onko finnsport 650:sessä välipohjaa?,eiks se oo ihan yks runkonen,kiitoksia vastauksista
finsport 650
välipohjaa
2
613
Vastaukset
- yksirunkoinen
En tiedä tuosta veneestä mitään, mutta en ole nähnyt soutuveneiden lisäksi yhtään välipohjatonta venettä. Kyllä tuon kokoisessa on yleensä melko suora lattia eli välipohja tarvitaan.
Välipohja on, mutta ei ole suljettu.
Sekä etu-, että takakabinista pääsee
tarkistamaan, onko pilssissä vettä.
Sellaista täysin koteloitua rakennetta
kuin useissa avoveneissä, siinä ei
tosiaankaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701