Kuinka monella tänne säännöllisesti kirjoittelevalla akvaristilla on omat akvaarioaiheiset kotisivut?
Mun pääsivu on: www.mbnet.fi/~made87/index.html
, josta lyötyy myös akvaarioaiheiset sivut.
Akvaristien sivut
6
616
Vastaukset 6
- Pia
Mulla on omat kotisivut mutta keskeneräiset sieltä täältä...
Pääsivun osoite.
http://personal.inet.fi/surf/goldeneye
Akvaarioaiheisetsivut löytyvät sieltä myös.- Cory
Pia, ihan kivat sivut, mutta, please, ota se Java siitä fisusivun ekasta kuvasta pois. Se nimittäin syö CPU:ta ihan vimmatusti!!! Lamauttaa selaimen käytön lähes tyystin --> Mikä taas saa aikaan sen, ettei sille sivulle tee hetikohta mieli mennä uudelleen.... ei ainakaan ennenkuin olen disabloinut selaimestani Javan käytön :) Tämän jälkeen sivun käyttö onnistuu hyvin, mutta enpä näe koskaan ensimmäistä kuvaasi.
Myös pari painovirhekorjausta... Se on "In Memoriam" ei memorial ja "pass away" ei paste.
Kotisivujesi kansikuva on muuten todella upea!! Siis se kuva sinusta ja sessasta "veden äärellä". Hyvä kuva ja sopii tommoiseen oikein hyvin! :) - Pia
Cory kirjoitti:
Pia, ihan kivat sivut, mutta, please, ota se Java siitä fisusivun ekasta kuvasta pois. Se nimittäin syö CPU:ta ihan vimmatusti!!! Lamauttaa selaimen käytön lähes tyystin --> Mikä taas saa aikaan sen, ettei sille sivulle tee hetikohta mieli mennä uudelleen.... ei ainakaan ennenkuin olen disabloinut selaimestani Javan käytön :) Tämän jälkeen sivun käyttö onnistuu hyvin, mutta enpä näe koskaan ensimmäistä kuvaasi.
Myös pari painovirhekorjausta... Se on "In Memoriam" ei memorial ja "pass away" ei paste.
Kotisivujesi kansikuva on muuten todella upea!! Siis se kuva sinusta ja sessasta "veden äärellä". Hyvä kuva ja sopii tommoiseen oikein hyvin! :)heh..Javasta...olen kyllä huomannut ite että on pikkaisen liikaa niitä Jaava-juttuja...mutta kun opin uutta niin teki mieli pistää sitä joka sivulle....
Aikomus on päivittää sivuni ja otta kaikki turhat jutut pois...mutta ei ole vielä ollut aikaa.. :]
Kiiti muuten huomautuksesta mun kirjoitusvirheistäni, eihän sitä ite aina huomaa... :)
Kram: Pia - fish
Pia kirjoitti:
heh..Javasta...olen kyllä huomannut ite että on pikkaisen liikaa niitä Jaava-juttuja...mutta kun opin uutta niin teki mieli pistää sitä joka sivulle....
Aikomus on päivittää sivuni ja otta kaikki turhat jutut pois...mutta ei ole vielä ollut aikaa.. :]
Kiiti muuten huomautuksesta mun kirjoitusvirheistäni, eihän sitä ite aina huomaa... :)
Kram: Piaälä ota koirasivuilta sitä alotuskuvan heijastusjaava-juttua pois! Se on kiva :) !
- Pia
fish kirjoitti:
älä ota koirasivuilta sitä alotuskuvan heijastusjaava-juttua pois! Se on kiva :) !
En ota.....
;)
t:Pia
- Anna
kyllä on, KirjoahvenNetti
http://www.akvaario.f2s.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51873
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54629
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32488- 69428
- 33425
- 37406