DNA laskutus virhe?

ulfon

en hauku DNA:ta mutta en myöskään kehu.

minulle tuli todella outo lasku DNA:lta, minulla pitäisi olla yhden megan nopeus ja siitä syntyvä kuukausi maksu, mutta nyt viime laskussa tulikin 29.90 euron lasku. nyt olen yrittänyt selvittää asiakaspalvelun kautta tätä asiaa, mutta en saa mitään irti DNA:sta, koska kun testaan omaa nopeutta niin se on hieman yli yhden megan, siis sama nopeus mikä on DNA:n kahden megan laajakaistan alin mahdollinen nopeus.

täytyy sitten vaan maksaa kahdesta megasta.

7

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vainaja

      minulla on kuules soneran 1M kaapeli ja nopeus on hieman yli megann ja maksan silti vain yhdestä megasta.

      olettaisin että dna:lla on sama käytäntö, mutta mistä sen voi tietää vaikka DNA:lla joutuisikin maksamaan ylimääräistä.

    • hengensalpaaja

      on olemassa maksuvelvollisuus eli asiakas maksaa laskunsa mukisematta, mutta tämä laskun voit jättää maksamatta ilman sen suurempaa mukinaa.

      • ulfon

        eli en siis maksa laskua, mutta onko Dna siis rikkonut lakia kun lähettää minulle ylisuuren laskun ja voinko tehdä valituksen ja saada korvauksia?


      • DNA mies
        ulfon kirjoitti:

        eli en siis maksa laskua, mutta onko Dna siis rikkonut lakia kun lähettää minulle ylisuuren laskun ja voinko tehdä valituksen ja saada korvauksia?

        olemme pahoillamme jos meiltä on tullut ylisuuri lasku, se on ollut valtava väärinkäsitys.

        soita nyt vielä kerran meidän asiakaspaleluun ja kerro asia rauhallisesti niin varmana ymmärtävät ja valituksen voit tehdä mutta korvauksia et saa.


      • oikein sikiää??

        Tiedoks vaan että Elisalla (ja muillakin) on sellainen systeemi että esim. 8 Mbps liittymässä voi nopeus olla minimissään 2 Mbps mutta yleensä vähän nopeampi, maksimissaan se voi olla tuo 8 Mbps mutta käytännössähän tohon nopeuteen on vaikea päästä. Eli sulla on ihan oikein tuo laskutus, jos kerran sopimuksissa sanotaan että miniminopeus on se 1 Mbps ja maksimi 2 Mbps.

        Eli ei anna aihetta valituksiin. Jos et ole tyytyväinen, voit irtisanoa sopimuksen mutta ota huomioon että dna ei ole rikkonut lakia eikä sopimusta vaan toimii sopimuksessa määritetyn mukaisesti!

        Tän siitä saa kun ette lue sopimuksia, ihan aiheetta siis narisette!

        Jostain syystä vaan tuntuu että ne kaikkein lukutaidottomat ja idiootimmat asiakkaat on kerääntyny just dnalle mikä on hemmetin huonoo tuuria.

        Esimerkkinä eräskin idiootti oli tyttöystävineen hankkinut dnan kännyliittymän, oli sitten monena kuukautena heittäneet dnan laskut suoraan roskiin kai luullen ettei tarvii maksaa. Sitten yllätys yllätys, tulikin karhumalasku ja eivät tajunneet että itse ovat aiheuttaneet tuon karhumalaskun, vaan alkoivat käymäään pyhää sotaansa netin välityksellä dnata vastaan (mikä olikin melkoisen surkuhupaisaa luettavaa että jollakin on niin vähän aivosoluja annettu ettei omia mokiaan huomaa vaan syyttää siitä operaattoria), oman tyhmyytensä paljastivat ja asia tulee säilymään tuoreessa muistissa vielä pitkään vaikka tuostakin tapahtumasta on jo vierähtänyt vuosia.

        Eli sanomani: lukekaa sopimukset ja toimitusehdot ym, maksakaa laskut ajoissa. Ei tule ongelmia eikä turhaa narinaa kummaltakaan osapuolelta!


    • sortavalan poika

      on ollut dna kaapeli nyt jo viisi vuotta ja en ole siihen lainkaan tyytyväinen. aloitan nyt kertomaan huonot puolet:

      1. kaapelikaistan piti avautua heti, mutta aukaisu kesti kaksi päivää

      2. vikailmoitusten toimeenpano hidasta

      3. asiakaspalvelu ei ole nykyaikainen

      4. jos asentaja tulee niin menee ilman lupaa sönkkimään tietokonetta

      5. lasku tulee aina perässä asiakas käynnistä

      6. jos havaitaan valtakunnallallinen tai alueellinen vika niin korjaus on hyvin hidasta

      on myös yksi positiivinen asia.

      1. kun menee käymään DNA: konttorissa niin tervehtivät sentään asiakasta

      • ei lainkaan mitä minulla

        1. aina on minulla avautunut sovittuna aikana.

        2. soitin ja kerroin viasta niin "meillä onkin nyt huoltomies liikenteessä, lähetän sen sinne", ei mennyt montaa tuntia niin vika oli korjattu.

        3. asiakaspalvelu on ollut ystävällisintä ja osaavinta mitä olen tavannut. sähköposteihin vastaavat melkein samantien ja puhelut asiakaspalveluun ovat ilmaisia.

        4. minun tapauksessani ei tarvinnut, mutta sehän kuuluukin heidän tehtäviinsä. et sinä autoakaan kutsu huoltamaan ja ihmettele kun huoltaja aukaisee konepellin.

        5. ei ole ikinä tullut

        6. jaa'a, eiköhän noin ole operaattorista riippumatta. itselläni ei moisia vikoja ole tosin ollut kertaakaan.

        1. itse kävin viime viikolla liittymän avaamassa äidilleni ja oli todella mukava ja ystävällinen myyjä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe