Carolina sohva ja ikean Klippan irtopäällinen

sopivatko yhteen

Eli 3 hengen carolina sohva on parhaanpäivänsä elänyt - onko kokemusta istuuko tuo IKEAN KLIPPAN sohvan irtopäällinen tuohon malliin?

Askon omat irtopäälliset maksavat lapsiperheelle liikaa...

5

6414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei klippan...

Meni nuo irtopäällyset sekaisin eli EKTORP irtopäällynen näyttänee samalta kuin askon caroline sohva....

• 007

Minuakin kiinnostaisi sama asia? Onko kukaan kokeillut??

• Tii74
        007 kirjoitti:

ei valitettavasti käy Askon Carolina sohviin. Itsellä oli sama ajatus koska nuo Ektorpin huput ovat sen verran halvat että ajattelin säästää. Otin Carolinasta mitat ja menin sitten Ikeaan mittailimaan Ektorppia ja huomasin ettei onnistu. Ensinnäkin Ektorpin selkänoja on kapeampi ja tyynytkin tais olla ihan himpun verran naftimmat. Huokaus.... Niinpä nyt useamman kuukauden jälkeen marssin eilen Askon liikkeeseen ja jätin tilauksen irtopäällisistä sisään. 2 hh ja 3 hh sohvien päällisien yhteishinnaksi tuli 820,- euroo. Kerranhan se kirpaisee ja koska nuo sohvat on niin ihanat löhötä niin poiskaan en vaihda. Kangas vain alkoi näin 10 vuoden käytön jälkeen tökkimään. Laatuun kannattaa kuitenkin aina panostaa. Ovat varmaan pitkäikäiset. Neljän viikon toimitusajalla lupasivat.

• Hyvästä en luovu
        007 kirjoitti:

Minulla myöskin Carolina 10 v vanha, ostin huutonetistä Ektorp-päällisen 3-istuttavaan, hieman tiukkaa teki rungon päällinen, mutta mahtui. Tyynyjen päälliset ovat reilun kokoiset, joten hyvin mahtuivat.

• Lia Rakel

Ikean Ektorp-soffan päälliset käyvät hyvin Askon Carolina-soffaan, vähän takaanta sivuilta jäävät lyhykäisiksi, mutta seinää vasten se ei näy ja hiukka joutuu ponnistelemaan saadakseen käsinojista kohdilleen, ihan kokonaan eivät nappiin osu, muttei ole koskaan sisustussilmääni tai muidenkaan haitannut = )
      Vuosimallia 1998 olevaan Caroliina-soffaani olen ostanut Ikeasta valkoiset&beiget irtopäälliset ja nyt muutaman vuoden kokemuksen jälkeen voin siis sanoa olevani erittäin tyytyväinen! Askon omat päälliset kalliit, samoten v.2002 ompelijalla teettämäni päälliset - niihin en enää päädy, jos en voita lotossa!
      1½ vuotta sitten käydessäni Vantaan Ikeassa, vastaan tuli tarjous 3h Ektorpin päällisistä: 19e! Värinä vaan oli -kylläkin kaunis - vaaleanpunainen, muttei meille käyvä, joten se tarjous oli jätettävä väliin = (

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      275
      2855
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      41
      2271
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1977
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      110
      1712
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1355
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1169
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1141
    Aihe