Onko kukaan myymässä vanhaa käyttökelpoista kaitafilmiprojektoria.
Kaitafilmi projektori
13
7134
Vastaukset
- Cashiin syksyllä!
Se on ehkä siellä Puotinharjun Cash-liikkeessä yhä, kyselkääpä sieltä. Helmiäiskankaan heitin roskiin, vaikka oli ihan uudennäköinen niin ei kelvannut.
- joskus on joitain
- ikarus1978
.... myydään bell&howell kaitafilmiprojektori (malli 328) ja pieni kaitafilmikamera (malli 492), jossa nahkainen kantolaukku. Kameraan käy anttilassa myytävä 8mm filmi. lisäksi pieni valkokangas. koko paketti hintaan 60 €
http://i251.photobucket.com/albums/gg282/ikarus_photos/ DSC08490.jpg
[email protected] - Hemmetti
Minulla 2 kellarissa.!Joku eumig tai sinne päin.! On lamppua vaile.!Toiseta ohut kettinki puuttuu.???? Ostin 10v aiemmin huutokaupasta.!Tarjouksia siis.?
- mökin akka
Meiltä löytyisi hyväkuntoiset kaitafilmikamera projektori
- pekaristo
Hei!
Olen Riihimäeltä ja etsin toimivaa 8 mm:n
kaitaprojektoria saadakseni vanhoja kuvausnauhoja
sirretyksi videolle.
Näin ilmoituksesi Suomi24 sivustolla ja olisin
kiinnostunut saamaan lisätietoa.
Onko laite 8 mm:n projektori,onko sen lamppu kunnossa
kone muutenkin tomiva? Ääntä en tarvitse, siis
mykkäprojektori riittää.
Voit vastata sähköpostillani tai puhelimella
0400 62485 niin palaan asiaan. - mattipull
Ostan koko paketin jos on vielä myynnissä ja kunnossa
kerro merkit
- Nimetön
Bidi Bidi Bong Bong
Bidi Bong Bong
Bidi Bong Bong
Bidi Me'hen - hannsci
Huutonetissä olisi 60€, 35jos ei se ole liikaa T:hannsci
- mussukka62
Myytävänä kaitafilmi projektori jossa kuvaruutunäyttö ja kankaalle heitto.myös kamera löytyy.molemmat toimivia laitteita. hp.80e [email protected]
- Olis Materiaalia
Onkos Suomessa Elokuva-Kone ,Kaitafilmi laitteille ,Kameroille,Ym Kuvankäsittely Laitteille Omaa Museota
- TikuTaku
minulla olisi Eumig ,in kone puulaatikossa anna hintatarjous
- Anonyymi
Minulla on 8 mm toimiva filmiprojektori made in usa
Soita 0505558196 saat sen edullisesti ja uskon että hinnasta sovitaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3583248Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä672830- 1281816
- 1181500
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461410Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301333PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1551278- 721137
- 741099
- 701050