tarvitsen apua tälläiseen tehtävään:
tee ohjelma,joka pyytää käyttäjältä kolme reealilukua ja laskee näiden lukujen keskiarvon.
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Java ongelma!
4
457
Vastaukset
- Nimimerkki
No kannattaa varmaan tehdä niin, että kysyt kolme reaalilukua käyttäjältä, tallennat ne muuttujiin tai taulukkomuuttujaan, sen jälkeen lasket niiden keskiarvon. Lopuksi vielä tulostat keskiarvon ruudulle, valmis!
Kolmen luvun keskiarvohan lasketaan laskemalla luvut yhteen ja jakamalla tulos kolmella.
Ole hyvä!
Ja vaikket pyytänyt, niin toinen vinkki; kysy opettajalta tai yritä ensin itse.- et ymmärtänyt
ei ongelma ole keskiarvon laskemisessa vaan itse koodissa en osaa koodata sitä
- huono opettaja?
et ymmärtänyt kirjoitti:
ei ongelma ole keskiarvon laskemisessa vaan itse koodissa en osaa koodata sitä
jos pitää korvat auki tunnilla, niin ei tuollaisen teko voi jäädä oppimatta. vai onko opettaja taas kerran surkea?
- hapsis
Taas sama laulu: "Elä välitä noista tylyistä kommenteista vaan laita tähän kopion se, mitä olet jo saanut koodatuksi ja sitten me kerrotaan, että mitä voit korjata"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632