kyllä paffi on paras

tuurilla

Kyllä paffilta voittaa. Itse voitin keväällä 14 000 euroa.Seuraavassa kuussa tuli 850 euroa ja nyt viimeviikolla 1500 eskoa että kyllä sieltä voittaa joskus.

6

1234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfdfasasdfasdf

      kasinohan se on siinäkin kun helsingin grandi.
      pittää vaa pitää järki päässä ja sisäistää se fakta että peleihin häviää pitkässä juoksussa aivan varmasti (paitsi grand casinolla on yks videopokka jossa 100.28% palautus, sinne siis grindailemaan :)

      • mitään muuta

        tekemistä helsingin kasinon kanssa kuin että molemmissa lukee kasino. Tollasilla NS. NETTIKASINOILLA ei ole mitään tekemistä satunnaisten livekasinoiden kanssa. Kyllä niin on järjestetyt arvonnat kuin vain olla (; (;


      • mitään muuta kirjoitti:

        tekemistä helsingin kasinon kanssa kuin että molemmissa lukee kasino. Tollasilla NS. NETTIKASINOILLA ei ole mitään tekemistä satunnaisten livekasinoiden kanssa. Kyllä niin on järjestetyt arvonnat kuin vain olla (; (;

        Kun grand casinolla on jopa ihan samoja automaatteja mitä esim. ladbrokesin netticasinossa.

        Niin empä jaksa uskoa, että nämä samat pelit olisivat ladbrokesilla ohjelmoituja ja grnad casinolla satunnaisia.


    • hannu hanhi

      aikani olin tahkonnut ja monet eurot hävinnyt niin eilen tuli 38000euron jackpot:) en ollut uskoa todeksi

      • jarbull

        Kyllä nää nettikasinotkin on nykyään niin valvottuja softia että ei siellä liiemmälti kusetuksia tapahdu.
        Tämän takia kannattaa suosia suuria tunnettuja kasinoita jotka ovat jatkuvassa syynissä. Välttävät huijauksia kuin ruttoa oikeusjuttujen vpelossa. Bisness on jo sen verran iso että varsinkin amerikan maalla on divisioonittain lakimiehiä ja sun muita päälliköitä jotka ovat erikoistuneet kasinoiden "putsaamiseen."
        Pienetkin heilahdukset softan statseissa pomppauttaa varmasti sellaisen läjän jengiä varpailleen että alta pois.

        Suosi isoja jos pitää pelata.


      • jenkkilässä
        jarbull kirjoitti:

        Kyllä nää nettikasinotkin on nykyään niin valvottuja softia että ei siellä liiemmälti kusetuksia tapahdu.
        Tämän takia kannattaa suosia suuria tunnettuja kasinoita jotka ovat jatkuvassa syynissä. Välttävät huijauksia kuin ruttoa oikeusjuttujen vpelossa. Bisness on jo sen verran iso että varsinkin amerikan maalla on divisioonittain lakimiehiä ja sun muita päälliköitä jotka ovat erikoistuneet kasinoiden "putsaamiseen."
        Pienetkin heilahdukset softan statseissa pomppauttaa varmasti sellaisen läjän jengiä varpailleen että alta pois.

        Suosi isoja jos pitää pelata.

        varmasti. mutta miten liittyy suomeen ja PAFFILAAN


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe