Vaadin uudelleen suomeen punamulta hallitusta valtaan! (vaikkakaan en ole lainkaan sen politiikan kannalla!!!)
Miksikö, tässä oma kokemukseni ja käytännön esimerkki:
Asun ulkomailla, olen asunut jo lähes 20 vuotta.
Ansioituloni täällä suomeen verrattuna ovat noin 3 kertaiset ja verotus huomattavasti huokeampi
eli rahaa säästämiseen (tai investoimiseen) jää huomattavasti.
Niinä vuosina kun suomessa oli vielä punamulta hallitus:
- palkkakehitys oli minimaalista
- ei lakkoiltu
- yritykset eivät investoineet
- työpaikkoja vähennettiin esim. konkurssien kautta
- työttömyys kasvoi
- eläminen oli kallista ja ihmisillä oli vähän rahaa käyttöön
- eläminen meni vaikeammaksi ja vaikeammaksi, leikattiin eläkkeitä, tuli uusia veroja,
- hinnat nousivat
jne.jne.
Kaikki tämä johti siihen että ihmiset eivät laittaneet rahaa kiertämään, eivät luottaneet tulevaisuuteen, pelkäsivät ja tämä taas vaikutti siihen että kun raha ei markkinoilla liikkunut niin kaupankäyntikin tyrehtyi ja näin taas hinnat tulivat hieman alaspäin tai eivät ainakaan nousseet.
Nämä kyseiset vuodet ovat olleet minulle ulkosuomalaisille investointien kannalta suomeen "kulta aikoja". Olen hankkinut suomesta eläkepäiviä ajatelleen useita yksiöitä ja laittanut niitä vuokralle. Olisin halunnut tehdä näitä investointeja suomeen vielä enemmänkin mutta sitten tuli
oikeistolainen hallitus:
- työpaikat lisääntyivät
- yrityksillä menee hyvin ja myös työntekijöillä
- rahaa liikkuu markkinoilla
- ihmisten mieliala on positiivinen
- hinnat nousevat
tämä kaikki taas johtaa siihen että viime vuosina on rakennettu ihan mahottomasti ja hinnat ovat lähteneet räjähdysmäiseen nousuun.
Sen huomaan jopa minäkin kun vertaan tällähetkellä ostamiani yksiöitä neliöhinnaltaan niihin joita ostelin silloin punamulta hallituksen aikoihin.
Suomessa asuvat suomalaiset, äänestäkää taas punamulta hallitus seuraavaksi, se on parempi teille ja myös minulle ulkosuomalaiselle!
Kiitos ja hyvää joulua!
HALLITUS PITÄÄ
VAIHTUA JA HETI
3
183
Vastaukset
- T Urpo
Rakkaan SuhGennadin kirjoitus olikin faktatasoltaan
samaa luokkaa kuin Joulupukin olemassa olon
faktisuus.- vaiko näin
ej hjymmärrä dädä????
teemmä! Ennusmerkit näyttävät kovinkin hyviltä :)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785336
- 1253844
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413576- 573178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262798Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72339- 242121
- 2022025
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351681Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588