Surkeaa Vasemmistoliitto

nyt meni ääni .

Vasemmistoliitto on vanhoollinen jäänne menneiltäajoilta ei osaa uusiutua ,voi nyt todeta ,kun tukee moista T€HYn sooloilukiristyslinjaa ,ihmisenhengellä ei ole mitään väliä ,saa tappaa potilaita ,keinolla millähyvänsä ,kunhan kyseenalaisia kiristys€uroja tulee ,toisesta taskusta / toiseen taskuun ,verirahoja ja kuolemaa .
Perinteiset lakkokeinot ei ole "valttia" T€HYlle ja sen tukioille ,ollaan menty heikollejäälle ,vaikka on kestävämaaperä , työtaistelupelisäännöt ,kaveria ei jätetä ,säännöt ovat olleet käytettävissä kautta ammattiyhdistysliikkeitten olemassaolon ajan .
Vasemmistoliitonlinja on linjaton ,ihmisyyden kanssa ,kyllä minusta ihmishenki on tärkeämpi ,kuin T€HYn €uro tappolinja .
Punavihreä luonnonpuolesta ,hyysäreitten ,hyvinvoinnin tappopuolue , joka ei kuulu näillä arkumenteilla suomalaiseen sivistysvaltioon .
Toki sairaanhoitajille kuuluu palkanlisää mutta ei ämpärillä kun kauhakin on keksitty .
Kohtuus kaikissa niin siitä hyvä tulee ,minusta tuli saittailessa ,entinen vasuri .
Talonpojan tappolinjaa en hyväksy .

7

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotilainen

      Gallupin mukaan kaikkien puolueitten kannattajista enemmistö kannattaa tehyläisten työtaistelua ja sen vastustajia on eniten kokoomuslaisissa. Nyt vain pitkäaikainen sopimus ja kunnon korotus ettei jää korvapuolueen vaalipuheiksi koko homma.

      • tutkimus

        Pöyristyttävää tämä tehyn klobpaus. Huh.
        Ei voi suomenkansasta idiotteja olla noin paljon. Voiko?


      • emävale
        tutkimus kirjoitti:

        Pöyristyttävää tämä tehyn klobpaus. Huh.
        Ei voi suomenkansasta idiotteja olla noin paljon. Voiko?

        kokoomus!


      • Koko kansa .
        emävale kirjoitti:

        kokoomus!

        Järki käteen ,ihmishengellä ei voi tehdä politiikkaa .


      • KUIN UUSI KIROSANA
        emävale kirjoitti:

        kokoomus!

        te TEHYläiset olette jo nyt ennen lakkoa menettäneet suomen kansan luottamuksen.

        Pelaatte peliä isoilla merkeille, potilaiden hengellä!

        Kun tämä soppa on joskus ohi, saitte sitten vaatimuksenne läpi tai ette, niin kansan silmissä olette luopioita.

        Toiset ne kulkee reitillä voiton hymy kasvoilla, te ette!


      • Vasuri5
        KUIN UUSI KIROSANA kirjoitti:

        te TEHYläiset olette jo nyt ennen lakkoa menettäneet suomen kansan luottamuksen.

        Pelaatte peliä isoilla merkeille, potilaiden hengellä!

        Kun tämä soppa on joskus ohi, saitte sitten vaatimuksenne läpi tai ette, niin kansan silmissä olette luopioita.

        Toiset ne kulkee reitillä voiton hymy kasvoilla, te ette!

        TEHY ei ole vastuussa Suomen kansalle. Ammattiliittojen tarkoitus on ajaa jäsentensä asiaa, ei jokaisen jampan ja liisan joka nyt suomalaiseksi on sattunut syntymään tai tänne muuttamaan.

        Eikä TEHY vastaa potilasturvallisuudesta. Siitä vastaa kuntatyönantaja ja viime kädessä valtio.

        Tämän sopan keittäjä istuu valtiovarainministerin pallilla, ei TEYHYssä.


      • KUIN UUSI KIROSANA kirjoitti:

        te TEHYläiset olette jo nyt ennen lakkoa menettäneet suomen kansan luottamuksen.

        Pelaatte peliä isoilla merkeille, potilaiden hengellä!

        Kun tämä soppa on joskus ohi, saitte sitten vaatimuksenne läpi tai ette, niin kansan silmissä olette luopioita.

        Toiset ne kulkee reitillä voiton hymy kasvoilla, te ette!

        "tietosi" !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe