Hei,
Tietääkö kukaan, voiko olla edes teoreettisesti mahdollisista, että e-pillerit tai minipillerit aiheuttaisivat paniikkikohtauksia, ahdistuneisuutta tai erilaisia pelkoja? Itselläni vain pilleireiden aloittaminen ja pelkojen ja paniikkikohtausten täydellinen paheneminen ajoittuu todella lähelle toisiaan. Helmikuun alussa aloitin syömään pillereitä ja maaliskuussa oireet jo pahenivat. Voiko se olla yksinkertaisesti mahdollista? Ajattelin lopettaa pillereiden syönnin ja kokeilla.
Minipillerit paniikin
3
3722
Vastaukset
- tools
On paljon ihmisiä, jotka eivät voi käyttää minkäänlaista hormoniehkäisyä sen aiheuttamien masennusoireiden takia.
Olen kokeillut minipillereitä, hormonikierukkaa ja ihonlaista ehkäisysauvaa - seurauksena vakava depressio ja rintasyöpä.
Kuparikierukka on ainoa turvallinen menetelmä. - mimmura5
Juuri viime viikolla keskustelin lääkärini (psykiatri) kanssa aiheesta, ja hän käski ensimmäisenä lopettaa minipillerit, hänen mukaansa voivat laukaista paniikkikohtaukset ja ahdistuneisuuden. Saas nyt nähdä auttaako minun kohdallani, oma vointini on mennyt todella huonoksi ja helmikuusta asti olen syönyt minipillereitä.
- Pilsu
Itse söin noin kolmisen viikkoa Desogestrel Sandoz -minipillereitä, samaa ainetta sisältävät kuin Cerazette-pilsut. Ensimmäiset kaksi viikkoa ei oikeastaan mitään ongelmia, mutta sitten tuli menkat ja niiden mukana ihan käsittämätön ahdistus ja paniikkikohtauksia :/ Lopetin pillereiden syönnin sitten siihen, mutta ahdistus on jäänyt seuraksi. Aika varmasti sanoisin että pillereistä johtui, sillä vaikka ahdistusta ja alakuloa olinkin kokenut jo ennen aloitusta, pillereiden myötä ilmenneet paniikkikohtaukset olivat ennenkuulumattomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048