Miksi AINA krapulassa niin kamalan itkusa olo? Onko jotain hormoon juttuja?
Vaikka en ees löydä syytä...
miksi krapulassa
5
2691
Vastaukset
- Mua aina
...panettaa.
- Nainen 28
..Siis panettaa niin vietävästi!!!
- mut mua myös
naurattaa.. Eli mielialan vaihteluita on mulla.
Itkin joskus krapulassa kun katoin Kauniita ja Rohkeita ja siinä oli joku tosi "tunteellinen" kohtaus Ridgellä ja Brookella :D Sit nauroin sitä et olin itkenyt kaunareita.. - Itkuäijä.
Sama vika täällä vaikka olen miehenpuoli.
Sohvalla rönötän ja katson vaikka uutisia kovassa krapulassa, niin välillä on niin tippa linssissä, että pitää oikein namaa pyyhkiä.
Syytä vetistelyyn en tiedä koskaan.
Kai ne hermot on niin pinnassa ja herkistyneenä, että alvariinsa pitää pillittää? - n85**
jos olen juonut tosi kännin niin alkaa itkettää ja tällöin myös tulee sanottua asiat joita en ole sanonut.. myöhemmin hävettää kun ei edes muista mitä on jutellut. itkusta ei meinaa tulla myöskään loppua ja yleensä ajattelen kuolemaakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020