Sopivako?

Neitsyt nainen

Olen kuullut,että härkä mies ja neitsyt nainen olisi oikein täydellinen pari.Pitääkö paikkansa?Kuka osaa sanoa?

10

1182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopullisesti

      Kyllä, niin kauan kuin sitä kestää.

      Härän pitkämielisyys kestää aikansa, mutta lopulta härkä ottaa ja jättää neitsyen sille sijoilleen - lopullisesti.

      • N-nainen

        Mistähän sinä tonkin jutun "repäisit".Olen yrittänyt päästä eroon härästä jo pari vuotta,mutta herra härkähän ei suostu lähtemään,kun olet noinkin viisas niin kertoisitko mitä mun pitäis tehdä että pääsisin eroon kyseisestä tyypistä.Edellinen puolisokin oli härkä,ei sekään älynnyt jättää neitsyttä,itse piti ero hakea,ja vielä 3vuotta kytsi mua ennenkun lopulla tajus että en todellakaan halua elää hänen kanssaan,nyt 6vuoden jälkeen olen kuullut että on löytänyt virolaisen sairaan mustasukkaisen naisen."sitä saa mitä tilaa".


      • Sait potut pottuina
        N-nainen kirjoitti:

        Mistähän sinä tonkin jutun "repäisit".Olen yrittänyt päästä eroon härästä jo pari vuotta,mutta herra härkähän ei suostu lähtemään,kun olet noinkin viisas niin kertoisitko mitä mun pitäis tehdä että pääsisin eroon kyseisestä tyypistä.Edellinen puolisokin oli härkä,ei sekään älynnyt jättää neitsyttä,itse piti ero hakea,ja vielä 3vuotta kytsi mua ennenkun lopulla tajus että en todellakaan halua elää hänen kanssaan,nyt 6vuoden jälkeen olen kuullut että on löytänyt virolaisen sairaan mustasukkaisen naisen."sitä saa mitä tilaa".

        Sinä olit ollut härälle niin ilkeä, että hän halusi lopulta maksaa vähän sinulle takaisin! Kylmää jättämistä tehokkaammaksi kostoksi ja kidutuksesksi härkä näki suhteessa pitäytymisen ja vainoamisen vielä senkin jälkeen.

        Sinun on tarvinnut tehdä jotain todella pahaa ja loukata härkää todella syvältä - verisesti!


      • N-nainen
        Sait potut pottuina kirjoitti:

        Sinä olit ollut härälle niin ilkeä, että hän halusi lopulta maksaa vähän sinulle takaisin! Kylmää jättämistä tehokkaammaksi kostoksi ja kidutuksesksi härkä näki suhteessa pitäytymisen ja vainoamisen vielä senkin jälkeen.

        Sinun on tarvinnut tehdä jotain todella pahaa ja loukata härkää todella syvältä - verisesti!

        Niinpä varmaan teinkin,kun nostin herran katuojasta ihmisten tasolle,kas kun huomasit että minähän se paha olinkin.Eipä tehty paljon mitään kun makseltiin hänen vanhoja velkojaan,ajettiin ajokortti uudestaan,puettiin härkää kunnonkuteilla,jaa tulihan se autokin sille ostettua,se varmaan olikin niin pahaa miestä kohtaan kun en aivan kaikkia rahojani häneen tuhlannut,siitäköhän se todella loukkaantui syvästi ja verisesti huh huh,.


      • ja anna muidenkin elää
        N-nainen kirjoitti:

        Niinpä varmaan teinkin,kun nostin herran katuojasta ihmisten tasolle,kas kun huomasit että minähän se paha olinkin.Eipä tehty paljon mitään kun makseltiin hänen vanhoja velkojaan,ajettiin ajokortti uudestaan,puettiin härkää kunnonkuteilla,jaa tulihan se autokin sille ostettua,se varmaan olikin niin pahaa miestä kohtaan kun en aivan kaikkia rahojani häneen tuhlannut,siitäköhän se todella loukkaantui syvästi ja verisesti huh huh,.

        Härkä oli elämäntapansa valinnut, ja kai nauttikin siitä tavallaan? Ja sinä menit loukkaamaan härän itsemääräämisoikeutta, sanomaan mitä pitää tehdä ja olla! Törkeetä! Eikö?

        Mikä sinä olet elämään ja määräämään muiden elämää?


      • kaikivoipa neitsyt asialla
        N-nainen kirjoitti:

        Niinpä varmaan teinkin,kun nostin herran katuojasta ihmisten tasolle,kas kun huomasit että minähän se paha olinkin.Eipä tehty paljon mitään kun makseltiin hänen vanhoja velkojaan,ajettiin ajokortti uudestaan,puettiin härkää kunnonkuteilla,jaa tulihan se autokin sille ostettua,se varmaan olikin niin pahaa miestä kohtaan kun en aivan kaikkia rahojani häneen tuhlannut,siitäköhän se todella loukkaantui syvästi ja verisesti huh huh,.

        Sinäkö sen määrittelet, mikä on ihmisarvoista elämää? Miten pitää pukeutua? Miksi ihmisellä pitäisi auto olla? Ja vielä ajaakin sillä?

        Jos hyväsydämisyyttäsi autoit, miksi nyt rahojasi lasket? Ettet vaan olisi jollain tapaa yrittänyt pönkittää omanarvontuntoasi tätä kautta? Saahan siitäkin hyvän olon, kun riistettyä ja kaltoin kohdeltua auttaa? On itse niinkuin vähän - vähän enempikin kuin vain vähän - parempi ihminen.

        No, anteeksi. Tietysti - olethan neitsyt!


      • Helvetin suuri rahapussi
        ja anna muidenkin elää kirjoitti:

        Härkä oli elämäntapansa valinnut, ja kai nauttikin siitä tavallaan? Ja sinä menit loukkaamaan härän itsemääräämisoikeutta, sanomaan mitä pitää tehdä ja olla! Törkeetä! Eikö?

        Mikä sinä olet elämään ja määräämään muiden elämää?

        Niinhän minä elänkin,en ole entistä äijääni nähnyt5vuoteen,eiks ookin ihanaa,hän kun saa nyt elellä toisten rahapussilla,jaihka omalla tavallaan,olkoon ojassa,ojan pientarella tai vaikka tiellä,toivotan hälle vaan kaikkea hyväääääääää.


      • huono-huono neitsyt
        Helvetin suuri rahapussi kirjoitti:

        Niinhän minä elänkin,en ole entistä äijääni nähnyt5vuoteen,eiks ookin ihanaa,hän kun saa nyt elellä toisten rahapussilla,jaihka omalla tavallaan,olkoon ojassa,ojan pientarella tai vaikka tiellä,toivotan hälle vaan kaikkea hyväääääääää.

        Jotenkin sinua on jäänyt kaivamaan, kun et ollutkaan niin hyvä - kuin luulit ja uskoit olevasi - että olisit tämän ihmisen saanut nostettua ojasta ja muokattua haluamaksesi. Et taida olla kovinkaan hyvä neitsyt!

        Se ihminen olisi sinua vahvempi, ulkoisesta habituksestaan huolimatta!

        Muaha-haa!


      • Neitsyt foreva
        kaikivoipa neitsyt asialla kirjoitti:

        Sinäkö sen määrittelet, mikä on ihmisarvoista elämää? Miten pitää pukeutua? Miksi ihmisellä pitäisi auto olla? Ja vielä ajaakin sillä?

        Jos hyväsydämisyyttäsi autoit, miksi nyt rahojasi lasket? Ettet vaan olisi jollain tapaa yrittänyt pönkittää omanarvontuntoasi tätä kautta? Saahan siitäkin hyvän olon, kun riistettyä ja kaltoin kohdeltua auttaa? On itse niinkuin vähän - vähän enempikin kuin vain vähän - parempi ihminen.

        No, anteeksi. Tietysti - olethan neitsyt!

        Te ette kyl tajuu Neitsyestä yhtään mitään.Neitsyellä on luontainen toisten auttamishalu ja jotkut ei vaan osaa arvostaa sitä.Monet hyväksikäyttävätkin Neitsyttä surutta.Neitsyt on kiltti kunnes ärsytetään.


      • Codetsu
        Neitsyt foreva kirjoitti:

        Te ette kyl tajuu Neitsyestä yhtään mitään.Neitsyellä on luontainen toisten auttamishalu ja jotkut ei vaan osaa arvostaa sitä.Monet hyväksikäyttävätkin Neitsyttä surutta.Neitsyt on kiltti kunnes ärsytetään.

        alle kirjoitan tuon
        kyllä maailmassa autettavia riittää mut ei siitä osata kiittää jos autetaan

        Härät ovat varsinkin kunnostautuneet tässä kiittämättömyydessä
        luultavasti kaveri kertoi ihan omilla rahoillaan Auton ym. ostaneesä ko nyt menee niiiiiiin hyvin

        vierestä seuranneena ei voi kuin ihmetellä sitä pokkaa millä Härät näitä satujaan selittää

        Lainattua rahaa tuskin muistaa
        mutta annas olla jos hänelle on velkaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe