voi helvetti..

...

voi että kun voi olla vaikeeta parantua tästä helvetistä. Ahmin äsken ihan vitusti enkä pääse oksentaan, tai pääsen ehkä jotenkin mutta kun ei edes jaksaisi mennä. pitäis mennä pihalle, siellä on niin kylmä!! mä en jaksa enää...

voiko lääkkeitten yliannostuksella kuolla, siis en haluais kuolla, voisin vaan saada lääkärit tekemäään vatsahuuhtelun... miten sen sais??

mä en jaksa...

4

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka.

Minullakin on ollut syömishäiriö ja parannuin siitä kun eräs naine rukoili puolestani..sen jälkeen olen ollut kunnossa.
      Sinun ei tarvitse kuolla vaan hae apua. Jos todella haluat parantua sinun on tehtävä työtä..se ei ole helppoa mutta tahdon voimalla ja muiden ihmisten tuen avulla se onnistuu..
      Lääkkeisiin voi kuolla. Älä rupea pelleilemään niiden kanssa.. Siskoni otti lääkkeiden yliannostuksen ja lääkärit sanoivat että hänen oli pitänyt kuolla puoleen siitä määrästä minkä hän otti mutta hänellä oli hyvä tuuri..taikka sitten siinä oli kyse siitä että Jumala halusi antaa hänelle toisen mahdollisuuden..minä uskon siihen.. Mutta kaikille ei niin käy. Muista se. Älä ota mitään lääkkeitä..Et ole lihava eikä sinun tarvitse alkaa oksentelemaan.

Kyse on itsetunnosta. Usko itseesi ja menestyt!

Voimia sinulle!!:)

• saatana sun kaa

Ei mitään vitun jumalaa oo olemassa saatanan hintti!

• Koo Tee

Joo, ymmärrän sinua täysin. Itsekin olen noita oksentamisvaikeuksia kokenut. Jos mies on kotona, pitää jotenkin peitellä oksentelu ja ulkonakin olen ollut... tai päästänyt vesihanaa täysillä tai jotain muuta yhtä järjetöntä! Mulle auttaa ainakin vähän se, että yritän henkisesti rauhoittua, ottaa happea, laskea lukua, käydä ulkona tai jotain sinä hetkenä kun on mielessä ahmiminen ja sen aloittaminen. Joskus se pelaa, joskus ei. Kumma juttu. uskon silti, että tästä selvitään, sinä ja minä.

• Tiinu82

Lääkkeiden yliannostukseen annetaan nykyään lääkehiiltä, eli siitä periaatteessa tulee vielä lisää tavaraa mahaan. Joten kantsii unohtaa se vaihtoehto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      208
      4623
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2596
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1522
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1130
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1129
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1082
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1071
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      132
      1030
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      989
    Aihe