asunnottomana Helsingissä,Herran käskystä on alkanut.Repussani edelleen sama huopa,kahden edellisen talven jäljiltä,sen lisäksi jatkuvasti uutta kerrosvaatetusta.Jonkin verran ovat asiat muuttuneet.Jotkut ihmiset ovat saaneet asunnon,joitakin uusia asunnottomia on saattanut ilmaantua.Olen jutellut heidän kanssaan kasvotusten ja nähnyt,miten pienestä asunnottomuus voi olla kiinni.Asunnottomat ovat Helsingin keskustasta hieman vähentyneet siitä,mitä heitä oli kaksi talvea sitten.Yksi suurimpia syitä asunnottomille perustetut Salli ja Sälli-kodit.Vasta nyt myöhemmin kuulin,että kysymyksessä on pelkkä kokeilu.Jos se päättyy,saattaa olla,että samat ihmiset ovat jälleen kaduilla.Tuo kaikki on meistä ihmisistä kiinni,haluammeko me,että asunnottomuus loppuu näiltä ihmisiltä,tai edes vähenee.Lähden ehkä jouluksi vanhempieni luo Keskipohjanmaalle.Toissa jouluna vietin joulun kadulla,vr:n makasiinien lastauslaiturilla ulkona pakkasessa.Ei tarvinnut olla yksin,seurassani oli yksi asunnoton,viisissäkymmenissä oleva mies.Kaikkein pahinta oli,kun tiesi muiden juhlivan joulua ja kaupunki oli hiljainen,melkein kaikki paikat olivat kiinni.Se on tänäkin jouluna todellisuutta monelle ihmiselle.Herra heitä siunatkoon,Aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KOLMAS TALVI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
94
2129
Vastaukset
- Toinen profeetta
>KOLMAS TALVI asunnottomana Helsingissä,Herran käskystä on alkanut.<
Kertoisitko vähän tästä Herran käskystä:
Miten sait sen?
Miten koettelit sen että se oli Herra?
Annettiinko sinulle joitakin perusteluja miksi sinun pitää asua kadulla?
Raamatussa on paljon kertomuksia kun profeetat laitettiin kantamaan kansan osaa tai profetoimaan tulevasta ajasta. Ei siis ole mikään mahdottomuus etteikö Herra todella käskisi tekemään näin kun kerot. Minua kuitenkin kiinnostaisi tietää vastaus näihin kysymyksiin joita kysyin.- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
penikoille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Toinen profeetta
PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:
>EI OLE SOVELIASTA ANTAA ISÄNNILLE KUULUVAA RUOKAA penikoille !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<
Tämä kertoi sinusta paljon! Oli ihan hyvä raamatunpaikka mutta käytit sitä herjaamiseen.
Jeesus käytti näitä sanoja koetellakseen Samarialaisen uskoa, mutta minä en ollut sinulta pyytämässä palvelusta.
Olen itse saanut henkien erottamisen armolahjan tuhansien höynäytysten kautta, ja siksi minua olisi kiinnostanut miten itse koettelit Herran puheen. - PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Toinen profeetta kirjoitti:
>EI OLE SOVELIASTA ANTAA ISÄNNILLE KUULUVAA RUOKAA penikoille !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<
Tämä kertoi sinusta paljon! Oli ihan hyvä raamatunpaikka mutta käytit sitä herjaamiseen.
Jeesus käytti näitä sanoja koetellakseen Samarialaisen uskoa, mutta minä en ollut sinulta pyytämässä palvelusta.
Olen itse saanut henkien erottamisen armolahjan tuhansien höynäytysten kautta, ja siksi minua olisi kiinnostanut miten itse koettelit Herran puheen.Henkien erottamisen armolahjaa ei anneta tuhansien höynäytysten kautta,tiedän sen koska minulla itselläni on Henkien Erottamisen Lahja.Henkien erottamisen ARMOlahjaa ei ole olemassakaan.Jumala antaa tietyt lahjat vain ja ainoastaan meille Jumalan voidelluille.Kuten sanoin,varo,eteet saa Saul-nimisen kuninkaan mainetta.Sinulla ei ole Henkien erottamisen lahjaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Olen itse saanut henkien erottamisen armolahjan tuhansien höynäytysten kautta, ja siksi minua olisi kiinnostanut miten itse koettelit Herran puheen.Et edes kyselisi minulta tällaisia asioita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- mikä puhuu
Henkien erottamisen armolahjaa ei anneta tuhansien höynäytysten kautta,tiedän sen koska minulla itselläni on Henkien Erottamisen Lahja.Henkien erottamisen ARMOlahjaa ei ole olemassakaan.Jumala antaa tietyt lahjat vain ja ainoastaan meille Jumalan voidelluille.Kuten sanoin,varo,eteet saa Saul-nimisen kuninkaan mainetta.Sinulla ei ole Henkien erottamisen lahjaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sitä vastaan, että olisit Jumalan profeetta. Rakkauden puute, sillä toinen ihminen kysyi sinulta ystävällisesti asiaa ja samantien sinä leimasit hänet.
