IMPOLA, Rajalantie

somebody***

no niin kaikki pellet ja pelokkaat. voisitteko ystävällisesti jotenkin myös perustella väitteenne impolasta joita ihan avoimesti täälläkin foorumissa on esitetty.

milläköhän vuosituhannella te oikeasti elätte impolan suhteen??? itse asun rajalantiellä ja kertomanne väitteet suuremmassa mittakaavassa ei oikein osu oikeaan. koskien alkoholisoituneita, narkkareita sekä ulkomaalaisia. totta kuitenkin on että seinänaapurinani asuu romaneja mutta kovin on rauhallista väkeä vaikka pieniä lapsia onkin.
yhdestäkään ulkomaalaisesta ei ole haittaa ollut ovat kohteliaita ja hiljaista väkeä. sitten saavumme alkoholisteihin olen yhden ainoan vanhemman miehen nähnyt kaljapullo kourassa pihalla polttamassa tupakkaa siinä kaikki mutta missä ihmeessä ovat narkkarit??? niitä ei ole näkynyt.

rajalantien osuus impolasta on aikas rauhallista kello yhdeksän jälkeen aina aamuun asti ja se nyt sattuu olemaan impolan nykypäivää. täällä ei tosiaan tapahdu mitään mitä nyt joskus naapuritalon kyylä kyttää parvekkeeltaan siinä kaikki.

Siis kysymys kuuluukin miten perustelette impolan olevan karmea paikka jossa ei voisi asua niin kuin muualla???
vai onko se siinä ettei se kauppa ole toisellapuolen tietä ja ravintolasta joutuu tulemaan aamuyöstä taksilla??

20

3235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAUKO_VOIMA

Tuskin kukaan nyt turhaan paikkaa haukkuu, se nyt vaan on selvää, että paikka aina välillä rauhottuu kun kaikki rähisijät ovat vankilassa tms paikassa. Mikäköhän rajalantiestä tekee nyt yhtäkkiä niin rauhallisen ja idyllisen asuinpaikan ei ainakaan viron/venäläiset tms mustalaiset, juopot... Ite asuin aikanani siellä ja voin sanoo että kokotalosta siis 7 kerroksinen kerrostalo ja oliko siitä noin 5-10 ihmistä, jotka kävivät töissä muut joko juoppoja tai mullatavoin lääkittyjä henkilöitä.

• somebody***

... oli nyt se perustelu mikä impolasta niin hirveän tekee ei se ainakaan minua ole häirinnyt käykö joku muu duunissa vai ei. kunhan itse hoidan omat asiani ja saan yöni nukkua että jaksan taas aamulla lähteä se riittää minulle. eikö oikeasti ihmisillä ole omaa elämää jos jaksaa vaan kytätä ketkä naapurit menee duuniin ja kuka hakemaan kaljaa?
        suosittelen siinä kohtaa muuttoa keskelle ei mitään.

ja se mitä tulee siihen että minulla on kaljat loppu ja että haluan rähistä voisin todeta että taitavat olla sinulta loppu ja haluat itse rähistä. omapa on alkoholin käyttöni ja toisekseen en edes juo olutta että pakko tuottaa pettymys siltä osin. ei kuulu myöskään minulle mitä teet tai onko kaljat loppu vai ei mutta en ole sitä kysynytkään.

ettekö te jumankauta apinat osaa mitään kirjoittaa leimaamatta, syyllistämättä tai olla haastamatta riitaa. ei kai kun on porilaisesta kyse.

• kaiken oleellisen
        somebody*** kirjoitti:

... oli nyt se perustelu mikä impolasta niin hirveän tekee ei se ainakaan minua ole häirinnyt käykö joku muu duunissa vai ei. kunhan itse hoidan omat asiani ja saan yöni nukkua että jaksan taas aamulla lähteä se riittää minulle. eikö oikeasti ihmisillä ole omaa elämää jos jaksaa vaan kytätä ketkä naapurit menee duuniin ja kuka hakemaan kaljaa?
        suosittelen siinä kohtaa muuttoa keskelle ei mitään.

ja se mitä tulee siihen että minulla on kaljat loppu ja että haluan rähistä voisin todeta että taitavat olla sinulta loppu ja haluat itse rähistä. omapa on alkoholin käyttöni ja toisekseen en edes juo olutta että pakko tuottaa pettymys siltä osin. ei kuulu myöskään minulle mitä teet tai onko kaljat loppu vai ei mutta en ole sitä kysynytkään.

ettekö te jumankauta apinat osaa mitään kirjoittaa leimaamatta, syyllistämättä tai olla haastamatta riitaa. ei kai kun on porilaisesta kyse.

sinusta, helppo uskoa sen perusteella ettei tuo impola ole vieläkään puhdistunut ongelmatapausista!
        Edelleen näyttävät nuo laitapuolen kulkijat majailevan seiskoilla (rajalantie).

• somebody***
        kaiken oleellisen kirjoitti:

sinusta, helppo uskoa sen perusteella ettei tuo impola ole vieläkään puhdistunut ongelmatapausista!

olla sitä itse yksi juopunut laitapuolen kulkija jolla on hieman sukat solmussa.

no totta voi olla joo että asun impolassa mutta totuus on sekin ettei se tee minusta ongelmatapausta,narkkaria,alkoholistia,romania tai virolaista/venäläistä.

ja totuus taitaa olla sekin että tästäkin talosta lähtee useampi naapuri töihin sekä itse myös jokaisena aamuna ja tulen myöhään illalla seitsemän päivää viikossa joten miten se tekee minusta yhteiskunnan loisen/laitapuolen kulkijan??
        ja miten ehtisin seurata esim vuorotyöläisten töihin lähtöä??

• mauriveikko

olla ongelmatapaus kun nostat syyttävän sormesi ylös ja jaat tuomioita muille ihmisille. Mene itseesi ja ajattele oletko sinä sitten se henkilö joka on maailman napa. Äläkä ole rasisti sillä tuskin ketään haluaa olla työtön tai sairas, tai on syntynyt erilaiseen rotuun. Yhteiskunta on mennyt tähän kun se voi huonosti, ja tuskin yksittäinen ihminen voi sille yhtään mitään.Joten älä niin sanotusti lyö lyötyä, vaan koeta auttaa jos voit se olisi parempi.Mutta terveiset myös sinullekin ja koeta ymmärtää muitakin vaikkakin välillä se voi olla vaikeaakin.

• Anonyymi

Muistan ajan kun kaveri asui siellä ja olin kerran yötä.
        Yöllä oli satanut lunta ja lähdin aamukymmeneltä arkiaamuna sieltä kotiin, ainoat jäljet lumessa olivat minun kun kävelin talosta pysäköintialueelle.

Itse olin sairauslomalla ja kaveri opiskelija, mutta ehkä muutkin asukkaat oliva sairauslomalla taikka etäopiskelijoita.

Ahkerien ihmisten kylä.

• Anonyymi

En osaa sanoa rajalantien ongelmista mutta ojantien varrella on ainakin iltaisin senverran rauhaisaa että uskaltaa jopa lenkkeillä ja hyvä pointti on se morjestaminen jopa ventovieraaltakin kulkijalta se ele jopa rentouttaa kummasti,ainoa moite on kun joskus maasta löytyy käytetty ruisku tai jointti mutta ei niistäkään ole harmia ainakaan minulle koska noukin ne heti maasta ja pistän jätelaatikkoon .

• mauriveikko

ja Rajalantien ensimmäisiä asukkaita. Silloin kuin Rajalantien talot tehtiin niin muutin asumaan sinne ei ollut edes kaikki sähkötyötkään tehty. Ei silloin ainakaan ollut minkään näköistä häiriöitä niissä taloissa, asuin 6 vuotta siellä ennen kuin muutin Porista pois 1978. En tiedä onko Impola muuttunut sitten rauhattomaksi, mutta ei mitään paikkaa voi tuomita muutamien ihmisten takia. En tiedä sellaista paikkaa missä kaikki olisi kuin Eedenissä, riittää kun kukin on itse niin, ettei ole haitaksi ja häiriöksi toisilleen.Asun nykyjään pienessä rauhallisessa maalaiskunnassa, mutta kyllä täältäkin löytyy kaikenlaista jos ottaa suurennuslasin käteensä. Ei sellaista paikkaa olekaan että ei olisi mitään negatiivista sanottavaa, mutta nähkäämme myös niitä hyviä puolia joita on siellä missä asumme. Toivotan hyvää jatkoa talven alkua kaikille Rajalantien asukkaille, niin rotuun kuin sosiaaliseen asemaan katsomatta. Olkaa ystäviä keskenänne silloin kaikilla on mukava asua Rajalantiellä. Terveiset kaikille Hämeenkyröstä entiseltä Porilaiselta!

• EASY RAINER

Sehän riippuu siitä kulkeeko silmät auki vai kiinni...??Asiaa voi katsoa todella monesta kulmasta mutta liian monesta kulmasta se näyttää samalta.Eli siis todella huonolta. Kerrostalot kumoon ja yrityspuisto tilalle !

• Kummasteleva

Heh.. Itseäni alkoi tässä vain se ihmetyttää, miksi joku noin agressiivisesti puolustaa jotain leimaantunutta asuinaluetta. Jos sinulla on siellä hyvä olla niin eikö se ole pääasia? So what mitä muut ajattelevat paikasta! Itse asuin Ojantiellä vielä muutama kuukausi sitten (joka ei sekään kaikilta osin niin kovin rauhallinen ympäristö ole..) ja minulle on ainakin jäänyt hieman epäilyttävä kuva Rajalantiestä ja epäilenkin onkohan niin, kuten joku aiemmin kirjoitti, että välillä paikka rauhoittuu. Itse en sinne muuttaisi, mutta kiva jos sinä viihdyt! Sehän on pääasia!!:) Terkkuja sinne!:)

• Anonyymi

Ihan järkyttävä paikka. Ei kukaan sinne muuttaisi jollei olisi peeaa.

• Anonyymi

Aloittajalla on sijoitusasunto alueella ja haluaa eroon siitä.Ongelmana on paikan maine ja kukaan ei halua ostaa sieltä asuntoa joten häntä ahdistaa.Kiukuttelee sitten palstalla ja koittaa väittää paikkaa paremmaksi kuin se onkaan.
      Mieluummin teltassa metsässä kuin impolassa, fakta.

• Anonyymi

Oon asunut molemmissa ja mieluummin rajalantiellä. Ihan hyviä kumpikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon asunut molemmissa ja mieluummin rajalantiellä. Ihan hyviä kumpikin.

Juu on, jos haluaa yhteiskunnan pohjasakkaa naapureikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu on, jos haluaa yhteiskunnan pohjasakkaa naapureikseen.

Heppu haluaa vertaisiaan naapureikseen.
        Saon ihan ymmärrettävää..

• Anonyymi

Rajalantie 12 on narkkitalo. Kaikki varastokopit on ryöstetty moneen kertaan, joten mitään ei voi säilyttää muualla kuin kotona. Nurkissa pyörii täriseviä ja hampaattomia huumeidenostajia. Kameravalvonnasta ei ole mitään hyötyä. Talo on hyvällä paikalla ja palvelut lähellä jos jotain positiivista haluaa hakea.

• Anonyymi

Ojantiekin muuttui huonoksi alueeksi muutama vuosi sitten, kun taloon muutti linnakundi narkkari, joka möykkää kaiket yöt ja narkkareita käy oireilemassa pihassa. Alueen arvo laski välittömästi.

• Anonyymi

Onko Tissi-Pasi, alamaailman kaikkein kovin äijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Tissi-Pasi, alamaailman kaikkein kovin äijä

Tissi pasi,,eli Pablo Del Titadadas De Mierda.Oikeata nimeään ei saa käyttää vaan hän on kaikille EL JEFE, päällikkö.
        Jorge Mario Bergoglio,eli paavi Franciscus 1, sai avokämmenestä kasvoilleen kun kutsui tisulia väärällä nimellä heidän tavatessaan pyhän fransiscucsen messussa ja paavin suudellessa pasin voimasormusta jonka hän sai masters of the universe kolikko automaatista (koitti 7 kertaa kunnes sai skeletor sormuksen), He-Man sormus on luusereille joten ne pasi heitti kirkossa kolehtihaaviin.

• Anonyymi

Onks MunaMarkku vielä hengissä ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3184
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1731
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1569
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1290
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1254
    Aihe