai onko tosissaan niin vaikeasti tavoiteltava???
      itsehän kaksosnaisena menin ja pamautin et voisin kuvitella tyypin kanssa jotain muutakin kuin kaveruutta....no vaakamieshän oli hyvä ettei housuunsa paskonut kyseisessä tilanteessa...:D välillä vastailee viesteihin hymysuiden kera ja välillä ei mitään....itse ei kyllä tee aloitetta mut jos tapaamista ehdottaa nii tuntu passaavaan...voi prkl!! hermot menee ja silti ei luonto anna periksi päästää irtikään kun mies on niin ihana

    • Ehkäpä näin

      Ehkäpä vaa`at pelaavat varman päälle, eivät tunnusta tunteitaan ennenkuin toinen osapuoli on tehnyt niin. Vaaka on tähtimerkeistä parisuhdekeskeisin, joten heille se on erittäin tärkeä asia. Edelliselle vastaan että vaaka saattaa olla epävarma ja pelkää satuttavansa itsensä, siksi ei uskalla näyttää tunteitaan avoimesti.

    • kalat nainen

      itse kanssa puntaroin alkuvaiheen menoa, että missä mennään. Tutustunut vaakamieheen äskettäin. Meillä pari ekaa kertaa tosi hauskaa ja sain sellaisen käsityksen että haluaa tavata vielä..viestin olen laittanut ja kerran yrittänyt soittaa ei vastausta kumpaankaan. Nyt pähkäilen otanko yhteyttä vai en vai katsonko tuleeko sieltäpäin minkäänlaista yhteyttä. Epävarmuus on kaikista pahinta. Tällaiseen kun en ole tottunut. Tämä vaakamies on kyllä ollut erittäin hellä ja huomaavainen minua kohtaan silloin kun nähtiin. Ehkä pelkään mikä on vastaus jos otan vielä yhteyttä.

      • Missä mennään

        Kovin noi aiemmat kuvaukset tutulta kuullostaa täälläkin....No joko olet, Kalat nainen, saanut vastauksen ja kuinka kauan kesti se vastaus saada? Yhteydenottoa odotan minäkin.. taidan luovuttaa...


    • rakastunut1

      aivan huippu juttuja täälä! kuulostaa kyllä niin tutulta. Itse olen säätäny jo neljättä vuotta vaakamiehen kans enkä vieläkään ota täysin selvää hänen ajatus maailmastaan ja tunteista. Joskus sanoo välittävänsä, toisinaan taas ei. Menee aina vaikeaksi jos tunteista alan puhumaan, ei osaa käsitellä niitä ilmeisesti tai sitten ei vain välitä.Paljon puhuu toki seksistä,kukapa mies ei.. mutta silti tulee välillä tunne ettei osais muusta puhuakkaan ja oisin pelkkää tissiä ja persettä. Käyttäytyy silti mustasukkaisesti jos näkee minut muiden miesten seurassa eikä siltikkään myönnä sitä. En tiedä mikä tämä meidän "juttu" on, kun ei asiasta voi koskaan puhua, mitähän seki pelkää.. Välillä saatetan ollaan parhaillaan monta kuukautta pitämättä yhteyttä ja sitten kaikki taas "räjähtää" käsiin..(riitaa tulee todella usein,yleensä aivan naurettavista asioista..koska molemmat niin räiskyviä persoonia. Itse kun olen härkä) Jotenki ottaa jo päähän tämä sama oravanpyörä joka tuntuu jurraavan vain paikoillaan,jokin kuitenki pitää meitä kiinni toisissa. Se tunne on niin voimakas, ja sen vaan tuntee että se on molemmin puolista vaikkei koskaan voi olla varma. En tiedä johtuuko kaikki vaan siitä että hän ei halua sitoutua koska ei ole ikinä ennen seurustellu.. onko sit jollain tapaa tunnevammainen tai pelkää sitoutumista. Kannatteeko pitää kiinni,siinäpä vasta kysymys..

    • OinasN

      Hahah ihanaa lukea kuinka muut on ollu samassa tilanteessa ! Ei kellään toisella oinasnaisella sattus olee kokemusta vaakamiehestä? Ei sillä et ihan orjallisesti horoskooppeihin uskoisin mut kyl noi luonne jutut vaa omal kohal tuntuu ainaki täsmäävän.
      Oon ite aivan umpi ihastunut vaakamieheen. Ite tälläsenä nopeasti syttyvänä ja toiminnan naisena oon ihan pulassa ton kanssa! Nyt kun luin noita ylempiä kokemuksia nii alko muaki pelottaa et liianko helpolla oon itteni nyt sille antanu tässä. En nyt varsinaisesti oo tunteita paljastanu kun juttu alko vähä niin ja näin ja eksyttii huomattavan lyhyen ajan jälkeen saman peiton allekki mikä nyt sit tais olla ainakin yksi virhe? Pää hajoo, oon ite niin tunteitteni vietävissä et nyt pelottaa et pitää mua liian helppon nakkin. Hermoja raastavaa todellakin. Uskalluin nyt kuitenki ehdottaa tapaamista... ainoo vaa että vastaustahan ei kuulu ja täähän vasta mun mieltä rassaakin, pohtiiko se siellä nyt ja punnitsee vaihtoehtoja vai ujousko iski vai eikö vaa nappaa? En kestä, mielummi ottaisin vaikka ne pakit nii vois jatkaa vaa eteenpäi. Toiki tos mun on hirveen vaikee ite ymmärtää et mitä ihmeen miettimist tossa on ? Kai nyt tietää haluuko nähä toisen vai ei? Vai onks siin vaa'an ja oinaan ero just? Mä porhallan eteepäi täyttä vauhtii siit huolimatta et välil se tie saattaa tyssää seinään ja toi miettii et no mitä nyt ikinä sit miettiikää. mun pää hajoo,

    • hanna342

      Tämäpä mielenkiintoista! Olen vaakanainen itse ja vasta n. kuukausi sitten tavannut vaakamiehen joka on aikalailla vastakohta näihin kaikkiin viesteihin.

      Itseäni noi enemmänkin muistuttaa... Tämä vaakamies on ensi treffeistä saakka ollut allotteellinen pussailun suhteen ja toiset treffit (leffa ilta hänen luonaan) oltiin ihan toisissamme kiinni lusikassa ja pussailli koko ajan hiuksiani ja ei pystynyt pitämään käsiään erossa. Laittanut alusta saakka kivoja viestejä, että näytin hyvältä ja kiva että ollaan tavattu. Laittaa vähintään joka toinen päivä viestiä ja ei ole ollut kinuamassa seksiä alkuun (nyt hän kännissä eilen sanoi haluavansa minua todella paljon) joten känniviestitkin ollu tosi sulosia. Tiesin esim. että oli kuuntelemassa yhtä meidän kummankin suosikki bändiä ja oli sitten kännipäissään laittanut sieltä viestiä. Itse taas haluan miestä paljonkin ja olen todella ihastunut mutta vaakamaiset piirteet nostaa päätään ja vaikka tämä tapailu on ollut tosi upeaa niin epäilen silti jostain syystä kaikkea? Uskon kuitenkin että vaaka vaaka on hyvä pari. Ymmärrän teidän mieheä tosi paljon! :D

    • Anonyymi

      Miten toimii itse skorpioni ja ihastunut vaakamieheen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1689
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1574
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1168
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe