Kaikille vapaapainista kiinnostuneille:
All Star Wrestling League
ASWL on E-Fed, eli netissä toimiva roolipeli pohjainen vapaapaini federaatio.
Homma toimii näin: Rekkaatte itsenne sisään, otatte mallihakemuksen ja täytätte sen oman "hahmonne" tiedoilla. Odotatte että teidät hyväksytään sisään. Jos teidät päästetään sisään voitte alkaa vääntämään omaa "ropeanne" eli roolipelausta. Eli teksti jossa höpöttelette esimerkiksi jotain hahmoonne tai tulevaan matsiin liittyvää. Näiden tekstien perusteella te joko voitatte tai häviätte matsinne. Jos teitä ei päästetä sisään syy om siinä että hakemuksessanne on jokin vialla tai mallirope on ollut huono tai liian lyhyt. Silloin kerron syyn ja voitte parantaa sitä ja toivoa että pääsisitte sisälle.
Mielenkiintoista ja mukavaa hommaa kun ottaa tosissaan.
Käykää tsekkaamassa.
http://z3.invisionfree.com/ASWL
Kaikille vapaapainista kiinnostuneille!
RFK
2
298
Vastaukset
- ....
Mene muualle pelaaman pelejäs ...
- Termospullo...
Aika outoa että viime aikoina mainostettujen juttujen admin on aina ollut käyttäjä nimeltä JTG.
Ja roolipelaus? Ei kiitos. Tuskin edes osaatte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924