Kaikille vapaapainista kiinnostuneille:
All Star Wrestling League
ASWL on E-Fed, eli netissä toimiva roolipeli pohjainen vapaapaini federaatio.
Homma toimii näin: Rekkaatte itsenne sisään, otatte mallihakemuksen ja täytätte sen oman "hahmonne" tiedoilla. Odotatte että teidät hyväksytään sisään. Jos teidät päästetään sisään voitte alkaa vääntämään omaa "ropeanne" eli roolipelausta. Eli teksti jossa höpöttelette esimerkiksi jotain hahmoonne tai tulevaan matsiin liittyvää. Näiden tekstien perusteella te joko voitatte tai häviätte matsinne. Jos teitä ei päästetä sisään syy om siinä että hakemuksessanne on jokin vialla tai mallirope on ollut huono tai liian lyhyt. Silloin kerron syyn ja voitte parantaa sitä ja toivoa että pääsisitte sisälle.
Mielenkiintoista ja mukavaa hommaa kun ottaa tosissaan.
Käykää tsekkaamassa.
http://z3.invisionfree.com/ASWL
Kaikille vapaapainista kiinnostuneille!
RFK
2
304
Vastaukset
- ....
Mene muualle pelaaman pelejäs ...
- Termospullo...
Aika outoa että viime aikoina mainostettujen juttujen admin on aina ollut käyttäjä nimeltä JTG.
Ja roolipelaus? Ei kiitos. Tuskin edes osaatte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147