Zippo Bensa/Sytytin neste

Help me !

En tiedä mihin tämänkaltainen viesti kuuluisi niin lähin ole tänne.

Hei,

Tiedättekö myydäänkö kaupoissa Zippoon ( sytkäriin ) tarkoitettua sytytinnestettä /bensaa Alaikäisille?
itse olen 17 ja sain lahjaksi zippon mutta tartten siihen bensaa mutten haluasi mennä kaupan tiskille selittelemään mitä sillä teen jos näin kysyvät.

toisin: Luetaanko Sytyttimet ja niiden osat Tupakka tuotteiksi ?

Muistan joskus nuorempana kun piti ostaa mökillä tulitikkuja grillin sytyttämiseen niin V-mäinen vanha kyläkaupan myyjä ei myynyt mulle kun olin alaikäinen.

7

3466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isi,,,,,,

eihän sitä voi tietää......

riippuu myyjästä, nekin on vaan ihmisiä.

meet ostaan jostain ja jos myy niin hyvä.

ja jos ei myy,,, niin ei se oikeasti haittaa....

meet ostaan vaan jostain toisestakin paikasta.

mitä sitä häpeää vaikka ei myytäs, sullahan ne rahat on....

sitten ko oot aikuinen niin on mukava muistella kuinka ujo sitä tuossa iässä oli ja otti ressiä pikkuasioista.''

• nimimerkki

Varmasti tunnet hyvin jonkun 18 täyttäneen ja laita hänet asialle jos ei myydä.

Yks pullo kestää niin kauan ettei tarvi ihan viikoittain vaivata tätä tyyppiä...

• Likkilakki

markkinat.
      Saatkai sä mopoosiki bensaa.

• teppo69

sas

• teppo70

tyhmä teppo

• Anonyymi

Bensiiniä saat helevetin finnijonne ihan huoltoasemalta. Oletko tollo?

• Anonyymi

Tavan bensiiniä ei kannata käyttää zipossa sillä se sotkee zipon, haisee paskalta, savuttaa ja pilaa zipon langan/polttaa loppuun nopeasti ja zippo bensaa myydään kaupoissa ala-ikäisille tietenkin riippuu myyjästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2100
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1173
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      75
      918
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe