Mitkä liikket ovat myyneet Eurotech merkkisiä kuivausrumpuja? Tarvitsisin käytettyyn koneeseen käyttöohjeet, mutta en löytänyt googlestakaan mitään johtolankoja Eurotech-kodinkoneisiin.
Eurotech, mitkä liikkeet sitä myyvät?
4
3427
Vastaukset
- merkkiä ole
Olet yksi niistä jotka ovat lentäneet pahasti lankaan. Vanhentuneita malleja, jäännöseriä ja valmistaja voi olla kuka tahansa halpamaassa. Samanlainen on Keskon maahantuoma ja Mustan Pörssin markkinoima Ahma. Kannataa aina ostaa
kunnon merkki, vaikka halvempkin.- Anonyymi
Mulla on ollut Eurotech kaappi pakastin kohta 10 vuotta ja toimii todella hyvin ja on hiljainen👍
- ++++
ASKO/UPON sivuilta, voipi olla että, löytyy.
- ???
Vastaan tässä itse omaan kysymykseeni, jos tästä olisi hyötyä jollekin toisellekin. Pääsin jäljille, oikein hyvät sivut löytyivät www.eurotechappliances.com. Sieltä saa ladattua käyttöohjeet englanniksi.
Sitä en tiedä kuka näitä Suomessa uutena myy, mutta eipä tuolla ole minulle enää merkitystä. Halvalla saatiin toimiva kätetty kone, joten tyytyväinen olen ... en siis todellakaan koe, että olisin jotenkin lankaan joutunut. Hankitaan sitten kalliimpi laatukone jos tämä hajoaa ja toteamme, että kuivausrumpua tulee perheessämme käytettyä paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908