Onko täällä muita, jotka ovat käyneet Pirjo Juvosella??Espoossa.
Kokemuksia ja onko toteutuneet??
Itse kävin keväällä, ja kokemus sinänsä oikein hyvä, mutta tulevaa tietty yhä odottelen.
Itse menin työkaverin suosittelemana..=))
Pirjo Juvonen
6
2060
Vastaukset
Kävin eilen Lopen torilla perunankukkapäivillä...siellä Pirjo oli taas. Hän luki muutoksista...
- taino
Pirjo on sydämellinen, aito ja mielestäni omalla alallaan. Sain hyvän vuorovaikutuksen hänen kanssaan ja ennustamisen jälkeen oloni oli seesteinen ja luottavainen. Jotain hänessä on sellaista, mikä herättää luottamuksen hänen sanoihin. Tapasin hänet torilla eilen.
- Anonyymi
Pirjo Juvonen on tosi hyvä! Olen tavannut hänen tänä syksynä kahdesti torilla. Ennusti minulle tarotkorteista noin 10 minuutin verran, ja siinä ehti sanoa paljon olennaista. Yllättävän paljon. Osui todella tilanteeseeni.
- Anonyymi
Lisään, että myös ystävälleni tiesi kuulemma tosi hyvin. Vaikka emme kumpikaan kertoneet mitään. Siinä torilla ei tehnyt mieli kertoilla eikä keskustellakaan pitkään, joten en kysynyt mitään kysymyksiä mitkä olisivat antaneet hänelle ennakkoinformaatiota. Mutta tiesi kuitenkin, siis meille molemmille.
Se asia, mitä hän sanoi minulle viime kerralla (noin 10 minuuttia kesti se pikaennustus) oli sellainen ihmissuhdeasia, joka tuotti minulle niin suurta helpotusta, että itkeä pillitin seuraavat puoli tuntia torilta lähdettyäni. On nimittäin eräs hankala tilanne läheisten kanssa meneillään. Tarvitsin juuri nuo sanat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, että myös ystävälleni tiesi kuulemma tosi hyvin. Vaikka emme kumpikaan kertoneet mitään. Siinä torilla ei tehnyt mieli kertoilla eikä keskustellakaan pitkään, joten en kysynyt mitään kysymyksiä mitkä olisivat antaneet hänelle ennakkoinformaatiota. Mutta tiesi kuitenkin, siis meille molemmille.
Se asia, mitä hän sanoi minulle viime kerralla (noin 10 minuuttia kesti se pikaennustus) oli sellainen ihmissuhdeasia, joka tuotti minulle niin suurta helpotusta, että itkeä pillitin seuraavat puoli tuntia torilta lähdettyäni. On nimittäin eräs hankala tilanne läheisten kanssa meneillään. Tarvitsin juuri nuo sanat.Facebookista ainakin löytyy. Ilmoittelee siellä milloin on jossain torilla.
- Anonyymi
Osaako kukaan sanoa mistä Pirjon tavoittaisi, vaikka s-postitse? :) Google ei auttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002