Tällainenko olet Oinas?

mysteerio kuitenkin

Oinaalla on vahvoja taipumuksia johtajaksi, ja sen hän osaa näyttää, älä siis hangoittele vastaan, hän sanoo viimeisen sanan. Keskustella ei osaa, murjottaa kyllä. Kiivas ja itsepäinen, ei erityisen vahva, huumorintajuinenkin, mutta muiden kustannuksella. Miehillä on vetoa naisiin, uskollisuus ei ole heidän vahvoja puoliaan, lisäksi heillä on taipumus mustasukkaisuuteen. Haastava ja hallitseva luonne.
Elämä Oinaan kanssa ei tule olemaan helppoa.
Ruumiilliset heikkoudet: hermot, varsinkin päässä ja vatsassa, hermoista johtuva päänsärky, kaukonäköisyys.
Oinaalle sopivat merkit: leijona, jousimies, kaksoset ja vesimies.
Ei tule toimeen ravun, kauriin eikä vaa`an kanssa.
Kuuluisia Oinaita mm. Adolf Hitler ja Casanova.

52

6398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miiranen

      analysoitu

    • kokemusta on

      Vaikee,vaikee, kierrä kaukaa!

      • vaikea on

        kierrän kaukaa, en halua painajaista elämääni


      • sellasta
        vaikea on kirjoitti:

        kierrän kaukaa, en halua painajaista elämääni

        tapasin viikko sitten oinasmiehen..nähtiin viikonloppuna.oli ihana mulle pusutteli halasi..piti vieressä tiukasti..sit lauantaina oli jo ryyppäämässä kaverin kaa..eli menee omia menoja ei välitä naisista tippaakaan..vaik olis hyvä nainen ollut sille..mut omapahan on häviö=)itse rapu joka tahtoo huomioo ja oli eilen vielä kuumettaki et ei tullut etes kattoo..=(otti siis pe ja la päivinä..et sellasta...


      • mikä "kettu" Oina...
        sellasta kirjoitti:

        tapasin viikko sitten oinasmiehen..nähtiin viikonloppuna.oli ihana mulle pusutteli halasi..piti vieressä tiukasti..sit lauantaina oli jo ryyppäämässä kaverin kaa..eli menee omia menoja ei välitä naisista tippaakaan..vaik olis hyvä nainen ollut sille..mut omapahan on häviö=)itse rapu joka tahtoo huomioo ja oli eilen vielä kuumettaki et ei tullut etes kattoo..=(otti siis pe ja la päivinä..et sellasta...

        voi pahimmillaan olla. Minun kokemukseni Oinas -miehestä samankaltaiset, pöyristyttävät etten sanoisi.
        Miten joku voi olla noin välinpitämätön naista kohtaan. Osoittaa kyllä pahasti, että ne ajatukset "rullaa" vain alapään kautta, ja siellä taitaa käydäkin se varsinainen kuhina, vaikka ei itse mihinkään pystykään. Hyvästi Oinaat!


      • näin on......
        vaikea on kirjoitti:

        kierrän kaukaa, en halua painajaista elämääni

        minä kierrän tästä lähtien oinaat myös kaukaa!!! Luulevat olevansa maailman napa...mutta ovat...tai siis mulla kokemus yhdestä oinaasta...hän on niin epävarma ja onneton persoona, että huh huh... Suuret puheet, mutta pienet teot...sanotaanko näin.


      • Perus Oinas
        näin on...... kirjoitti:

        minä kierrän tästä lähtien oinaat myös kaukaa!!! Luulevat olevansa maailman napa...mutta ovat...tai siis mulla kokemus yhdestä oinaasta...hän on niin epävarma ja onneton persoona, että huh huh... Suuret puheet, mutta pienet teot...sanotaanko näin.

        "...tai siis mulla kokemus yhdestä oinaasta..."
        Ei yksi pääsky kesää tee,kuten ei yksi oinas ole sama kuin miljoona muuta!


      • sentäs
        sellasta kirjoitti:

        tapasin viikko sitten oinasmiehen..nähtiin viikonloppuna.oli ihana mulle pusutteli halasi..piti vieressä tiukasti..sit lauantaina oli jo ryyppäämässä kaverin kaa..eli menee omia menoja ei välitä naisista tippaakaan..vaik olis hyvä nainen ollut sille..mut omapahan on häviö=)itse rapu joka tahtoo huomioo ja oli eilen vielä kuumettaki et ei tullut etes kattoo..=(otti siis pe ja la päivinä..et sellasta...

        Viikko sitten tapasitte, ja miehen olisi sitten heti sen jälkeisenä viikonloppuna jätettävät omat menonsa ja rynnittävä hoivaamaan sua..Haloo ! Ja ei välitä tämän perusteella naisista tippaakaan.. Vaikka ite olen nainen niin en kyllä aina ymmärrä muiden naisten ajatuksenjuoksua..Okei olen oinas, se selittänee..


      • säälittävää
        sellasta kirjoitti:

        tapasin viikko sitten oinasmiehen..nähtiin viikonloppuna.oli ihana mulle pusutteli halasi..piti vieressä tiukasti..sit lauantaina oli jo ryyppäämässä kaverin kaa..eli menee omia menoja ei välitä naisista tippaakaan..vaik olis hyvä nainen ollut sille..mut omapahan on häviö=)itse rapu joka tahtoo huomioo ja oli eilen vielä kuumettaki et ei tullut etes kattoo..=(otti siis pe ja la päivinä..et sellasta...

        Huomiotahan saat feisbuukista, ei tarvitse edes kerjätä..


      • eroigfjeriojoerijgfo
        sentäs kirjoitti:

        Viikko sitten tapasitte, ja miehen olisi sitten heti sen jälkeisenä viikonloppuna jätettävät omat menonsa ja rynnittävä hoivaamaan sua..Haloo ! Ja ei välitä tämän perusteella naisista tippaakaan.. Vaikka ite olen nainen niin en kyllä aina ymmärrä muiden naisten ajatuksenjuoksua..Okei olen oinas, se selittänee..

        Tyhmyys ja narsismi on ilmeisesti heidän mielestään hyviä luonteenpiirteitä heissä itsessään ;).

        Minäkin olen oinas ja minua vituttaa tyhmät itsekeskeiset ihmiset, päällimmäisenä raivostun ja menetän hermoni epäoikenmukaisuudesta ja kierosta pelista.

        Kyllä ne oinaat vaan on niin hirveitä, periksiantamattomia, päämäärätietoisia ja joidenkin mielestä nekin ominaisuudet ovat pelkkää ylimielisyyttä.

        Sanon suoraan, että s uksikaa kusipäät v ittuun takasin.


    • jippe

      Just ni. Mä oon oinas. Mä yleensä oon mun porukan johtaja, sellane vaisto. Tuun mustasukkaiseks helposti, oon ärhäkkä, huumorintajuinen ja melko rauhallinen, mutta tosipaikan tullen ärähdän, jos se asia ei mulle sovi.. jännää, että horoskoopit tietää asioita... :o

    • oinastyttö...

      aika hyvin sopii :D mutta ei me silti mitään ihan hirveitä olla :) ainakaan mää en oo :D itseppäisiä kyllä mutta.. tähän kiinnitin erityisesti huomiota: "Oinaalle sopivat merkit: leijona, jousimies, kaksoset ja vesimies.
      Ei tule toimeen ravun, kauriin eikä vaa`an kanssa." oon ite todella paljon kiinnostunu eräästä pojasta, joka on merkiltään kaksoset. meillä on paljo yhteistä eikä riidan aihettakaan oo tullu ollenkaan. Mutta erään vaakapojan kanssa, huhhuh. en vihaa ketään nii paljo. Inhottava ihminen. Sen kans en kyllä tuu toimeen. voi johtua myös siitä et se loukkas mua verisesti mutta myös ihan sen luonteesta.

      • pitävät paikkansa,

        että kenen kanssa tulee toimeen ja kenen ei :)
        Itse ainakin uskon siihen, että joidenkin merkkien kanssa tulee luonnostaan juttuun, mutta sitten muutamien muiden merkkien kanssa ei mikään luonaa, joka asiasta tulee "sanan halkoja" :)


      • "pitävät...."

        Piti vielä sanoa, että ette tietenkään ole kamalia, vaan ihan hyviä ihmisiä, mutta tulee vaan etsiytyä niiden "sopivien ja oikeiden" ihmisten pariin. Koskee kaikkia merkkejä; ei kaikki luonteet sovi keskenään, hankauksia toisten kanssa tulee enemmän. Miksi olla suhteessa, jos kaikki menee vastahankaan?


