Vaadin uudelleen suomeen punamulta hallitusta valtaan! (vaikkakaan en ole lainkaan sen politiikan kannalla!!!)
Miksikö, tässä oma kokemukseni ja käytännön esimerkki:
Asun ulkomailla, olen asunut jo lähes 20 vuotta.
Ansioituloni täällä suomeen verrattuna ovat noin 3 kertaiset ja verotus huomattavasti huokeampi
eli rahaa säästämiseen (tai investoimiseen) jää huomattavasti.
Niinä vuosina kun suomessa oli vielä punamulta hallitus:
- palkkakehitys oli minimaalista
- ei lakkoiltu
- yritykset eivät investoineet
- työpaikkoja vähennettiin esim. konkurssien kautta
- työttömyys kasvoi
- eläminen oli kallista ja ihmisillä oli vähän rahaa käyttöön
- eläminen meni vaikeammaksi ja vaikeammaksi, leikattiin eläkkeitä, tuli uusia veroja,
- hinnat nousivat
jne.jne.
Kaikki tämä johti siihen että ihmiset eivät laittaneet rahaa kiertämään, eivät luottaneet tulevaisuuteen, pelkäsivät ja tämä taas vaikutti siihen että kun raha ei markkinoilla liikkunut niin kaupankäyntikin tyrehtyi ja näin taas hinnat tulivat hieman alaspäin tai eivät ainakaan nousseet.
Nämä kyseiset vuodet ovat olleet minulle ulkosuomalaisille investointien kannalta suomeen "kulta aikoja". Olen hankkinut suomesta eläkepäiviä ajatelleen useita yksiöitä ja laittanut niitä vuokralle. Olisin halunnut tehdä näitä investointeja suomeen vielä enemmänkin mutta sitten tuli
oikeistolainen hallitus:
- työpaikat lisääntyivät
- yrityksillä menee hyvin ja myös työntekijöillä
- rahaa liikkuu markkinoilla
- ihmisten mieliala on positiivinen
- hinnat nousevat
tämä kaikki taas johtaa siihen että viime vuosina on rakennettu ihan mahottomasti ja hinnat ovat lähteneet räjähdysmäiseen nousuun.
Sen huomaan jopa minäkin kun vertaan tällähetkellä ostamiani yksiöitä neliöhinnaltaan niihin joita ostelin silloin punamulta hallituksen aikoihin.
Suomessa asuvat suomalaiset, äänestäkää taas punamulta hallitus seuraavaksi, se on parempi teille ja myös minulle ulkosuomalaiselle!
Kiitos ja hyvää joulua!
HALLITUS PITÄÄ
VAIHTUA JA HETI
3
204
Vastaukset
- T Urpo
Rakkaan SuhGennadin kirjoitus olikin faktatasoltaan
samaa luokkaa kuin Joulupukin olemassa olon
faktisuus.- vaiko näin
ej hjymmärrä dädä????
teemmä! Ennusmerkit näyttävät kovinkin hyviltä :)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504