Onko meissä kaksostytöissä jotain samaa?

kaksostyttö

Oon tässä miettinyt vähän kaikenlaisia aisoita ja paljonn mm.ihmissuhteita. Toiset tuntuu löytävän helposti sopivan kumppanin ja sitten asiat soljuvat kuin itsestään eteenpäin, mutta minä tunnun olevan joku poikkeustapaus.

Tapaan paljon erilaisia ihmisiä, saan helposti seuraakin iltaelämässä liikkuessani ja sosiaalinen elämä on hyvin vilkasta. Pidän säännöllisesti yhteyttä ystäviini, myös miespuolisiin ja välillä kiinnostun jostakusta enemmänkin. Mutta sitten kun satun ihastumaan, en uskalla tehdä mitään. En olekaan enää ollenkaan sosiaalinen enkä uskalla lähestyä kun pelkään saavani pakit. Saatan katsella kaukaa pitkän aikaa, miettiä asioita hyvinkin pitkälle pelkästään itsekseni enkä kuitenkaan saa tehdyksi mitään asian eteen.

Kun taas on kyse pelkästä ystävyydestä, voi yhteydenpito olla hyvinkin tiivistä ja aktiivista. Olen myös huomannut sen, että kiinnostun kyllä helposti ihmisestä romanttisessakin mielessä, mutta se mielenkiinto laimenee usein hyvin nopeasti. olenkin jo alkanut ajatella, että vika täytyy olla minun. Kyse ei edes ole siitä että olisin ilkeä tai haluaisin jotain täydellisyyttä. Ehkä se on vain sitä etten itsekään tiedä mitä haluan, vapaudenkaipuuta ja samalla sitä että silti olisi ihanaa jos olisi kumppani kenen kanssa jakaa asioita.

Onko mun kanssa muita tässä samassa veneessä :)?

22

5664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksosnaikkonen

      Ota kaveriks jousimies, se on aikas samanlainen,kuin me ollaan.
      Rakastaa,jos saa olla vapaa halutessaan ja tulla viekkuun halutessaan..

      • ...

        joo sama täällä..jos oon vähänki ihastunu ni en enää uskalla yhtään mitään heittää läppää tms vaikka muuten sitä tulee kyllä liikaakin! ja vaikee kiinnostua jostain ihan kunnolla..


      • kaksostyttö
        ... kirjoitti:

        joo sama täällä..jos oon vähänki ihastunu ni en enää uskalla yhtään mitään heittää läppää tms vaikka muuten sitä tulee kyllä liikaakin! ja vaikee kiinnostua jostain ihan kunnolla..

        ..kun itse kiinnostuu vähän, niin kun tämä kiinnostuksen kohde osoittaa vastakaikua, tuleekin itselle pupu pöksyyn ja kiinnostus laimenee ja pian alkaa jo ärsyttää koko ihminen varsinkin jos se alkaa piirittää.

        Sit kun itse on todella ihastunut johonkuhun, on sosiaalisuus ja rohkeus ja normaali huumorijutustelu ja kaikki kaukana, hyvä kun uskaltaa katsoa :-).


      • kalattyttö
        kaksostyttö kirjoitti:

        ..kun itse kiinnostuu vähän, niin kun tämä kiinnostuksen kohde osoittaa vastakaikua, tuleekin itselle pupu pöksyyn ja kiinnostus laimenee ja pian alkaa jo ärsyttää koko ihminen varsinkin jos se alkaa piirittää.

        Sit kun itse on todella ihastunut johonkuhun, on sosiaalisuus ja rohkeus ja normaali huumorijutustelu ja kaikki kaukana, hyvä kun uskaltaa katsoa :-).

        Eiköhän tuota ominaisuutta löydy jokaisesta merkistä. Itsekin olen tuollainen ja lähes kaikki kaverinikin ovat kertoneet samaa. Kutsut itseäsi näköjään vielä tytöksi, niinkuin minäkin, joten odottelepa sitä, että voit sanoa itseäsi naiseksi niin eiköhän tuokin tapa ole silloin mennyt ohi. Tässä tyttöiässä se on tuollaista.


    • Ikiihana kaksosnainen

      Ole vain rohkeasti ja rehellisesti oma itsesi-olet hyvä!
      Panosta ystävyyteen ja mieti jaksaisitko elää tuon kanssa koko loppuelämäsi.
      Rakkaus tulee ja menee.
      Ihastus samoin, mutta ystävyys pysyy kun ärsytyskynnys on ylitetty.
      Päätä ja halua elää toisen kanssa silloin se onnistuu

    • Kaksonainen

      ... ollaan, juuri tälläkin hetkellä! Olen törkeän ihastunut yhteen poikaan, joka kaiketi ihailee minussa juuri niitä hyvinkin kaksosmaisia piirteitä: avoimuutta, huumorintajua, puheliaisuutta ja vilkkautta, mutta sitten juuri tämän miehen seurassa kaikki nuo ed. mainitut piirteet jäävät minussa jonnekin piiloon. SE toinen puoli pääsee esille: olen äkkiä kumman varovainen, sulkeutunut, herkkä ja vakava. Tiedän, että jos olisimme vain ystäviä, olisin jo kauan aikaa sitten lainannut puolet hänen leffoistaan ja ottanut lemmikkikissan hoitoon. Mutta, koska tunnen niin kuin tunnen, olen täysin jumissa.

      Joten tiedän kyllä hyvin, miltä sinusta tuntuu. Tietysti kertomasi ongelma voi koskettaa ketä vaan, horoskooppimerkkiin katsomatta. Myös juuri jonkun toisen täällä mainitsema nuoruus saattaa vaikuttaa. Mutta toki probleemassasi on myös jotakin hyvi tyypillistä kaksosille. Me kaksoset kun olemme kuuluisia juuri luonteemme ikään kuin kahdesta eri osasta: on se iloinen, avoin ja sosiaalinen puoli, jonka usein näytämme ulkomaailmalle, kun taas hiljaisempi, analyyttisempi ja itseensä vetäytyvä kaksonen jää usein piiloon jonnekin pinnan alle. Itselleni on usein tuottanut suuria ongelmia juuri näiden kahden puolen tasapainoittelu elämässä. Sorrun usein esittämiseen ja jopa valehteluun, sillä niin kovasti pelkään ihmisten pettyvän minuun, jos tietäisivät, minkälainen oikeasti olen. Luulen, että juuri tietynasteinen vilpillisyys on myös kaksosille tyypillistä, valitettavasti. Usein syynä ei mielestäni kuitenkaan ole se, että olisimme superpinnallisia tai mitään, vaan puhdas pelko. Pelko näyttää, keitä me todella olemme.

      Mutta en nyt halua kutsua sinua vilpilliseksi tai valehtelijaksi, jos et uskalla tuoda oikea minääsi esille ihastuksellesi. Syitä voi olla monia ja kaksonen horoskooppimerkkinä voi olla niistä vähiten merkittävä. Mutta on kyllä totta, että me muutkin kaksosnaiset kamppailemme saman ongelman kanssa!

      Oikein paljon tsemppiä sulle! Ja muista, että ihmiset ovat viehättävimmillään juuri silloin, kun ovat vain ihmisiä, monine eri puolineen. Mielestäni myös herkkyys, ujous ja pohdiskelevuus on todella mukavia piirteitä ihmisessä - ja juuri oikeat tyypit myös nämä piirteet sinussa huomaavat.

      • Kaksostyttö

        Kiva kuulla, etten ole ihan ainoa näiden tuntemusten kanssa. Kirjoittamasi teksti oli aivan kuin oamsta kynästäni. Olen kyllä huomannut itsessäni näitä mainitsemiasi negatiivisiakin puolia kuten kovan tarpeen muiden ihmisten miellyttämiseen ja sen, että monesti saatan jotain jättää sanomattakin koska pelkään ettei minusta enää pidetä jos näytän millainen todella olen.