      • saara83
        "pitävät...." kirjoitti:

        Piti vielä sanoa, että ette tietenkään ole kamalia, vaan ihan hyviä ihmisiä, mutta tulee vaan etsiytyä niiden "sopivien ja oikeiden" ihmisten pariin. Koskee kaikkia merkkejä; ei kaikki luonteet sovi keskenään, hankauksia toisten kanssa tulee enemmän. Miksi olla suhteessa, jos kaikki menee vastahankaan?

        aika kamala.
        Sanon pahasti asioita jotka vois sanoo paremminkin , suutun helposti (naurankin kyllä helposti), olen johtajatyyppi ja kaiken lisäksi mulla on tosi usein pääkipua.
        Laitan tän kaiken oinaan piikkiin, eihän mussa ole mitn vikaa, eihän? :DDD


    • Oi...nas

      Pitää täydellisesti paikkansa. Lisäksi oinas on malttamaton, hän haluaa kaiken heti. Uskollisuus ei taida olla meidän naistenkaan paras piirre. Tunteiden näyttäminen on erittäin vaikeaa. Oinas ei ihastu, vaan rakastuu kerran pari elämässään.

      • Oikku N

        itse olen parisuhteessa uskollinen,mutta juuri tuo malttamattomuus,kyllä pitäis jo tässä iässä(keski-ik.)malttia löytyä vaan ei siltä näytä. Haluaisin et asiat olis sillä kertaa selvät mutta kun ei se vaan niin aina mene:)Äkkipikainen olen tietyissä asioissa, ja sanon ensin ja sitten vasta ajattelen, vaikka yleensä olen toiset huomioon ottava, ehkä liikaakin..


    • Nimetön

      .. oli härkä.

      • totuuden torvella

        siis Hitler oli OINAS!


      • llllöööö
        totuuden torvella kirjoitti:

        siis Hitler oli OINAS!

        Kylhän sitä on moneissa lähteissä sanottu et Adolf Hitler on oinas, mutta totuus on et hitler oli härkä, sillä vuonna 1945 20.huhtikuuta kuului juuri häränmerkin sisään.
        Mut yleensä 20.huhtikuuta on oinaan merkin sisällä vielä.
        Eli näissä "rajamailla syntyneiden" merkki riippuu vuodesta


      • kaikkia höpöhöpöjä
        llllöööö kirjoitti:

        Kylhän sitä on moneissa lähteissä sanottu et Adolf Hitler on oinas, mutta totuus on et hitler oli härkä, sillä vuonna 1945 20.huhtikuuta kuului juuri häränmerkin sisään.
        Mut yleensä 20.huhtikuuta on oinaan merkin sisällä vielä.
        Eli näissä "rajamailla syntyneiden" merkki riippuu vuodesta

        Kenestä Adolf Hitleristä täällä puhutaan? Vanha Natsi-Aatu ei todellakaan ole syntynyt vuonna 1945, silloinhan se oli jo melkein kuollut.


    • Oikku87N

      kaikki nuo kuvaukset pitää tarkasti paikkaansa minun kohdalla,olen siis naispuoleinen oinas :)paitsi tuo että "uskollisuus ei ole vahvoja puolia" No joo yhden kerran olen pettänyt nuorena tyttönä ja sillonkin oli tuhannen päissäni,nykyään vanhempana ja järkeä saaneena, selvinpäin en ikinä pystyisi pettämään enkä myöskään kännissä.Sen verran on järkeä tullut päähän ! :

      olen saanut kuulla sulhasehdokkailta olevani vaikea tapaus paitsi nykyinen vaakamies on kihlattuni ja hän on kestänyt minua hyvin jo yli 2 vuotta..okei pitää myöntää että riitaa syntyy ja useimmiten riidan syy olen minä ja minun itsepäisyys ja kiukkuisuus..!

      Niin että meissä riittää haastetta :)

    • OinasN

      Hah.. "Kuuluisia Oinaita mm. Adolf Hitler ja Casanova."

      Niin, mitä tosta? selittäneekö tämä sitten sitä, että mekin ollaan tuollaisia.. (?)

      Mikä sun horoskooppimerkki on? menen kattoon vastaavanlaisia kuuluisuuksia, sitä paitsi ei tossa ollut edes kaikki kuuluisat oinaat.. :DDDDD

    • Oikkuli-88

      Ottakaa huomioon että kuun kierrotkin vaikuttavat oinaiden luonteisiin, eivät kaikki oikkulit ole samanlaisia kuin kirjoissa tai lehdissä väitetään :)

    • 67

      hitler on aika sopiva

    • OikkuN1970

      on muuten taito saada oinasmies keskustelemaan asioista, siis jostain muustakin kuin seksistä, tai kyllä juttua riittää vaikka päivän säästä ja vaikka mistä urheilusuorituksista mutta sitten kun pitäisi keskenään keskustella suhteesta tai muusta sellaisesta ei välttämättä edes vakavasti vaan yleisestikin miten yhdessä yhteiseloa elellään niin siinäpä on nainen ihmeissään kun oinasmiehestä ei saa mitään irti.

      kärsivällisyyttä vaaditaan oinasmiehen kanssa elosta

      • tsib

        Mieheni on muuten epätyypillinen oinas mutta tämä keskustelujuttu on kyllä niiiin totta :D


    • Miia:)

      Ite oon oinas ja en tunne et oisin itsepäine tai ylipäätänsä mitään mitä oinaasta sanotaan, oon aika herkkä, "ujo" joissain tilanteissa, ilonen, kaikkee tollast. Mut se mitä sanotaan oinaan rakkauselämästä ei kauheest pidä mussa paikkaansa. Mut siis asiaan: Eli oon oinas, mut en oo itsepäinen, kiivas, mut tykkään keskustella, ja kuunnella jos jollai on esim. huolia ja jos jotenkin voin auttaa. Oon huumorintajune, ainaki omasta mielestäni en sit tiiä muitten mielest, yrittäisin ainakin olla uskollinen suhteeassa ja kyllä siihen tosi hyvin pystyisin, en oo pettäjä ainesta, en pilaile muiden kustannuksella, yritän olla ystävällinen kaikille, jopa niillekkin jotka mua kohtaan eivät ole. Enkä koe mitenkään pakottavaksi päästä johonkin johtajan paikalle. Ainoo mitä silleen elämältäni haluan on jonkinlainen hyvä palkkane työ, ihana romanttinen mies, ihana talo ja lapsia. Tottakai ulkonäöllinen seikka miehessä kiinnostaa ei mies saa olla ku mikäki narkkarin näköne hyypiö. En voi ymmärtää yhde yön suhtei, ite en ikinä pystyis sellaseen, kyl mä suhteelta haluan pitkä kestoisuutta, ja rakkautta. Varsinkin kun oon hirveen unelmoiva ja romanttinen. Yritän myös olla hyvä ystävä ystävilleni, ja toivon että olenkin jotenkin siinä onnistunut, tai sitten en, joku nimeltämainitsematon ystäväni voisi sanoa tuohon jtn:) Kärsivällisyyttä on, mut jos joku on todella ärsyttävä ni sit kyl menee hermot, mut yllättävän pitkät hermot mulla on, vaikka oinas oonki. En koe itseäni haastavaksi tai hallitsevaksi, ja oinas miehistä minulla ei ole hajuakaan:) Tuun hyvin toimeen niin vesimiehien kuin vaa'an ka kauriinki kanssa, mut tuohon viel lisäisin et myös leijonan, kaksosten, ja itse oinaiden kanssa, mut oinaitten kans tulee kyl sinänsä enemmän riitoi.
      en nyt tie et mitä mun piti ees kirjottaa mut tekstii tuli ni tulkoon.. yritin ny jotai ittestäni kertoilla:D:)

      • Miia:)

        Lisätäkseni vielä et tykkään enemmän kotimaisist "rakkaus"lauluist, ja tollasist herkkis biiseist, tyyli no aika normi, en pyri pukeutumaan mitenkää kalliisti, kuha vaatteet pääl, okei tietenki jotai on mut, en liiemmi innostu kalleist merkkikuteist. Mut Rakastan kenkiä ylikaiken se tähän on pakko sanoo. Oon aika itsenäine mut sit taas, on kiva ku joku on joskus seurana, ja parasta seuraa ei voita mikään, ja parasta seuraa ovat ystävät, kosk kuten yleensä sanotaan: Helpommin saa uuden jätkän, ku luotettavan ja hyvän ystävän. Oon vast vähä aikaa sit tajunnu, et ystävii tarvii elämäs, niil voi puhuu, ja ne kuuntelee murheitaki. Tykkään pidel hauskaa, ja rakastan kaikkii synttärei ja juhlii. Joulua juhlana rakastan ylikaiken, koska tykkään et koko perhe on läsnä ja hyvä tunnelma ja hyvää ruokaa. Ite kylläkin olen kasvissyöjä, mut mitäs siitä.. RAKASTAN Jääkiekkoa, ja Niitten maalivahtii:) Oon nii ilone et suomi on Maailmanmestari.Tykkään mun siskoista ihan hirveesti, vaikka niitten kans on riitaa, ni silti ne on aivan parhaita! Oon onnellinen toisten puolesta, ja etenkin siitö et mun sisko ja sen jätkä meni eilen kihloihi, ihanaa, tästä jo huomaa et oon romantikko.Ja rakastan mun siskon lasta, ihana pikku tytteli! Jos laittais vaik lempibiisei viel tähä: Finlanders-oikeesti, Tauski-Sinä vain, Neljänsuora-siipirikko, ja paljon muit. I LOVE MY FRIENDS, SIIS YSTÄVINÄ:)


    • +??+??+

      Oon oinas enkä todd tommonen!!!!

    • kaukonäköisyys

      näytä mulle yksi kaukonäköinen oinas

    • maalisoinasnainen

      Olen oinasnainen. Arvio itsestäni: empaattinen, huolehtiva, utelias, oikeudenmukainen, rohkea, ujo, luovuutta, esteetikko, pohdiskelija, lukutoukka, epäkäytännöllinen, ei-materialisti, huumorintajua...

      • hohhoijaa....

        Missäs huonot puolet? Ystäväni maalisoinasnainen ainakin iskee erittäin kärkkäästi sellaisiin asioihin joista tietää minun tai miehensä suuttuvan, oikein otattelee mistä saisi riidan aikaan, kiukuttelee, on maailman napa ja sanoo viimeisen sanan, vaikka olisi kuinka väärässä. Ja muuthan ne tietysti hänen mielestään on väärässä. Huomauttelee mitä saan syödä ja mitä en, lihon kuulemma. Itse tarkkailee joka suupalaansa, kunnes sitten välillä ahmii kaiken mitä käteensä löytää. On varsinainen Duracel-pupu, aina menossa. 10-30 km liikkuu päivittäin, ja hyvä että liikkuu sillä mitä se olisikaan jos käyttäisi kaiken energiansa keljuiluun. Koirianikaan en joko syötä tarpeeksi, lenkitä tai tee jotain muuta niitten kanssa oikein, riippuen mikä sattuu juohtumaan mieleen. Pahempaan suuntaan menee koko ajan, mitä pidempään tunnetaan. Liekö minulle mustasukkainen miehestään, syyttä kylläkin. Ilmeisesti ärsyttää, kun lyöttäydymme samalle puolelle, kun v****ilu minulle tai miehelleen alkaa. Mitäs aloittaa v****illa, ja ikää hälläkin jo kuusikymmentä..... Sanotaan, että skorpionien maailma on musta-valkoinen, mutta sitä se on tällä oinasnaisellakin.
        Olenpa tässä vuosien varrella vakavasti ajatellut lopettaa tämän ystävyyden.


    • Hassua

      Tuo kuvaus kuulosti ihan ystävältäni, mikä on kauris???

    • kalako

      olen syntynyt kalaksi mutta laskettu aikani olisi ollut oinaan aikana eikä minussa ole mitään samaa kuin kalassa joten mieluummin olen oinas vaikka olen tottunut jo ajatukseen että olisin kalat.

    • oinaan suukko

      Olen oinas ja just vaakamerkkinen miespuolinen tosin nuori henkilö on se, kenen kanssa synkkaa aivan mahdottoman hyvin. Siis nauramme samoille asioille, innostumme molemmat helposti jne. Ja yksi rapunainen on hyvä ystäväni. Hänen kanssaan on tosin näkemyseroja, mutta hän on reiluimpia tapaamiani ihmisiä.

