Onko kukaan myymässä vanhaa käyttökelpoista kaitafilmiprojektoria.
Kaitafilmi projektori
13
7243
Vastaukset
- Cashiin syksyllä!
Se on ehkä siellä Puotinharjun Cash-liikkeessä yhä, kyselkääpä sieltä. Helmiäiskankaan heitin roskiin, vaikka oli ihan uudennäköinen niin ei kelvannut.
- joskus on joitain
- ikarus1978
.... myydään bell&howell kaitafilmiprojektori (malli 328) ja pieni kaitafilmikamera (malli 492), jossa nahkainen kantolaukku. Kameraan käy anttilassa myytävä 8mm filmi. lisäksi pieni valkokangas. koko paketti hintaan 60 €
http://i251.photobucket.com/albums/gg282/ikarus_photos/ DSC08490.jpg
[email protected] - Hemmetti
Minulla 2 kellarissa.!Joku eumig tai sinne päin.! On lamppua vaile.!Toiseta ohut kettinki puuttuu.???? Ostin 10v aiemmin huutokaupasta.!Tarjouksia siis.?
- mökin akka
Meiltä löytyisi hyväkuntoiset kaitafilmikamera projektori
- pekaristo
Hei!
Olen Riihimäeltä ja etsin toimivaa 8 mm:n
kaitaprojektoria saadakseni vanhoja kuvausnauhoja
sirretyksi videolle.
Näin ilmoituksesi Suomi24 sivustolla ja olisin
kiinnostunut saamaan lisätietoa.
Onko laite 8 mm:n projektori,onko sen lamppu kunnossa
kone muutenkin tomiva? Ääntä en tarvitse, siis
mykkäprojektori riittää.
Voit vastata sähköpostillani tai puhelimella
0400 62485 niin palaan asiaan. - mattipull
Ostan koko paketin jos on vielä myynnissä ja kunnossa
kerro merkit
- Nimetön
Bidi Bidi Bong Bong
Bidi Bong Bong
Bidi Bong Bong
Bidi Me'hen - hannsci
Huutonetissä olisi 60€, 35jos ei se ole liikaa T:hannsci
- mussukka62
Myytävänä kaitafilmi projektori jossa kuvaruutunäyttö ja kankaalle heitto.myös kamera löytyy.molemmat toimivia laitteita. hp.80e [email protected]
- Olis Materiaalia
Onkos Suomessa Elokuva-Kone ,Kaitafilmi laitteille ,Kameroille,Ym Kuvankäsittely Laitteille Omaa Museota
- TikuTaku
minulla olisi Eumig ,in kone puulaatikossa anna hintatarjous
- Anonyymi
Minulla on 8 mm toimiva filmiprojektori made in usa
Soita 0505558196 saat sen edullisesti ja uskon että hinnasta sovitaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.565443- 914231
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722500Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701038Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3291018- 61823
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769- 25764