leijona-vesi m.

leo88

onko kellään kokomuksia leijona N-vesimies M
yhdistelmästä? olis ihan kiva tietää vaikka vaan vertailun vuoks että onko muut vesimiehet samanlaisia (miltein jopa outoja :D)kun tää mun oma :D

8

1663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep jep jep

      Leijona tuntee vetoa vesimieheen. Vesimies on todella erikoinen tyyppi. Saattaa vaikuttaa siltä että kaverit ovat kaikkein tärkeimpiä. Vesimies ei muuten helpolla rakastu mutta kun vihdoin tulee kohdalle se oikea niin sitten se tunne kestää!Vesimiehet osaavat olla aivan ihania ja heidän kanssaan saa aikaiseksi aivan mahtavia keskusteluja. Ovat muuten todella uteliaita ja haluavat tietää aivan kaiken.

      • Mokka

        Leijona ja vesimies joko tulevat tosi hyvin toimeeen tai ei ollenkaan, välimuotoa ei ole. Ovathan he vastamerkkejä keskenään. Itse elän onnellisesti vesimiehen kanssa jo kymmenettä vuotta. Vesimies on realistinen visionääri, joka ei helposti rakastu, mutta kun on "ottanut omakseen" niin pitää tosi hyää huolta eikä haikaile muiden perään. Vesimies tosin ei ole mikään huippu seksuaalinen olento, siihen kannattaa varautua:)


      • Kissimirri
        Mokka kirjoitti:

        Leijona ja vesimies joko tulevat tosi hyvin toimeeen tai ei ollenkaan, välimuotoa ei ole. Ovathan he vastamerkkejä keskenään. Itse elän onnellisesti vesimiehen kanssa jo kymmenettä vuotta. Vesimies on realistinen visionääri, joka ei helposti rakastu, mutta kun on "ottanut omakseen" niin pitää tosi hyää huolta eikä haikaile muiden perään. Vesimies tosin ei ole mikään huippu seksuaalinen olento, siihen kannattaa varautua:)

        Mulla takana suhdetta vesimiesmiehen kanssa vuoden verran. Mun mies on kyllä todella seksuaalinen ja joistakin viesteistä poiketen parisuhde on kyllä se tärkein asia ja kaverit vasta toisella sijalla. Usein miestä joutuu oikein patisteltelemaan kavereiden kanssa rientoihin. Itselleni vähän uutta ja outoa tälläinen asetelma kun mulle kaverit on tosi tärkeitä ja vietän paljon aikaa myös heidän kanssaan olen tottunut että ympärillä pyörii paljon ihmisiä, muitakin kuin se elinkumppani.


      • minva1
        Mokka kirjoitti:

        Leijona ja vesimies joko tulevat tosi hyvin toimeeen tai ei ollenkaan, välimuotoa ei ole. Ovathan he vastamerkkejä keskenään. Itse elän onnellisesti vesimiehen kanssa jo kymmenettä vuotta. Vesimies on realistinen visionääri, joka ei helposti rakastu, mutta kun on "ottanut omakseen" niin pitää tosi hyää huolta eikä haikaile muiden perään. Vesimies tosin ei ole mikään huippu seksuaalinen olento, siihen kannattaa varautua:)

        Allekirjoitan edellisen täysin! Ja olen vesimies (nainen)... helpolla ei rakastuta, mutta kun kerran ottaa jonkun omakseen, ei muiden perään haikailla. Ja leijonathan ovat useimmiten aivan mahtavia ihmisiä ja rakastajia...


      • Lionman35
        minva1 kirjoitti:

        Allekirjoitan edellisen täysin! Ja olen vesimies (nainen)... helpolla ei rakastuta, mutta kun kerran ottaa jonkun omakseen, ei muiden perään haikailla. Ja leijonathan ovat useimmiten aivan mahtavia ihmisiä ja rakastajia...

        niin! Taas on paita pilalla! Älkää kehuko...menee paita pilalle kun ylpeydestä pitää alata pullistelemaan..... napit lähtee :(....tai no, saahan nuo ommeltua...että jatkakaa vain :):):)


    • Tididi

      Oon jo yli vuoden seurustellu vesimiehen kanssa, ja ihan hyvin ollaan tultu toimeen. Nykyään on kyllä enemmän riitoja ku alussa. Vähän senkin takia kun tuntuu et ne kaverit ja harrastukset tosiaa menee välillä mun edelle

    • leijonamiestä!

      Olen itse vesimies(n). Olin kiinnostunut leijonamiehestä. Liian itserakas omaan napaan tuijottaja minun makuuni, aina pakko olla huomion keskipisteenä, aina äänessä yms. Ärsyttävä!
      Ihastuin aikoinaan hänen lämpimään ja avoimeen luonteeseensa, mutta pidemmän päälle tylsä ja mysteeritön mies.
      En kuitenkaan halua yleistää. En usko, että kaikki leijonat ovat samanlaisia.

      Nykyään välimme leijonan kanssa ovat jäiset.

      • Lionman35

        on käynyt aika perinteiset, ihastutaan siihen avoimuuteen ja sosiaalisuuteen...ja hetken päästä ne ei olekaan hyviä piirteitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe