Mitkä liikket ovat myyneet Eurotech merkkisiä kuivausrumpuja? Tarvitsisin käytettyyn koneeseen käyttöohjeet, mutta en löytänyt googlestakaan mitään johtolankoja Eurotech-kodinkoneisiin.
Eurotech, mitkä liikkeet sitä myyvät?
4
3217
Vastaukset
- merkkiä ole
Olet yksi niistä jotka ovat lentäneet pahasti lankaan. Vanhentuneita malleja, jäännöseriä ja valmistaja voi olla kuka tahansa halpamaassa. Samanlainen on Keskon maahantuoma ja Mustan Pörssin markkinoima Ahma. Kannataa aina ostaa
kunnon merkki, vaikka halvempkin.- Anonyymi
Mulla on ollut Eurotech kaappi pakastin kohta 10 vuotta ja toimii todella hyvin ja on hiljainen👍
- ++++
ASKO/UPON sivuilta, voipi olla että, löytyy.
- ???
Vastaan tässä itse omaan kysymykseeni, jos tästä olisi hyötyä jollekin toisellekin. Pääsin jäljille, oikein hyvät sivut löytyivät www.eurotechappliances.com. Sieltä saa ladattua käyttöohjeet englanniksi.
Sitä en tiedä kuka näitä Suomessa uutena myy, mutta eipä tuolla ole minulle enää merkitystä. Halvalla saatiin toimiva kätetty kone, joten tyytyväinen olen ... en siis todellakaan koe, että olisin jotenkin lankaan joutunut. Hankitaan sitten kalliimpi laatukone jos tämä hajoaa ja toteamme, että kuivausrumpua tulee perheessämme käytettyä paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275