TEHY & SSRI

jotenkin....

Jotenkin niin tyypillistä Suomalaista.

TEHY haluaa lisää rahaa, rahaa, rahaa...

Saman aikaan kukaan ei ota vastuuta virheellisistä hoidoista: kuten tästä Jokelan "SSRI-tragediasta."

Olen nyt vakuuttunut siitä että sairaanhoito ei ole enää kutsumusammatti: sitä tehdään rahasta, kuten opettamistakin.

Ennen oli paremmin.

8

349

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin mene

Ei se ihan noin mene. Asiantuntijat antavat valtakunnallisella tasolla ohjeet, joita sitten hoitotyötä tekevät noudattavat. Jos ei noudata ohjeita, saa potkut. Ei siinä yksittäinen sairaanhoitaja voi itse ajatella mitään. Ohjeiden mukaan toimimisesta se palkka maksetaan.

• hinnat nousevat

joka päivä,palkat ei.Orjatyöhön ei suostu kukaan.

• Telle

Kuuluuko ohjeisiin kohdella potilaita töykeästi? Olen useamman kerran sivusta seurannut, kun hoitaja kohtelee täysin ala-arvoisesti haurasta ja avutonta vanhusta. Itsekin olen joutunut mitä ihmeellisimmän kohtelun kohteeksi, ensiavussa kun olen alvariinsa joutunut ramppaamaan. Ongelma on mielestäni se, että alalle on hakeutunut vääriä tyyppejä.

• pakkotyössä
        Telle kirjoitti:

Kuuluuko ohjeisiin kohdella potilaita töykeästi? Olen useamman kerran sivusta seurannut, kun hoitaja kohtelee täysin ala-arvoisesti haurasta ja avutonta vanhusta. Itsekin olen joutunut mitä ihmeellisimmän kohtelun kohteeksi, ensiavussa kun olen alvariinsa joutunut ramppaamaan. Ongelma on mielestäni se, että alalle on hakeutunut vääriä tyyppejä.

Nyt ne väärät tyypit ovat pakkotyössä. Ei pysty irtisanoutumaan.

• Telle kirjoitti:

on paljonkin kokemusta. eikä tule mieleen yhtään töykeää hoitajaa.

• Telle
        karvapää kirjoitti:

olet harvojen onnellisten joukossa! Mariassa hoitaja rääkyi tuskissaan valittavalle vanhukselle "ole hiljaa siinä". Tosi ammattimaista! Samainen hoitaja hyökkäsi yhtäkkiä mitään sanomatta sänkyni "kimppuun" ja lähti kuskaamaan minua toiseen paikkaan. Kyllä siinä pelästyi, kun arvon hoitsu ei välittänyt kertoa, mistä oli kysymys. Samoin Meilahdessa hoitaja tuli mitään sanomatta pistämään mulle suoraan suoneen jotain lääkettä. Ei vastannut, kun kysyin "mitä tuo on". Se on sitten asiallista kohtelua, vai?

• vakavasti
        karvapää kirjoitti:

sairastunut.Ainoastaan on ollut yställisiä ja ammattitaitoisia hoitajia.Olisikohan niin metsä vastaa...

• Telle
        vakavasti kirjoitti:

sairastunut.Ainoastaan on ollut yställisiä ja ammattitaitoisia hoitajia.Olisikohan niin metsä vastaa...

sananlaskua loppuun asti? Siis metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Kertomissani esimerkeissä ei todellakaan ollut kysymys siitä.

*Toinen vakavasti sairastunut*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      242
      5440
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3221
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      133
      2447
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2003
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    7. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      56
      826
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      776
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      9
      716
    Aihe