        Ihailen suunnattomasti romanttisesti rohkeita ihmisiä, sellaisia jotaka uskaltavat ja osaavat laittaa itsensä peliin haluamansa ihmisen ja tunteen tähden. Itseltäni tuo rohkeus puuttuu. Odotan iän mukanaan tuomaa itseluottamusta :).Siihen asti, yritetään parhaamme ja ollaan iloisia omia itsejämme ja ujostellaan söpöjen poikien edessä :).


    • kaksostyttönen

      Kuulostaa kyllä erehdyttävästi minulta... Vaikeeta olla tällänen!

    • :))

      Täälläkin välillä samanlainen jo nelikymppinen...uskallan vain ehkä jo flirttailla ihastuksellekin, mutta riippuu tietenkin siitä kuinka vakavaa ihastus on ja se vastakkainen ihminen tietenkin vaikuttaa käyttäytmisellään, miten menee. Jos on yhtä suulas ja huumorintajuinen, niin kyllä tältä tyttöseltä sanansäilää irtoaa aika mutkatttomastikin. Jos taas toinen osapuoli on vähän jörrykämpi tai vakavampi niin pitää keksiä mistä vetäistään -asialinjalla tietenkin. Oikea ihminen ja oikeat palaset asettuvat kohdalleen aikanaan, jos on asetuakseen. itseäni harmittaa, kun olen kääntänyt joskus selkäni tylysti..ja vaan pelkkää ujouttani. Olis pitäny kuitenkin osoittaa myös pitäväni jostakusta. En kyllä ymmärrä itseäni...kyllä se siitä tyttöset ; )) !!

    • katariina74

      olipa niinkuin itse olisin kirjoittanut tuon :)

      • Kaksosen kanssa edelleen

        On olemassa toinen malli kaksosia.
        Olen tutustunut kahteen kaksoseen, molemmat olivat aloitteellisia oikealla hetkellä, siitä kiitos heille.
        Minä olisin saattanut jahkailla paljon pidempään, jopa nukkua onneni ohi.

        Kaksoset on ihania.....


    • Kaksospoikkeli

      Niinpä. Eipä tuo maailma ole juuri toisenlainen näin urospuolellakaan. Jos on sattunut syntymään kaksosen merkeissä, ja varsinkin toukokuun puolella.

      Vaikka on tuota jo ikääkin, hullummaksi mietteet vain menevät. Silloin nuorempana oli niin kiire ettei joutanut ajattelemaan. Nyt täytyy ajatella niin paljon että joskus unohtuu tärkeämmät.. heh.

      Joskus kaksonen ajatellessaan, ajattelee valmiiksi aika paljon "pahaa", vaikkapa toisesta ihmisestä. Mutta ei koskaan toteuta ajatuksiaan.
      Tai miten sen sanoisin, kaksonen elää jo tavallaan erilaisia vaikeuksia etukäteen, jotenkin suree tapahtumatonta, ja on vaikeuksiin jo valmis ennenkuin niitä on tulossa. Ainakin minusta tuntuu tältä näin varttuneempana. Kaksonen on ilmassa olevana kuitenkin jotenkin terveesti maassa. Kaksonen ei esimerkiksi välttämättä osaa lohduttaa lähimmäistä juuri kuullessaan ystävän vaikeuksista, mutta pohdittuaan asioita, löytää kyllä omalaatuisensa "osan oton".. no olipas tämä nyt henkevää.

      Ja sitten siitä elänmäntoverista. Kaksosen on helppo ihastua ja silleen.. ja intohimoisesti, jne. mutta mutta. Hänen tulisi malttaa pitää tietynlainen tauko itsensä kanssa. Kaikissa ihmisissä on puolensa, niin kaksosissakin, vaikka mehän ollaan tietysti parhaita, roock!

      Kaksosella on paljon tuttuja, se on totta, en sitten tiedä niistä oikeista ystävistä. Onko niitä montaakaan, siis oikeista ystävistä. Olen itse ollut pitkissä ihmissuhteissa. Enkä mielestäni ole ollut aivan hirveä ihminen, se lienee muiden arvioitava. Niin, kaksonen on siinäkin aika kaksi, toinen puoli ei halua tuntea itseään kahlituksi, ja toinen puoli haluaa turvallisen sylin. Kaksonen haluaa olla turvallisesti vapaa, tietää, ettei ole toisen vanki, kuin ainoastaan omasta halustaan. Tiedän totisesti tunteen.. Niin paljon olis näistäkin, mutta valoa pimeyteen toivoo toinen kevään lapsi.

      • sylihisi-sun

        Juu, sen vaan halusin sanoa siulle että mie voin allekirjoittaa lähes kaiken tuon sanomasi. Juuri tuo kamppailu...kyl se joskus on tosi vaikeeta...olla sitoutunut ja samalla vapaa...romantiikka vs. järjellisyys...uskaltaako vaiko ei...asioista murehtiminen...iloisuus vs. surumielisyys...Niin, kaksonen tuo ääripäiden ihminen, toukokuun lopulla ensikontaktini maailmaan luonut, olen myös minä reilusti nelikymppinen naisihminen :))...


      • ja tuoksut koivupuun
        sylihisi-sun kirjoitti:

        Juu, sen vaan halusin sanoa siulle että mie voin allekirjoittaa lähes kaiken tuon sanomasi. Juuri tuo kamppailu...kyl se joskus on tosi vaikeeta...olla sitoutunut ja samalla vapaa...romantiikka vs. järjellisyys...uskaltaako vaiko ei...asioista murehtiminen...iloisuus vs. surumielisyys...Niin, kaksonen tuo ääripäiden ihminen, toukokuun lopulla ensikontaktini maailmaan luonut, olen myös minä reilusti nelikymppinen naisihminen :))...

        Moicca, moicca sinä varttuneempi kaksosnaisihminen.
        Nii,... Aaajattelin tuossa pienessä mielessäni, varovasti että, jotta, jne. Jos kiinnostaa jaaritella maailman menosta enempikin. Niin, sähköttele..

        Terv. [email protected]


      • Nimetön

        kaksonen....itse ainakin vaadin toiselta että minut "otetaan" henkisesti ensin,tähän ihastun helposti! en tarkoita mitään imarteluja tms mutta keskustelua,hyvän huumorin merkeissä...olen kovinkin ihastunut ihmiseen joka saa minut nauramaan ja itkemään samoista asioista...mutta aina täytyy henkisen puolen asiat olla kunnossa jos aikoo kaksosen vietellä. kumma kun minusta pidetään paljonkin,mutta tähän mennessä en ole koskaan ollut kertaakaan edes kihloissa!!!apuva! onko minussa jotain vikaa!!???ei voi olla! mehän ollaan täydellisiä, vai mitä?!


      • ikävä kyllä
        Nimetön kirjoitti:

        kaksonen....itse ainakin vaadin toiselta että minut "otetaan" henkisesti ensin,tähän ihastun helposti! en tarkoita mitään imarteluja tms mutta keskustelua,hyvän huumorin merkeissä...olen kovinkin ihastunut ihmiseen joka saa minut nauramaan ja itkemään samoista asioista...mutta aina täytyy henkisen puolen asiat olla kunnossa jos aikoo kaksosen vietellä. kumma kun minusta pidetään paljonkin,mutta tähän mennessä en ole koskaan ollut kertaakaan edes kihloissa!!!apuva! onko minussa jotain vikaa!!???ei voi olla! mehän ollaan täydellisiä, vai mitä?!

        Ystävänikaksosta sanoin huoraksi, ennen kuin opin tunteen.- Tehkää kuten teette, me tosikot härät ei jakseta sitä pinnallisuutta. Onnea elämässä !!!


      • Kiga

        Olipa kaksosmaisen syvällisen älyllinen kuvaus. Hieno.

        Kaksoset on niin uteliaita ja ihmisiin suuntautuneita otuksia.

        kasoselle tekee hyvää opetella olemaan sydämellinen ja selkeä.


    • Kaksonainen

      Hei taas!

      Tulipa tässä vielä myöhemmin mieleen, että satutko tietämään, mikä on nouseva merkkisi? Entä missä merkissä oli kuu syntymäsi hetkellä? Jos et, nuo asiat saa helposti selville osoitteessa http://www.astro.fi. Klikkaat vaan Oma Astro-valikkoa ja saat pikatulkinnan, kun kerrot tarkan syntymäaikasi ja -paikkasi. Ajattelin vaan, että nouseva merkki vaikuttaa todella paljon - kun aurinkomerkki (tässä tapauksessa siis kaksonen) on kenties enemmän se, mihin persoonallisuudessamme pyrimme, nousumerkki taas painaa siinä, miten käyttäydymme ja mikä on roolimme muiden ihmisten kanssa. Aurinkomerkkiin siis pyrimme ja nousumerkkiä olemme, näin karkeasti tiivistettynä. Kuun asema taas kertoo aika paljon nimenomaan tunnemaailmastasi.

      Itse sain vähän aikaa sitten tietää, että olen nousumerkiltäni neitsyt, mikä oikeastaan selittää aika monta juttua - eritoten juuri sitä, miksi en ole koskaan ollut äärimmäisen ekstrovertti ja avoin tyyppi, vaan ennemminkin ujo ja varovainen. Kuumerkkini taas on leijona, mikä selittää varmaan järkyttävän dramaattisuuden viileähkön pintani alla. Ei oo helppoo, heh.

      Mutta siis kokeilepa tuota antamaani sivustoa, jollet jo nousmerkkiäsi plus muuta tiedä... Se on muutenkin ihan vänkä sivusto, mutta toivottavasti myös auttaa! Tsemppiä!

      • Kaksostyttö

        Oon juu käynyt paljonki Sepon sivuilla ja todennut siellä olevani nousevalta merkiltäni myös kaksonen ja kuumerkiltä neitsyt. Paljo muitaki planeettoja mul on neitsyessä ja varmaan samanverran kaksosessa, joten oon varmaan jokin omituinen kaksosen ja neitsyen risteymä :).

        Mä en vain oo niin kovin paljoa perehtynyt näihin astrologisiin kuvioihin, että osaisin muuta sanoa kuin sen, että tuo neitsyt ainakin tuntuu jonkinverran vievän terää kaksosmaisuudeltani. Olen kyllä aikalailla kaksosen kaltainen, mutta en esimerkiksi ollenkaan niin huoleton kuin tuon merkin annetaan ymmärtää olevan.

        Toki on muitaki asioita, jotka luonteeseen vaikuttaa kuin horoskooppimerkki, mutta paljon sekin kertoo.

        Kiitti sulle kommenteistasi ja hauskaa joulun odotusaikaa kaikille, jotka tätä lukee :-)!


      • aino kaksonen

        Nouseva merkkini on vesimies, aurinko on kaksosissa, kuu leijonassa, merkurius kaksosissa, venus leijonassa, mars kaksosissa.
        Aina menossa kohti uusia seikkailuja, muiden neuvojakaan en juuri kuuntele. Kun rakastun siinä ei taida kukaan pysyä mukana. Ikääkin on jo yli 50. Koska elämä rauhoittuu?


      • Bluerock

        Heh, moikka!

        Pakko oli kommentoida, minäkin olen nusumerkiltäni neitsyt, kaksosta aika paljon muutenkin kartalla.. ja kuu skorppioni. Eli etenkin pienenä olin ujo, edelleen vieläkin ihastusten seurassa, vaikka muuten itsevarmuutta jo löytyy :) Ehkä viileä kans ulospäin, mutta hirveän voimakkaita tunteita löytyy, ihan laidasta laitaan voi tulla päivän aikana :)
        Mut jos suutun, mielummin lähden pois tilanteesta kuin repeän.. asiat ois kivempi selvittää puhumalla :) Pelkään huutamista, siksi tulee paha olo jos itse suuttuu..

        Eli pitkäpinnainen ja todella ymmärtäväinen kumppani tarvis joskus löytää :D


    • jepulis

      kuulostaa tutulta;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe