En tiedä mihin tämänkaltainen viesti kuuluisi niin lähin ole tänne.
Hei,
Tiedättekö myydäänkö kaupoissa Zippoon ( sytkäriin ) tarkoitettua sytytinnestettä /bensaa Alaikäisille?
itse olen 17 ja sain lahjaksi zippon mutta tartten siihen bensaa mutten haluasi mennä kaupan tiskille selittelemään mitä sillä teen jos näin kysyvät.
toisin: Luetaanko Sytyttimet ja niiden osat Tupakka tuotteiksi ?
Muistan joskus nuorempana kun piti ostaa mökillä tulitikkuja grillin sytyttämiseen niin V-mäinen vanha kyläkaupan myyjä ei myynyt mulle kun olin alaikäinen.
Zippo Bensa/Sytytin neste
7
3118
Vastaukset
- isi,,,,,,
eihän sitä voi tietää......
riippuu myyjästä, nekin on vaan ihmisiä.
meet ostaan jostain ja jos myy niin hyvä.
ja jos ei myy,,, niin ei se oikeasti haittaa....
meet ostaan vaan jostain toisestakin paikasta.
mitä sitä häpeää vaikka ei myytäs, sullahan ne rahat on....
sitten ko oot aikuinen niin on mukava muistella kuinka ujo sitä tuossa iässä oli ja otti ressiä pikkuasioista.'' - nimimerkki
Varmasti tunnet hyvin jonkun 18 täyttäneen ja laita hänet asialle jos ei myydä.
Yks pullo kestää niin kauan ettei tarvi ihan viikoittain vaivata tätä tyyppiä... - Likkilakki
markkinat.
Saatkai sä mopoosiki bensaa. - teppo69
sas
- teppo70
tyhmä teppo
- Anonyymi
Bensiiniä saat helevetin finnijonne ihan huoltoasemalta. Oletko tollo?
- Anonyymi
Tavan bensiiniä ei kannata käyttää zipossa sillä se sotkee zipon, haisee paskalta, savuttaa ja pilaa zipon langan/polttaa loppuun nopeasti ja zippo bensaa myydään kaupoissa ala-ikäisille tietenkin riippuu myyjästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875