tajuaako rapumiehet

vaakanainen.

jos ovat loukkaanneet muita?! Aina sanotaan että ravut ovat herkkiä, joten.. välillä tuntuu että rauja ei voi vahingossakaan loukata mut ne saa kyllä loukata muita.. Miten ravut toimivat jos tajuavat että ovat loukkanneet ihmistä josta välittävät ja tämä pitää sen takia etäisyyttä...

7

1612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei...

      unohdat nyt sen tähtimerkin ja kysäset vaan suoraan että "tajusitkos loukannees siinä?" tai jotain. mä oon vähän huono sanaseppo mutta ihan vaan kysäsee jotain tollasta. mitä se horoskooppi muuten mitenkään liittyy tähän..? :)

    • se on kiinni

      jos ei opita anteeksi pyytämään!

    • puffeli

      Ne on niin keskittyneitä valvomaan sitä omaa herkkyyttään, ja laskevat lukua koetuista vääryyksistä, että ne unohtaa kokonaan että toisia pitäis kohdella kuten toivois itseään kohdeltavan...
      Rapu itse ei ikinä - siis ikinä - unohda jos sitä olet hipaissutkaan väärällä teolla. Mutta itse ne porskii menemään kyllä, ja aina sen nimissä että ne suojelee itseään.

      Koettu on - ja ihan hiljattain viimeeksi.

      • kauris....

        allekirjoitan täysin ton.


    • samaa lajia

      Rapu ja skorppari ovat molemmat yhtä innokkaita kommentoimaan ja arvostelemaan muita mutta eivät itse kestä kritiikkiä lainkaan.

    • Pihlas

      Olemme olleet yhdessä kohta kuusi vuotta. Mieheni on rapu, nouseva vaaka ja minä vaaka, nouseva skorppiooni. Näinä vuosina olen vain kerran kuullut mieheni pyytävän anteeksi ja sekin tapahtui painostuksen alla. Täytyy sanoa, että tämä tähtimerkki keskittyy vain omaan oloonsa ja tuntemuksiinsa.Muisti ravulla on TODELLA pitkä kaikessa itseensä liittyvässä vääryydessä ja silloin kun tehdään toista kohti todella pahasti, niin se ei ole yhtikäs mitään. Joka kerran kun näin käy olen aivan tyrmistynyt ja huomaan jopa pyytäväni hänen tekemisiään anteeksi...:(

    • Äidinkädestä

      Pitää opettaa pyytämään anteeksi.Rapu ei kyllä siedä minkäänlaista neuvomista tai opettamista.Otin riskin silti ja toimii. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe