Tarja lauloi ratiossa Poisonin

räähkäkääkkä

Kun kuulin, luulin että jokin tekohampainen, perukkipäinen pullonpohjasilmälaseilla varustettu täti on pantu vitsiksi laulamaan heavyä. Sit alkoi tuntumaan, että ei kai.. piruvie, onks tuo tosissaan. Sitten putos pommi, juontaja kertoi myötähäpeää äänessään, että se oli Tarja, olin kuolla nauruun...

Ihan hyvä Tarja on ollut laulamaan, mutta tää tuli niin puun takaa etten voinu muuta :D

12

1301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että lauloi

nimenomaan Alice Cooperin Poisonin, eikä Poison bändin jotain rallia? No ihan sama, ei sovi Tarjan äänelle, niinkuin ei myöskään Nirvanan Smells Like Teen Spirit. Katsoinpa tuon myötähäpeää herättävän klipin Youtubelta. Muuten kyllä Tarjan ääni rulaa nimenomaan NW:n biiseissä ja hyvältä kuulosta Tarjan omalta levyltäkin lohkaistu "I Walk Alone". Odotan jännityksellä millaista matskua on muut biisit.

Vielä sen verran, että onhan se kuitenkin rohkeaa Tarjalta kokeilla rajojaan. Luulen, että hän etsii sopivia coverbiisejä esitettäväksi keikoillaan?

• TTuu

Lauloihan Tori Amoskin Sleikkareiden Raining Bloodin! Että kyllä Tarjakin saa sitten laulaa Poisonin yhtä lailla!

• Judaspudas

Joo kyllä kyseessä on Alice Cooperin Poison, valitettavasti, sillä ei oikein kolahtanut Tarjan esittämänä. Te, jotka ensimmäistä kertaa olette alkamassa kuuntelemään Tarjan levyä, niin varautukaa aika raskaaseen urakkaan.....

• onks toi

poison siis tällä Tarjan uudella levyllä, My Winter Storm'illa?

• Judaspudas
        onks toi kirjoitti:

poison siis tällä Tarjan uudella levyllä, My Winter Storm'illa?

löytyy levyltä

• Tämän
      • ------------

Tuo kipale on kyllä nyt pilattu totaalisesti!

• Satunnainen kuulija

Oletin kommentienne perusteella surkeata.

No makuasia.

• Tremolo

Kuulin saman biisin radio rokista ja meinasin ajaa ojaan. Täyttä pas..aa koko kappale,ei pitäis mennä laulelee jos ei osaa,kyllä asia on näin.

• nyt....

huono se oli ennenkin (alkuperäinen) mut nyt kun Tarja päivitti sen 2000 luvulle se vaan muistuttaa siitä kuinka huonosta voi tulla vieläkin huonompi. ilmeisesti amis corollan omistajille suunnattu tai jotain...

• bigguboju

bolguautolla ojaan, aikuisten oikeeta autoa saat ajaa 6 wuoden päästä!

• hahahahaaaaa

eihän tuo biisi oo kovin kummonen ollu alunperinkään.. ei tuo tarja tuota ainakaa pilannu, ku ei sitä voi pilata. lol. niin paska biisi jotta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe