"halpaan" hintaan.
http://www.oikotie.fi/cache?exit=show_car_used&id=1530765&searchparams=&orderby=PRICE&Make=278&target=used_cars&MakeModel=278&searchtotal=4&cookieValue=117518500225508630&selectedpage=1&searchtype=quick_search&listlength=25&BodyType=all&dir=ASC&fcid=756869668991902180&subNavi=cars_used&s_index=2
Hinta nousee entisestään pian.
Nyt on elämäsi tilaisuus ostaa
5
1164
Vastaukset
- 4waydiablo
Kiitos vihjeestä!
Talvi on tulossa ja tarvitsisin nelivetoisen auton. Ei näyttänyt olevan lambossa lohkolämmitintä mutta pistetään harkintaan. - Bärtil
Hieno olisi auto ja vähän ajettukin. Hintakaan ei ole oikeasti paha, myin juuri firmani ja on ylimääristä plakkarissa. Mutta mutta, - katselin tuossa tarkkaan kuvia ja varsinkin Lambon perä herättää kysymyksiä. Vetokoukun asennus taitaa olla varsin haastava tehtävä. Minulla on iso omakotitalo, josta tulee risua ja haravointijätettä monta peräkärryllistä.
- Nimetön
Ferrariin vai Lamboon helpompi asentaa Thulen suksiboxi. Minulla on sellainen toispuoleinen kapea malli, joka pitäisi saada sinne katolle. Ajattelin maalata sen kyllä sitten joko punaiseksi tai ehkä Lamboon keltaiseksi tai harmaaksi.
- Bärtil
Nimetön kirjoitti:
Ferrariin vai Lamboon helpompi asentaa Thulen suksiboxi. Minulla on sellainen toispuoleinen kapea malli, joka pitäisi saada sinne katolle. Ajattelin maalata sen kyllä sitten joko punaiseksi tai ehkä Lamboon keltaiseksi tai harmaaksi.
On mennyt kaikki aika, kun olen etsinyt sopivaa asennussarjaa lumiauralle. Ei ollu Lambon omilla sivuilla? Täytyy kysyä huomenna Motonetista.
- mutta väärä väri!
valkoinen tai keltainen, ne on värit mitä suosin jos kyseessä urheiluauto. Oli punainen ferrari mutta se ei enää miellyttänyt kun niitä alkoi olla jo liikaa. Uniikki ja harvinainen peli olis hakusessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833