Surmaaja ihannoi Pentti Linkolaa
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/surmaaja-ihannoi-adolf-hitleriä,-saddam-husseinia-ja-pentti-linkolaa(23609).ece
Linkolan otettava vastuuta?
4
318
Vastaukset
- ei sattumaa
Linkola ei ota vastuuta mistään, onhan tuo nähty minkälainen saa kulkea vielä vapaalla jalalla, lieneekö hänkin näitä kuuluisia avohoidettavia, joille isketään pilleripurkki kouraan ja sanotaan: SYÖ NOITA.
- ihme juttu
Täällä suomi24 keskustelu palstalla sanoi inhoavansa natseja,skinejärasismia jne.
http://www.kimmo.org/jokela/sturmgeist-suomi24.txt - että niitä Linkolan
ajatuksia voi tutkia erillään murhista ja miettiä onko niissä jotain vaarallista, mutta se että murhaaja ihannoi Linkolaa ei nyt vielä tarkoita että Linkola olisi niistä murhista vastuullinen.
Jos itse vaikka ihannoisit Tarja Halosta ja varastaisit sitten kaupasta makkaraa niin eihän se Tarja siitä sun teostas ole vastuussa, paitsi ehkä jossain määrin siinä tapauksessa että Tarja nimen omaa olisi kehottanut ihmisiä varastamaan makkaraa.
En nyt ole puolesta enkä vastaan mutta haluan edes pientä logiikkaa ja oikeudenmukaisuutta tuoda näihin syyttelyihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414608Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532474Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161995- 113858
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70834Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh58831- 137785
- 48770
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48716