kommunismi vaarantaa terveytesi

texkiller

olwn aina yrittänyt elää terveellisesti; syön hyvin, rakastan perunamuusia läskisoosilla, juon hyvin, olen oluen, siiderin, lonkeron, viskin ja ox-konjakin ystävä ja tupakoin askin parin päivässä. nostan rautaa minkä hauis kestää, lyön isonkin miehen maahan ja poljen pariolmeymmentä kilometriä päivässä kuntopyörällä. eli kaikki pitäisi olla hyvin.

mutta; käyn kerran vuodessa verenkuvassa ynnä muussa yleisessä kuulotestissä ynnä rokotteissa ja vuodesta toiseen verenpaineeni on koholla. syön lääkettä ja silti se on liian korkea. toki olen erilainen kuin useimmat teistä palstalaisista; valvon silloin kun te nukutte ja yritän saada unenpäästä kiinni kun aurinko nousee. tämäkin syö miestä.

mutta olen parhaani tehnyt jotta rentoutuisin niinkuin minua on opastetu. että älä ota stressiä. mutta kommunismi minua häiritsee; luen kommunistien kirjoituksia ja syke nousee. on se niin väärin.

kommunismi vaarantaa terveytesi.

4

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wäinä

Tänään kävin puntsrissa. Sataa kiloa näytti.

Kermakahvi on hyvää,rajaan sen viikonloppuun.

Ystäni Tex,viestistänne voi päätellä että painitte yksin. Kertonet sitten myöhemmin voittajan.

Ylimalkaan olen sitä mieltä.että kyllä skitsofrenia
      aina yksinolon voittaa-

• henkisestä terveydestäsi ollut jo pidemmän aikaa huolestuttavat. Mutta vielä kuitenkin riskeeraat roikkuessasi palstalla :))!

• lentoemäntäsi

Hupsista hei ja keikkaa. Kova on notkahdus kun "kapteeni" ottaa mittaa nuoren stuertin henkisestä terveydestä. Niin ovat "sattumalta" kohdalleen osuneet nuo kuopat, kun on pitänyt uuteen nuoreen stuerttiin tehdä tuttavuutta.

Kuopissa on ollut niin helppo "tukeutua" kapteenin kuuluisaan lento-ohjauskeppiin ja jos kohta on kone ja ohjaussauva suunnanneet "mäkiseen" taivaaseen.

• ei taida
        lentoemäntäsi kirjoitti:

Hupsista hei ja keikkaa. Kova on notkahdus kun "kapteeni" ottaa mittaa nuoren stuertin henkisestä terveydestä. Niin ovat "sattumalta" kohdalleen osuneet nuo kuopat, kun on pitänyt uuteen nuoreen stuerttiin tehdä tuttavuutta.

Kuopissa on ollut niin helppo "tukeutua" kapteenin kuuluisaan lento-ohjauskeppiin ja jos kohta on kone ja ohjaussauva suunnanneet "mäkiseen" taivaaseen.

kaikki olla kohillaan,ainakaan noista jutuista päätellen.Mene toteuttamaan nuita fantasiotasi muualle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      120
      2239
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      55
      2174
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      6
      1402
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      76
      1393
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1140
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      979
    Aihe