en hauku DNA:ta mutta en myöskään kehu.
minulle tuli todella outo lasku DNA:lta, minulla pitäisi olla yhden megan nopeus ja siitä syntyvä kuukausi maksu, mutta nyt viime laskussa tulikin 29.90 euron lasku. nyt olen yrittänyt selvittää asiakaspalvelun kautta tätä asiaa, mutta en saa mitään irti DNA:sta, koska kun testaan omaa nopeutta niin se on hieman yli yhden megan, siis sama nopeus mikä on DNA:n kahden megan laajakaistan alin mahdollinen nopeus.
täytyy sitten vaan maksaa kahdesta megasta.
DNA laskutus virhe?
7
935
Vastaukset
- vainaja
minulla on kuules soneran 1M kaapeli ja nopeus on hieman yli megann ja maksan silti vain yhdestä megasta.
olettaisin että dna:lla on sama käytäntö, mutta mistä sen voi tietää vaikka DNA:lla joutuisikin maksamaan ylimääräistä. - hengensalpaaja
on olemassa maksuvelvollisuus eli asiakas maksaa laskunsa mukisematta, mutta tämä laskun voit jättää maksamatta ilman sen suurempaa mukinaa.
- ulfon
eli en siis maksa laskua, mutta onko Dna siis rikkonut lakia kun lähettää minulle ylisuuren laskun ja voinko tehdä valituksen ja saada korvauksia?
- DNA mies
ulfon kirjoitti:
eli en siis maksa laskua, mutta onko Dna siis rikkonut lakia kun lähettää minulle ylisuuren laskun ja voinko tehdä valituksen ja saada korvauksia?
olemme pahoillamme jos meiltä on tullut ylisuuri lasku, se on ollut valtava väärinkäsitys.
soita nyt vielä kerran meidän asiakaspaleluun ja kerro asia rauhallisesti niin varmana ymmärtävät ja valituksen voit tehdä mutta korvauksia et saa. - oikein sikiää??
Tiedoks vaan että Elisalla (ja muillakin) on sellainen systeemi että esim. 8 Mbps liittymässä voi nopeus olla minimissään 2 Mbps mutta yleensä vähän nopeampi, maksimissaan se voi olla tuo 8 Mbps mutta käytännössähän tohon nopeuteen on vaikea päästä. Eli sulla on ihan oikein tuo laskutus, jos kerran sopimuksissa sanotaan että miniminopeus on se 1 Mbps ja maksimi 2 Mbps.
Eli ei anna aihetta valituksiin. Jos et ole tyytyväinen, voit irtisanoa sopimuksen mutta ota huomioon että dna ei ole rikkonut lakia eikä sopimusta vaan toimii sopimuksessa määritetyn mukaisesti!
Tän siitä saa kun ette lue sopimuksia, ihan aiheetta siis narisette!
Jostain syystä vaan tuntuu että ne kaikkein lukutaidottomat ja idiootimmat asiakkaat on kerääntyny just dnalle mikä on hemmetin huonoo tuuria.
Esimerkkinä eräskin idiootti oli tyttöystävineen hankkinut dnan kännyliittymän, oli sitten monena kuukautena heittäneet dnan laskut suoraan roskiin kai luullen ettei tarvii maksaa. Sitten yllätys yllätys, tulikin karhumalasku ja eivät tajunneet että itse ovat aiheuttaneet tuon karhumalaskun, vaan alkoivat käymäään pyhää sotaansa netin välityksellä dnata vastaan (mikä olikin melkoisen surkuhupaisaa luettavaa että jollakin on niin vähän aivosoluja annettu ettei omia mokiaan huomaa vaan syyttää siitä operaattoria), oman tyhmyytensä paljastivat ja asia tulee säilymään tuoreessa muistissa vielä pitkään vaikka tuostakin tapahtumasta on jo vierähtänyt vuosia.
Eli sanomani: lukekaa sopimukset ja toimitusehdot ym, maksakaa laskut ajoissa. Ei tule ongelmia eikä turhaa narinaa kummaltakaan osapuolelta!
- sortavalan poika
on ollut dna kaapeli nyt jo viisi vuotta ja en ole siihen lainkaan tyytyväinen. aloitan nyt kertomaan huonot puolet:
1. kaapelikaistan piti avautua heti, mutta aukaisu kesti kaksi päivää
2. vikailmoitusten toimeenpano hidasta
3. asiakaspalvelu ei ole nykyaikainen
4. jos asentaja tulee niin menee ilman lupaa sönkkimään tietokonetta
5. lasku tulee aina perässä asiakas käynnistä
6. jos havaitaan valtakunnallallinen tai alueellinen vika niin korjaus on hyvin hidasta
on myös yksi positiivinen asia.
1. kun menee käymään DNA: konttorissa niin tervehtivät sentään asiakasta- ei lainkaan mitä minulla
1. aina on minulla avautunut sovittuna aikana.
2. soitin ja kerroin viasta niin "meillä onkin nyt huoltomies liikenteessä, lähetän sen sinne", ei mennyt montaa tuntia niin vika oli korjattu.
3. asiakaspalvelu on ollut ystävällisintä ja osaavinta mitä olen tavannut. sähköposteihin vastaavat melkein samantien ja puhelut asiakaspalveluun ovat ilmaisia.
4. minun tapauksessani ei tarvinnut, mutta sehän kuuluukin heidän tehtäviinsä. et sinä autoakaan kutsu huoltamaan ja ihmettele kun huoltaja aukaisee konepellin.
5. ei ole ikinä tullut
6. jaa'a, eiköhän noin ole operaattorista riippumatta. itselläni ei moisia vikoja ole tosin ollut kertaakaan.
1. itse kävin viime viikolla liittymän avaamassa äidilleni ja oli todella mukava ja ystävällinen myyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848