    • teoOOTTEtyhmiä

      Hei haloo! Ootte vähän taikauskosia! Oinas on vain, ja ainoastaan joku himppelipomppelin keksimä juttu ja muut tähtimerkit. Ja kyllä, itse olen Oinas, mutta luonteesta se on kiinni, ei tähtimerkistä.

    • ihq-oinas

      monissa horoskoopeissa vaaka kuuluu niihin joiden kanssa oinaalla synkkaa ja itsellä ainakin näin, johtuneeko sit siitä että on vaaka nousevana itessä.

      minä olen itsepäinen, tempperamenttinen, huumorintajuinen, raukkojen puollustaja, aina menossa, ja vastakohtien ihminen. jos minulla on "rumaolo" vetäydyn nurkkaan mököttämään ja vaikutan kovin epävarmalta, hyvällä fiiliksellä hehkun ja koen olevani kaunis ja flirttailen jne. jossain horoskoopissa oli että vain toinen oinas voi ymmärtää oinasta ja olen kyllä sitä mieltä. itse oinaana hullaannun helposti, eli ihastun mutta ihastus yleensä haihtuu parissa viikossa jolloin toinen osapuoli jää rannalle nyyhkyttämään kun ei ymmärrä mikä meni vikaan. rakastun vain hyvin harvoin enkä näy syytä jatkaa suhdetta jos toinen ei kiinnostakaan.

      tällä hetkellä miehenä on härkä... raivostuttavan verkkainen ja rauhallinen mutta ehkä ainut joka jaksaa kiukuttelujani. toisekseen antaa minun mennä menojaan kun luotto pelaa. aiemmat suhteet kaatuneet siihen kun minua yritetään hallita ja estää menemästä mieleni mukaan.

    • -Lament

      Sekä läpeensä paha ihminen Elton John on myös oinas.

      • marsista

        Oudosti sanottu. Miten voit todeta toisesta noin????


    • 14+6

      Hitler oli härkä, älä sekoita asioita

    • JOHTAJAAAA

      Oon kyllä tosi itsepäinen. Ja yleensä (ku mä oon yleensä mun kavereitten kaa sellases porukas, missä on noin 4 tyyppii, plus mä), jos joku yrittää mun kavereista sillee johtajaks tai sillee vähäki määräilee mua, ni siit ei hyvä seuraa. Yleensä vihottelen sille, ja yritän näyttää sille jotenki, et vihaan sitä, esim: en puhu sille enkä kato tai kuuntele sitä, ja mä tavallaa oo sen "porukan" johtaja. Mun äiti on vaaka, mut tuun ihan hyvin toimee sen kaa. Välil kuitenki tuntuu, et se on ihan vitun ärsyttävä. Skorpionien tai muiden oinaiden kaa mä tuun kaikista huonoiten toimeen. Välil tuntuu, et olisin johtaja mun perheessäki, ku äiti antaa jotakuin helposti periks.

    • inlove4

      Pitää sinänsä paikkansa, että olemme ajattelemattomia ja sanomme aina viimeisen sanan.. Minun suhteessani minä olen se joka sanoo viimeisen sanan, vaikka olemme molemmat pässejä :) Mieheni laittaa hetken vastaan ja antaa kuitenkin periksi.. ;) Kai se on sitä naisen vetovoimaa.. :D

    • villa.hillar

      Täyttä hölynpölyä koko stoory.

      En syö purematta sanakaan, ellei ole riitäviä todisteita

    • Hei halooo

      Oinaita on laidasta laitaan, ei kaikki oinaat oo samasta muotista veistettyjä. Jotkut oinaat osaa hallita niitä huonoja puoliaan ja jotkut taas ei...ei saa yleistää oinaita...me kaikki ollaan yksilöllisii...lisään viel et noi et miten mikä tähtimerkki sopii kellekki niin se on täyttä höpön pöppöötä...ite oon skopun kanssa ollu aika pitkään ja yhä yhdessä taivalletaan. Jos uskoo kaikkee höpön pöppöötä alkaa käyttäytyy sen mukaan. Kaikki on yksilöllisii...jos horoskoopit olis värejä niin sillonkin ihmiset kinais...et toi väri on tollanen ja tollanen...toi väri ei sovi mun kanssa yms...

    • jotain ehkä

      osaan puhua (kuulema liiankin nokkelasti)
      kun olen hiljaa OLEN HILJAA.
      En sano viimeistä sanaa silloin, kun olen "voitolla" (eli se älykkäämpi)
      rakastan harrastaa seksiä (joka pvä) yhden kumppanin kanssa
      olen lapsirakas
      miellyttävä
      ärsyttävä
      .....

    • pässinpää

      ihan höpö höpö juttuja..

      • naurisss1

        Kauris ihminen on kamala.......


      • looolooo
        naurisss1 kirjoitti:

        Kauris ihminen on kamala.......

        Taas sitä yleistämistä...höööh...


    • -_-

      Olen paljolti tuollainen mitä aloittaja kuvannut ja syntymäajallenihan en mitään mahda. Tunnustan sanovani viimeisen sanan, joten turha todellakaan hangoitella vastaan. Tosin elämäntehtäväni on puolustaa heikompia, enkä kestä kerskumista toisten kustannuksella. Selän takana irvistely on paskinta, onneksi osaan sanoa mielipiteeni suoraan ko. ihmiselle. Ruumiillisia heikkouksiani ovat miinusnäkö, hermosärkyä päässä, pysyviä arpia päässä ja lohjennut etuhammas..

    • lalalal

      Mä olen oinas nainen! Aika samanlainen mitä tossa alussa kirjoteltiinkin. Todella itsepäinen ja jos jotain päätän niin se päätös pitää.Tykkään tehdä itsenäisesti asioita ja saada omaa rauhaa, toisaalta olen myös sosiaalinen ihminen ja tutustun helposti ihmisiin. Sanon asiat ensin ja sitten vasta ajattelen mitä tuli sanottua... Olen myös itsevarma ja rakastan flirttailua. Yleensä herättää naisissa kateutta. En ole kuitenkaan itserakas vaan hyvin nöyrä ja otan muut ihmiset huomioon. Myös olen ikuinen optimisti ja seurassani harvoin tulee tylsää. Parisuhteessa haluan vaihtelunhalua,seikkailua,jännitystä ja iloista asennetta. Olen myös hyvin eroottinen ja yleensä hallitseva sängyssä. Todella harvoin olen mustasukkainen tai omistava ystäviä/puoliso kohtaan. Muhun voi myös luottaa ja siksi monet avautuvat asioistaan ja juttelevat mulle. Suuttuessani sanon asioita mitä en tarkoita ja olen äkkipikainen. Ovet paukkuu ja olen riidanhaluinen niin kauan kun asia on omasta mielestäni käsitelty. Suutun harvoin ja olen aina se osapuoli joka ensimmäisenä pyytää anteeksi ja haluaa rauhan. Ja jos harkitset oinas naista/miestä niin pyydän harkitsemaan toisen kerran.. ;-)

    • oikku4

      Olen itse oinas ja ei kaikki oinaat ole ihan kamalia. oinaassa on myös paljon luovan työntekijöitä esim anna-leena härkönen näyttelijä kirjailija. itse olen anna- leenaa 3 päivää vanhempi vuosimallia -65 en tosin ole näyttelijä kirjailija, mutta kyllä minullakin luovia puolia löytyy olen pinta-käsittelijä maalari tosin työkyv eläkeläinen. harrastan öljyvärimaalausta, tosin olen nyttemmin vähemmän maalaillut tauluja. olen nykyään soitellut perintöviululla jonka sain äidin veljen kotoa. olen ratkennut viulunvingutukseen, joten on meillä oinailla myös sitä luovuuttakin,kuten vincent van gogh taiteilija ja marlon brando näyttelijä kaikki ei sentään ole diktaattoreita,vaikka olen miespuolinen oinas,vaikka eihän luovat ihmiset aina ole niitä helpoimpia,joskus pitää itsekin päästellä höyryjä eihän sitä voi aina olla tyyni hulluksihan sitä tulisi jos pitäisi aina olla mielinkielin,jotta ihmiset hyväksyisi voi jösses sentään en itse voi sietää kaksinaamaisuutta ihmisissä enkä teeskentelyä vain aitous saa minut arvostamaan ja rehellisyys muuten olen huumorintajuinen ja hauska enkä hirviö, vaikka olen oinas 65.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe