Missä sketsisarjassa oli sen tyylinen sketsi, jossa aviopari menee huvipuistossa tunneliajelulle, ja tirehtööri tekee tunnelissa erikoisefektejä. Lopussa avioparin mies ja miestirehtööri menevät ikäänkuin lemmentunneliin, ja ulostullessa tirehtöörillä on tukka sekaisin naimisesta.
Löytyykö myös videota katsottavaksi YouTubessa? Kiitos sille, joka tietää vastauksen tuosta kuvauksesta.
Mikä sketsi?
1
512
Vastaukset
- ...noir
Lunta Tupaan-sarjassa (Smith & Jones) oli vastaava sketsi. siinä Jones (yksin) meni johonkin huvipuiston tunneliajeluun jossa Smith teki efektit. mm. Star Wars-aiheinen ajelu jossa Smith imitoi C3PO:ta ja R2D2:sta, ja heitteli jotain paperiköntsiä (meteoriitteja), puhui ämpäriin saadakseen aikaan Vaderin äänen. muita ajeluehdotuksia olivat mm. Indiana Smith johon Jones ei lähtenyt, mutta Lemmentunneli kiinnosti. siihen se sketsi loppuikin kun Smith astuu vaunuun mukaan, laittaa peruukin päähänsä ja sanoo jotain tyyliin "ei kieltä." tms. en löytänyt tubesta tuota, mutta en tosin juuri etsinytkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935357
- 564161
- 252249
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282128Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011