Sanoin koti domainin irti syyskuun alussa,palvelu katkesi samana päivänä,laskua tulee silti yhä palvelusta mitä ei voi edes käyttää!!
Nyt ainakin tiedätte mistä elisan ylisuuret osingot maksetaan,tarkistakaa laskunne siis huolellisesti!
Elisa huijaa...VARO!!!!
6
1581
Vastaukset
- 4567
Ennenkuin väittää jotakuta huijariksi, kannattaa tutkia palvelunsa käyttöehdot tarkasti läpi. En tunne tuota palvelua itse, mutta käyttöehdoissa varmasti kerrotaan irtisanomiseen liittyvistä asioista. Sopimus pitää AINA lukea ennen allekirjoitusta.
- jerkku_kolmonen
Oman elisan kautta voi irtisanoa tai lisätä palveluja,ainakin elisan mukaan.
No jos sulle tulisi seuraavassa laskussa maksullisia sähköpostilaatikoita mitä et ole tilannut niin olisit tyytyväinen,vai?.
Kotisivu on irtisanottu oman Elisan kautta jo syyskuun alussa,laitoin tiedustelun lokakuussa että miksi laskua tulee yhä (ei vastauksia).Laskutus jatkuu,eilen tuli marras-ja joulukuun lasku missä edelleen on tuo irtisanottu koti domain,missäköhän kohdin en ymmärrä asioita? - viimein...
jerkku_kolmonen kirjoitti:
Oman elisan kautta voi irtisanoa tai lisätä palveluja,ainakin elisan mukaan.
No jos sulle tulisi seuraavassa laskussa maksullisia sähköpostilaatikoita mitä et ole tilannut niin olisit tyytyväinen,vai?.
Kotisivu on irtisanottu oman Elisan kautta jo syyskuun alussa,laitoin tiedustelun lokakuussa että miksi laskua tulee yhä (ei vastauksia).Laskutus jatkuu,eilen tuli marras-ja joulukuun lasku missä edelleen on tuo irtisanottu koti domain,missäköhän kohdin en ymmärrä asioita?Hyvä asiakkaamme
Kehitämme asiakashallinta- ja laskutusjärjestelmiämme vaiheittain usean kuukauden aikana. Tämä vaikuttaa myös Oma Elisan käyttöön seuraavasti:
1. Muutosten ja tilausten käsittelyyn kuluu normaalia pidempi aika.
2. Oma Elisan tietojen päivittymisessä on ajoittain viiveitä.
3. Elisa Nettilasku palvelun laskuhistoria ei ole saatavilla järjestelmämuutosta edeltäneeltä ajalta (ennen 1.6.2007)
Elikkä eikun luuria kouraan ja jonottamaan.
- Hansun toiv ent. asiakas
H edustaja kertoi että jäi al saamatta .aSIAKASTA JOHDETAAN TIETEN TAHTOEN HARHAAN JA LIITTYMISTÄ 5 KPL EI MEINAA PÄÄSTÄ EROON
- On otettu onkeen
Hansulla ei enää ole mitään tekemistä Elisan kanssa kaikki (satoja) liittymiä irtisanottu
Pahoittelemme hyväuskoisuuttamme- Hudsucker
Meidän perhe on ollut oikein teleliikenteen suurkuluttajia ja maksajia.Kävipä niin että ei ihan ihan oikeasti saatu laskua,eikä osattu ihmetellä koska juuri oltiin maksettu edellisellä viikolla jättiläismäinen lasku.Elisa sulkee kaikki puhelimet.Satuin olemaan mökillä 3-vuotiaan kanssa ja lähimpään naapuriin on n. 3 km.Sain naapurilta puhelimen lainaksi ja n. 15 min. jonotuksen jälkeen vastattiin ja sanottiin että uusi lasku on 6 pvä myöhässä.Hätääntyneenä sanoin maksavani viikon sisällä summan, joka oli tuntematon minulle ja selitin tilanteen, missä olen.Minun puhelua ei edes yhdistetty "luottoihin", vaan minun piti soittaa 1h ja 15 min kuluttua.Näin tehdessäni kuulin että luottopuoli on hyvin nihkeä näissä asioissa ja puhelin pysyy suljettuna.Jouduimme matkustamaan 400 km takaisin kaupunkiin turvallisuutemme takia, mistä Elisa ei olisi voinut olla vähemmän kiinnostunut.Kaupunkiin tullessamme ensimmäinen asia oli operaattorin vaihto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197