voisiko joku jolla enemmän tietoa niin auttaa minua, esim.mistä saisin tietoa ja onko mahdollista suomessa hoito muoto,kyse abortoidun solun istuttamisesta päähän,, tarkkaan en tiedä hoitomuodon nimeä. tänään ylellä näyttivät siitä.
haluaisin isääni auttaa koska hän on "ainoani".
onko siis sama asia tai voiko jos hedelmättömyys hoidoissa kun pakastetaan alkioita joita punktiossa saatu niin käyttää tähän tarkoitukseen?
suuret kiitokset vastauksesta jo etukäteen.!
soluilla,ihmisalkioilla hoito
3
1051
Vastaukset 3
- kantasolusiirtoja
Nämä kantasoluhoidot eivät valitettavasti toistaiseksi ole mahdollisia. Tässä on linkki artikkeliin, jossa asiaa selostetaan, itse en osaa selostaa. (Jos linkki ei toimi, googlaa Suomen Parkinson-säätiö.)
http://www.parkinsonsaatio.fi/index.php?lang=fi&module=tutkimusnakymat&func=show&tutkimusnakymat=11 - hhtth
Eipä ole paljon tietoa minullakaan, mutta kerro palstalla, jos jotain apua löydät.
Ymmärtääkseni yhdestäkin keskenmenneestä sikiöstä saa valtavan määrän soluja, joilla voidaan auttaa monta kärsivää.
Tampereella, mahdollisesti yliopistollisessa sairaalassa työskentelee Suomen johtava geenitutkija. Hänen nimensä ja tutkimuksensa saattavat selvitä ehkäpä vain soittamalla ja kyselemällä keskuksesta ja sitten netistä.
Kerro ihmeessä tällä palstalla, jos saat tietoa. Täällä meitä tuskaisia omaisia riittää.
Kiitos etukäteen! - epäeettistä
ja ällöttävää tappaa viaton lapsi että joku jo monta vuotta elänyt aikuinen saisi elää laadukkaasti! Ai että tappavat muutenkin? Sekin pitäisi lopettaa, siis abortit!
Kyllä täältä on meistä jokaisen joskus lähdettävä ennemmin tai myöhemmin. Tehkäämme se siis arvokkaasti viattomia tappamatta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241335
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411219Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331111Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain631100Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,57986- 63881
- 83851
- 65667
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S31624- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14530Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 32529
- 33520
- 65498
- 29469
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39465- 51451
- 24437
Olet komea ja kaikkea
En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o19423