Olen saanut huomata, että keskuudessanne ei ole rakkautta tarjolla. - Sinä sitten
Et edes kyselisi minulta tällaisia asioita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jumalan voideltu?? Mietihän noita profetioitasi: Yksikään ei ole toteutunut, eikä toteudu!!!
Laivasto, tehtaat, Gracelandit - höh, sanon minä!!
Mikä profeetta on sellainen, jonka AINUTKAAN profetia ei toteudu???
Asunnoton Jumalan käskystä?? Minäkin taidan jäädä kotiin kun laiskottaa ja väitän silmät kirkkaina, että "Jumala käski"! HÖH!!!! - Sanaan.
Henkien erottamisen armolahjaa ei anneta tuhansien höynäytysten kautta,tiedän sen koska minulla itselläni on Henkien Erottamisen Lahja.Henkien erottamisen ARMOlahjaa ei ole olemassakaan.Jumala antaa tietyt lahjat vain ja ainoastaan meille Jumalan voidelluille.Kuten sanoin,varo,eteet saa Saul-nimisen kuninkaan mainetta.Sinulla ei ole Henkien erottamisen lahjaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1. Korinttolaiskirje 12
1 Mutta mitä hengellisiin lahjoihin tulee, niin en tahdo, veljet, pitää teitä niistä tietämättöminä.
2 Te tiedätte, että kun olitte pakanoita, teitä vietiin mykkien epäjumalien luo, miten vain tahdottiin.
3 Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä.
4 Armolahjat ovat moninaiset, mutta Henki on sama;
5 ja seurakuntavirat ovat moninaiset, mutta Herra on sama;
6 ja voimavaikutukset ovat moninaiset, mutta Jumala, joka kaikki kaikissa vaikuttaa, on sama.
7 Mutta kullekin annetaan Hengen ilmoitus yhteiseksi hyödyksi.
8 Niinpä saa Hengen kautta toinen viisauden sanat, toinen tiedon sanat saman Hengen vaikutuksesta;
9 toinen saa uskon samassa Hengessä, toinen taas terveeksitekemisen lahjat siinä yhdessä Hengessä;
10 toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja; toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä; toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä.
11 Mutta kaiken tämän vaikuttaa yksi ja sama Henki, jakaen kullekin erikseen, niinkuin tahtoo. - Toinen profeetta
Kun aikanani pyysin Jumalalta Henkien erottamisen armolahjaa, niin luulin että se tulee niin kuin kielilläpuhuminen ja profetoiminenkin, mutta se tuli eri tavoin.
Samoin uskon armolahja annettiin kokemuksen kautta.
Voimallisia tekojakin olen pyytänyt, mutta se on vielä matkalla.
Parantamisen armolahja toimii myös, mutta kaikki sairaat eivät vielä parane.
Kun pyysin Henkien erottamisen lahjaa, niin minulle alkoi monen vuoden mittainen höynäytysten sarja, ja kerran kun valitin siitä Jumalalle Hän sanoi, sinä pyysit Henkien erottamisen lahjaa, ja tällä tavoin Minä annan sen sinulle. Silloin tunnet myös kokemuksesta mitä väärät henget saa aikaan.
Tunnen useampia jotka nimittävät itseään profeetoiksi, ja olen nähnyt vierestä miten väärät henget käskevät niitä tekemään mitä erilaisempia tekoja ja sanomaan ihmisille viestejä jotka eivät ole Jumalasta.
En kuitenkaan arvostele henkiä pelkästään yhdellä tavalla koetellen, sillä Herra sanoo että tarvitaan vähintään 3 todistajaa.
Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä että haen kolmelta ihmiseltä vahvistuksen. Olihan profeetta miikkakin yksin 300 muuta profeettaa vastaan ja oli oikeassa.
Vähintään kolme todistajaa on.
1 Jumalan ääni jonka kuulen.
2 Viestin pitää olla Jumalan sanan mukainen, ei ristiriidassa sen kanssa.
3 Mitä tapahtuu jos teen eri tavoin.
Höynäytyksistä olen saanut oppia tätä kolmatta todistajaa.
En tuomitse sinunkaan sanaasi että Herra on käskenyt nukkua sinun kadulla, ennen kuin saan todistajia vähintään 3.
Ääni sanoo jo että sinua on myös höynäytetty.
toisena et anna Jumalan sanan todistusta vaikka pyydän. Mutta kolmatta todistajaa en ole vielä saanut, joten voit olla täysin oikeassa. Siksi en ota tuomiota päälleni arvostelemalla sinua. - PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
mikä puhuu kirjoitti:
sitä vastaan, että olisit Jumalan profeetta. Rakkauden puute, sillä toinen ihminen kysyi sinulta ystävällisesti asiaa ja samantien sinä leimasit hänet.
Olen saanut huomata, että keskuudessanne ei ole rakkautta tarjolla.Jumala näkee sydämen...ja ilmoittaa siitä tarvittaessa myöskin minulle.Älä ylvästele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- Toinen profeetta
>PS.JOS OLISIT JUMALAN VOIDELTU Et edes kyselisi minulta tällaisia asioita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <
Tarvitaan vähintään 3 todistajaa, ja vasta yksi niistä on ääni jonka kuulen. - PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Sanaan. kirjoitti:
1. Korinttolaiskirje 12
1 Mutta mitä hengellisiin lahjoihin tulee, niin en tahdo, veljet, pitää teitä niistä tietämättöminä.
2 Te tiedätte, että kun olitte pakanoita, teitä vietiin mykkien epäjumalien luo, miten vain tahdottiin.
3 Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä.
4 Armolahjat ovat moninaiset, mutta Henki on sama;
5 ja seurakuntavirat ovat moninaiset, mutta Herra on sama;
6 ja voimavaikutukset ovat moninaiset, mutta Jumala, joka kaikki kaikissa vaikuttaa, on sama.
7 Mutta kullekin annetaan Hengen ilmoitus yhteiseksi hyödyksi.
8 Niinpä saa Hengen kautta toinen viisauden sanat, toinen tiedon sanat saman Hengen vaikutuksesta;
9 toinen saa uskon samassa Hengessä, toinen taas terveeksitekemisen lahjat siinä yhdessä Hengessä;
10 toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja; toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä; toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä.
11 Mutta kaiken tämän vaikuttaa yksi ja sama Henki, jakaen kullekin erikseen, niinkuin tahtoo.Herra jakaa itse kullekin,kuten tahtoo.Ei kannata pyrkiä olemaan väkisin Profeetta,kun ei kerran ole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kun aikanani pyysin Jumalalta Henkien erottamisen armolahjaa, niin luulin että se tulee niin kuin kielilläpuhuminen ja profetoiminenkin, mutta se tuli eri tavoin.
Kun pyysin Henkien erottamisen lahjaa, niin minulle alkoi monen vuoden mittainen höynäytysten sarja, ja kerran kun valitin siitä Jumalalle Hän sanoi, sinä pyysit Henkien erottamisen lahjaa, ja tällä tavoin Minä annan sen sinulle. Silloin tunnet myös kokemuksesta mitä väärät henget saa aikaan.
Tunnen useampia jotka nimittävät itseään profeetoiksi, ja olen nähnyt vierestä miten väärät henget käskevät niitä tekemään mitä erilaisempia tekoja ja sanomaan ihmisille viestejä jotka eivät ole Jumalasta.
En kuitenkaan arvostele henkiä pelkästään yhdellä tavalla koetellen, sillä Herra sanoo että tarvitaan vähintään 3 todistajaa.
Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä että haen kolmelta ihmiseltä vahvistuksen. Olihan profeetta miikkakin yksin 300 muuta profeettaa vastaan ja oli oikeassa.
En tuomitse sinunkaan sanaasi että Herra on käskenyt nukkua sinun kadulla, ennen kuin saan todistajia vähintään 3.
toisena et anna Jumalan sanan todistusta vaikka pyydän. Mutta kolmatta todistajaa en ole vielä saanut, joten voit olla täysin oikeassa. Siksi en ota tuomiota päälleni arvostelemalla sinua.lakkaa kutsumasta itseäsi Profeetaksi,kun et kerran ole Profeetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Toinen profeetta
Jumala näkee sydämen...ja ilmoittaa siitä tarvittaessa myöskin minulle.Älä ylvästele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
>Jumala näkee sydämen...ja ilmoittaa siitä tarvittaessa myöskin minulle.Älä ylvästele!<
Jumala ilmoittaa tarvittaessa, mutta sinun pitää osata koetella oliko ilmoittaja todellakin Jumala.
Sinä opit kyllä koettelemaan siitä olen varma, sillä kolmatta talvea ulkona ilman asuntoa on paljon, varsinkaan jos se ei ollutkaan Jumala joka sinua käskee niin tekemään.
Me voisimme auttaa sinua koettelemaan henki joka käskee niin tekemään, jos vähän nöyrtyisit. - PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
toisena et anna Jumalan sanan todistusta vaikka pyydän. Mutta kolmatta todistajaa en ole vielä saanut, joten voit olla täysin oikeassa. Siksi en ota tuomiota päälleni arvostelemalla sinua.Herran Sana sanoo:-"Älä ota huomioosi puhetta,ellei ole kahta tai kolmea todistajaa".Nuo sanat tarkoittavat vain ja ainoastaan muita ihmisiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>Jumala näkee sydämen...ja ilmoittaa siitä tarvittaessa myöskin minulle.Älä ylvästele!<
Jumala ilmoittaa tarvittaessa, mutta sinun pitää osata koetella oliko ilmoittaja todellakin Jumala.
Sinä opit kyllä koettelemaan siitä olen varma, sillä kolmatta talvea ulkona ilman asuntoa on paljon, varsinkaan jos se ei ollutkaan Jumala joka sinua käskee niin tekemään.
Me voisimme auttaa sinua koettelemaan henki joka käskee niin tekemään, jos vähän nöyrtyisit.Sanoit,että "me".Ketkä "me"?Joko nyt haet ihmisistä itsellesi tukea.Noinko heikko on sinun uskosi????????????????????????????????????????PS:Olen nöyrä.Herran sanojen mukaan kohdusta alkaen aivan kuin Daavid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>PS.JOS OLISIT JUMALAN VOIDELTU Et edes kyselisi minulta tällaisia asioita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <
Tarvitaan vähintään 3 todistajaa, ja vasta yksi niistä on ääni jonka kuulen.Pyhää Henkeä et ainakaan joko kuule,tai sitten kuulet tahallasi erittäin vahvan suodattimen läpi aivan kuten kuningas Saul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Toinen profeetta
lakkaa kutsumasta itseäsi Profeetaksi,kun et kerran ole Profeetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eikö henki joka käskee sinun olemaan asunnottomana kolmatta talvea, anna koetella itseään?
Aina kun Jumala puhuu minulle, niin kysyn siltä hengeltä joka viestin tuo, onko Jeesus Kristus sinun Herrasi. Kokemuksesta voin kertoa että silloin kun se on, se riemuiten ylistää Kristusta Herranaan. On niitäkin kertoja ollut jolloin se ei ole tunnustanut Kristusta Herrakseen, ja on jopa yrittänyt pelotella että mikä minä olen kysymään. Silloin sanon, mene pois Jeesuksen nimessä!
"Profeettojen henget ovat profetoille alamaiset." - PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Eikö henki joka käskee sinun olemaan asunnottomana kolmatta talvea, anna koetella itseään?
Aina kun Jumala puhuu minulle, niin kysyn siltä hengeltä joka viestin tuo, onko Jeesus Kristus sinun Herrasi. Kokemuksesta voin kertoa että silloin kun se on, se riemuiten ylistää Kristusta Herranaan. On niitäkin kertoja ollut jolloin se ei ole tunnustanut Kristusta Herrakseen, ja on jopa yrittänyt pelotella että mikä minä olen kysymään. Silloin sanon, mene pois Jeesuksen nimessä!
"Profeettojen henget ovat profetoille alamaiset."Vaan Profeetassa asuvaa Pyhää Henkeä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Toinen profeetta
Sanoit,että "me".Ketkä "me"?Joko nyt haet ihmisistä itsellesi tukea.Noinko heikko on sinun uskosi????????????????????????????????????????PS:Olen nöyrä.Herran sanojen mukaan kohdusta alkaen aivan kuin Daavid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>Sanoit,että "me".Ketkä "me"?<
Me jotka kuulumme myös Kristus ruumiiseen. - Toinen profeetta
Herran Sana sanoo:-"Älä ota huomioosi puhetta,ellei ole kahta tai kolmea todistajaa".Nuo sanat tarkoittavat vain ja ainoastaan muita ihmisiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nyt luet yksipuolisesti raamattua, sillä monessa muussakin paikassa puhutaan kolmesta todistajasta.
- sitten
Pyhää Henkeä et ainakaan joko kuule,tai sitten kuulet tahallasi erittäin vahvan suodattimen läpi aivan kuten kuningas Saul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kuulet? Laivasto, tehtaat, Graceland?? Asut ulkosalla tekemättä mitään ja Herra mättää Sulle kaikki maailman herkut ja tavarat?
Mieti nyt hyvä mies vähän!!! - PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
>Sanoit,että "me".Ketkä "me"?<
Me jotka kuulumme myös Kristus ruumiiseen.Et puhuisi palvelijain,vaan pomon kamerakulmasta.Älä yritä nostaa itseäsi minu rinnalle.Olet täynnä katkeruuden ja kavaluuden saatanallista henkeä ja täynnä omaa itseäsi.Toimikoon Herra tuomarina meidän välillämme ja Hän on ratkaiseva asian minun hyödykseni.Aamen!!! Terv:Evankelista Aili Heinosen palvelustehtävän perijä.Profeetta Henri Puumala.HKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Toinen profeetta
Vaan Profeetassa asuvaa Pyhää Henkeä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tämä tarkoittaa molempia, sillä kaikki henget ovat profeetalle alamaisia.
sitten kirjoitti:
kuulet? Laivasto, tehtaat, Graceland?? Asut ulkosalla tekemättä mitään ja Herra mättää Sulle kaikki maailman herkut ja tavarat?
Mieti nyt hyvä mies vähän!!!aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tämä tarkoittaa molempia, sillä kaikki henget ovat profeetalle alamaisia.
piste.aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- Toinen profeetta
Et puhuisi palvelijain,vaan pomon kamerakulmasta.Älä yritä nostaa itseäsi minu rinnalle.Olet täynnä katkeruuden ja kavaluuden saatanallista henkeä ja täynnä omaa itseäsi.Toimikoon Herra tuomarina meidän välillämme ja Hän on ratkaiseva asian minun hyödykseni.Aamen!!! Terv:Evankelista Aili Heinosen palvelustehtävän perijä.Profeetta Henri Puumala.HKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>Olet täynnä katkeruuden ja kavaluuden saatanallista henkeä ja täynnä omaa itseäsi.<
Nyt sinun suusi on paljastanut sinut!
"Joka juo siitä lähteestä jota Jeesus ammentaa muuttuu itse sen veden lähteeksi."
Sinun lähteestäsi virtaa tätä mitä puhut toisille. - PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Nyt luet yksipuolisesti raamattua, sillä monessa muussakin paikassa puhutaan kolmesta todistajasta.
Kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>Olet täynnä katkeruuden ja kavaluuden saatanallista henkeä ja täynnä omaa itseäsi.<
Nyt sinun suusi on paljastanut sinut!
"Joka juo siitä lähteestä jota Jeesus ammentaa muuttuu itse sen veden lähteeksi."
Sinun lähteestäsi virtaa tätä mitä puhut toisille.He ovat Fiksuja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Toinen profeetta
piste.aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
>SILLÄ TARKOITETTAAN VAIN JA AINOASTAAN PROFEETTOJEN HENKEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<
Et voi olla alamainen itsellesi!!
Henget ovat profeetalle alamaiset. - Toinen profeetta
Kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En jaksa käyttää aikaani niiden etsimiseen,sillä huomaan ettet ole kiinnostunut koettelemaan henkeä joka käskee sinun nukkumaan kolmatta talvea ulkona.
Raamattutuntemuksesi on myös niin hatara että näen ettet ole koskaan lukenut sitä edes yhtä kertaa läpi. Muistaisit muuten niistä edes sen verra että arvostelisit toisia vähän nöyremmin. - Toinen profeetta
He ovat Fiksuja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>IHMISET LUKEVAT TÄMÄNKIN KESKUSTELUN KOKONAISUUTENA He ovat Fiksuja.<
Juuri siksi otin aiheesi keskustelun alle, ja uskon että nyt jokainen on tehnyt oman johtopäätöksensä sinun ulkona asunnottomana olemiseesi. - kahden välillä on
aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
se, että minä en edes uskottele kuulevani - Sinä luulet ja uskottelet! Sanohan YKSIKIN toteutunut profetiasi? Edes yksi!!!
Profeetan tunnusmerkki mielestäni on se, että Jumala antaa TIETOA laumalleen tulevista tapahtumista, että se osaisi varautua pahoihin koettelemuksiin!
Entä Sinun profetiasi? Laivoja, tehtaita, Gracelandeja - miten ne hyödyttäisivät kristikuntaa?? - PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
>SILLÄ TARKOITETTAAN VAIN JA AINOASTAAN PROFEETTOJEN HENKEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<
Et voi olla alamainen itsellesi!!
Henget ovat profeetalle alamaiset.Olen minäkin Profeetta.Me kaksi voimme tarvittaessa olla alamaiset toistemme Hengille,jos Jumala katsoo sen tarpeelliseksi.Sillä hetkellä sen tietäisimme molemmat Hengessä.Herra käyttää tuota tapaa esim.silloin,kun kuriton Profeetta pitää laittaa"takaisin ruotuun".Myöskin minulla oleva Pyhässä Hurmoksessa laulamisen taito toimii minu alaisuudessani jatkuvasti.Osaan laulaa,soittaa,säveltää sanoittaa ja sovittaa Pyhässä Hurmoksessa.Tämä lahja on Profeetalla aina.Oletkos muuten lähdössä levyttämään??????????????????????????????????
En jaksa käyttää aikaani niiden etsimiseen,sillä huomaan ettet ole kiinnostunut koettelemaan henkeä joka käskee sinun nukkumaan kolmatta talvea ulkona.
Raamattutuntemuksesi on myös niin hatara että näen ettet ole koskaan lukenut sitä edes yhtä kertaa läpi. Muistaisit muuten niistä edes sen verra että arvostelisit toisia vähän nöyremmin.Piste.
kahden välillä on kirjoitti:
se, että minä en edes uskottele kuulevani - Sinä luulet ja uskottelet! Sanohan YKSIKIN toteutunut profetiasi? Edes yksi!!!
Profeetan tunnusmerkki mielestäni on se, että Jumala antaa TIETOA laumalleen tulevista tapahtumista, että se osaisi varautua pahoihin koettelemuksiin!
Entä Sinun profetiasi? Laivoja, tehtaita, Gracelandeja - miten ne hyödyttäisivät kristikuntaa??Kun pakenet huoneesta toiseen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
>IHMISET LUKEVAT TÄMÄNKIN KESKUSTELUN KOKONAISUUTENA He ovat Fiksuja.<
Juuri siksi otin aiheesi keskustelun alle, ja uskon että nyt jokainen on tehnyt oman johtopäätöksensä sinun ulkona asunnottomana olemiseesi.Hallelujaa aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- itseään?
Olen itse saanut henkien erottamisen armolahjan tuhansien höynäytysten kautta, ja siksi minua olisi kiinnostanut miten itse koettelit Herran puheen.Ettei siin ole oveliasta hänen "penikkana" elää yhtä hyvin kuin ne, joita hän pitää itseään arvollisempina. Mikäli näin on, hän lienee erehtynyt ja hänen toimintansa kertoo sairaalloisesta alemmuuden tunteesta sillä ei Jumala ketään vaadi syyttä suotta murjomaan itseään.
- pakenisin
Kun pakenet huoneesta toiseen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
huoneesta toiseen? Eikös yleensä paeta huoneesta ulos?
Älä kuule jatka enää, päivän häpeäannoksesi on jo täysi!
Annatko mulle yhden laivan sitten kun saat sen laivastosi? Pliiiis, pliiis... - PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
pakenisin kirjoitti:
huoneesta toiseen? Eikös yleensä paeta huoneesta ulos?
Älä kuule jatka enää, päivän häpeäannoksesi on jo täysi!
Annatko mulle yhden laivan sitten kun saat sen laivastosi? Pliiiis, pliiis...Tämä koko soppa alkoi siitä,kun aloit himoitsemaan omaisuuttani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
itseään? kirjoitti:
Ettei siin ole oveliasta hänen "penikkana" elää yhtä hyvin kuin ne, joita hän pitää itseään arvollisempina. Mikäli näin on, hän lienee erehtynyt ja hänen toimintansa kertoo sairaalloisesta alemmuuden tunteesta sillä ei Jumala ketään vaadi syyttä suotta murjomaan itseään.
Jos se sitten olisikin niin????????????????????????????????????????
- et Sie tajunnu!!
Tämä koko soppa alkoi siitä,kun aloit himoitsemaan omaisuuttani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se oli VITSI!!!! Eihän Sulla ole omaisuutta, eikä tule koskaan olemaankaan! Ei ainuttakaan todellista profetiaa, ei tehtaita - EI MITÄÄN!
Mie ruppee tiiät Sie eppäilyttämään, että tuo Aili on vetäny Sinnuu höplästä, ku hää on sanonu, jot sie oisit häne perillisens!! Ei taija kuule tulla mittään Siun profetioist!!
Pallaa maailmaan ja elä ku muutki immeiset!! Jätä nuo hömpötykset vähemmäl!!! PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:
mikään asunnoton olekkaan, kunhan haluat vaan tulla tavallasi julkkiseksi, ja olla jotenkin erikoinen. Mitähän hyötyä siitä kenellekkään o, vai onko kiva vaan täällä palstala esittää jotakin, kuten profeettaa, josta tosin olet kaukana, ainakaan Jumalan profeetta et ole, et voi ola, on selät merkit siitä!
Jos se sitten olisikin niin????????????????????????????????????????
Kyseessä taitaa olla varsin kuvaannollinen 'rohvetia' itselleen kertojalle.
Profeetta tuo ensisijaisesti esille Jumalan sanan parannukseksi, rohkaisuksi ja kehoitukseksi ja se on arvosteltavissa.
Toiseksi rouva Heinosella ei ole valtuuksia pantata mantteliaan kenellekään.
Jokainen teemme tilin vääristä sanoistamme ja kannamme vastuun valheistamme, joita kenties toisillemme kerromme...- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Mohikaani_27 kirjoitti:
mikään asunnoton olekkaan, kunhan haluat vaan tulla tavallasi julkkiseksi, ja olla jotenkin erikoinen. Mitähän hyötyä siitä kenellekkään o, vai onko kiva vaan täällä palstala esittää jotakin, kuten profeettaa, josta tosin olet kaukana, ainakaan Jumalan profeetta et ole, et voi ola, on selät merkit siitä!
Herran käskystä,siinä se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- usko millään,
että Herra Sinut sinne ajoi!! Et vielä kertonut, onko YKSIKÄÄN profetioistasi toteutunut?
Kerro ihmeessä!!
Tule jo pois sieltä pakkasesta, vai onko normaalin elämän haasteet liian kovia? - ple henkien
erottamisen lahjaa! Et ole edes raittiisti uskossa, vaan onmat luulottelusi ja mielipiteesi ovat sinun uskosi peruista. Ei Jumalan Pyhä Sana! Korostat joka paikassa itseäsi ja pidät Jumalan voideltuna. Vain Jeesus Kristus on Jumalan Voideltu! Ei kukaan ihminen!
- vaan ylpeilet
Sanoit,että "me".Ketkä "me"?Joko nyt haet ihmisistä itsellesi tukea.Noinko heikko on sinun uskosi????????????????????????????????????????PS:Olen nöyrä.Herran sanojen mukaan kohdusta alkaen aivan kuin Daavid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
muka olevasi Herran voiceltu (sitä ei ole muut kuin Jeesus Kristus). Ylpeilet olevasi Suomen ainut mieespuolinen profeetta, mutta olet vain valheprofeetta. Et toimi Jumalan Hengen johdossa! Olet harhainen ja omien luulojesi valloittama!
- sitä julistaa
Et puhuisi palvelijain,vaan pomon kamerakulmasta.Älä yritä nostaa itseäsi minu rinnalle.Olet täynnä katkeruuden ja kavaluuden saatanallista henkeä ja täynnä omaa itseäsi.Toimikoon Herra tuomarina meidän välillämme ja Hän on ratkaiseva asian minun hyödykseni.Aamen!!! Terv:Evankelista Aili Heinosen palvelustehtävän perijä.Profeetta Henri Puumala.HKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
valheprofeetta! Et ole Aili Heinosen tehtävän perijä. Olen kysynyt Aili Heinoselta asiaa suoraan ja hän sanoo, ettei edes tunne sinua, joten miten sellaista perisit sitten häneltä? Et niin mitenkään ja sitä paitsi Jumala antaa tehtävät, niitä ei peritä keneltäkään!
- ei kyllä tule
Hallelujaa aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kunniaa Herralle! Itse olet tahallasi asunnoton ja malejksit pitkin Hesan katuja! Päivät notkut netissä jossakin keskustan kirjatoista! Häpeä!!!!!!!
- lopeta tuo
Herra jakaa itse kullekin,kuten tahtoo.Ei kannata pyrkiä olemaan väkisin Profeetta,kun ei kerran ole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
väkisin profeettana oloyritýksesi! Otapa nyt omista sanoistasi vaari!!!!
- lopeta jo!!!
lakkaa kutsumasta itseäsi Profeetaksi,kun et kerran ole Profeetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vihdoinkin kutrsumasta itseäsi profeetaksi, koska et sitä ole!!!
- ettet ole
Olen minäkin Profeetta.Me kaksi voimme tarvittaessa olla alamaiset toistemme Hengille,jos Jumala katsoo sen tarpeelliseksi.Sillä hetkellä sen tietäisimme molemmat Hengessä.Herra käyttää tuota tapaa esim.silloin,kun kuriton Profeetta pitää laittaa"takaisin ruotuun".Myöskin minulla oleva Pyhässä Hurmoksessa laulamisen taito toimii minu alaisuudessani jatkuvasti.Osaan laulaa,soittaa,säveltää sanoittaa ja sovittaa Pyhässä Hurmoksessa.Tämä lahja on Profeetalla aina.Oletkos muuten lähdössä levyttämään??????????????????????????????????
profeetta. Tuollaista pyhää hurmosta ei olekaan! Se on sielullista vouhotusta ja omaa luuletteluasi, että olisit muka profeetta!!!
- et ota käytännössä
Piste.
toteutukseen Raamatun Sanaa? Todellinen kristitty ei koskaan kerskaa itsestään vaan Herrastamme Jeesuksesta Kristuksesta!
- kysellä ja tutkia
tarkasti kaikki. Onko Jumalsata vai eikö ole! Sinä et sallisi että sinun kirjoituksiasi ja tekemisiäsi tutkitaan. Kyllä Herran teot kestävät tutkimisen! Jo tuollainen asenne sinussa todistaa, että et ole profeetta vaan valheprofeetta!
- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
Olet kyllä TOSI epäempaattinen ja ihmisvihainen ihminen! Tuliko mieleesi lainkaan, että avaaja saattaa OIKEASTI olla asunnoton eikä valehtelija ja liero, kuten sinä, oi itsesi ylentäjä? Tuolla laillako sinä näytät rakkauttasi lähimmäiseen?
- PH:n ääntä
Pyhää Henkeä et ainakaan joko kuule,tai sitten kuulet tahallasi erittäin vahvan suodattimen läpi aivan kuten kuningas Saul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
myöskään! Et muuten vastaisi toiselle tuolla tavoin. Omia luulojasi kuvittelet PH:n ääneksi, mutta niin ei ole todellakaan!
- mitä toinen
aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kuulee ja mitä ei!
- kun on
Kun pakenet huoneesta toiseen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Herran turvissa! Olet pahasti eksynyt valheprofeetta!
- tuo Aili
et Sie tajunnu!! kirjoitti:
Se oli VITSI!!!! Eihän Sulla ole omaisuutta, eikä tule koskaan olemaankaan! Ei ainuttakaan todellista profetiaa, ei tehtaita - EI MITÄÄN!
Mie ruppee tiiät Sie eppäilyttämään, että tuo Aili on vetäny Sinnuu höplästä, ku hää on sanonu, jot sie oisit häne perillisens!! Ei taija kuule tulla mittään Siun profetioist!!
Pallaa maailmaan ja elä ku muutki immeiset!! Jätä nuo hömpötykset vähemmäl!!!ei edes tunne tätä muka profeettaa!
- ole sinua
käskenyt asumaan taivasalla. Itse omassa yltiöpäisydessäsi ja luuloissasi niin teet!
- todellakaan
Mohikaani_27 kirjoitti:
profeetta. Olen Mohikaani27 kanssa aivan samaa mieltä! Herra kutsuu kyllä erilaisiin tehtäviin ihmisiä, mutta Hän ei anna kunniaansa toiselle. Joten Henri P. ei missään tapauksessa ole profeetta, hänhän on aina korostamassa omaa i´tseöään, mutta ei koskaan Jeesusta Kristusta!
- rakkautesi
poikalapsi kirjoitti:
Olet kyllä TOSI epäempaattinen ja ihmisvihainen ihminen! Tuliko mieleesi lainkaan, että avaaja saattaa OIKEASTI olla asunnoton eikä valehtelija ja liero, kuten sinä, oi itsesi ylentäjä? Tuolla laillako sinä näytät rakkauttasi lähimmäiseen?
kun on sitä että jäpit yhtä itsetunnotonta kuin itseolet peräreikään ja vannot sitä rakkaudeksi voi aikoja voi päivijä!!!!!!
ei kyllä tule kirjoitti:
kunniaa Herralle! Itse olet tahallasi asunnoton ja malejksit pitkin Hesan katuja! Päivät notkut netissä jossakin keskustan kirjatoista! Häpeä!!!!!!!
---
sitä julistaa kirjoitti:
valheprofeetta! Et ole Aili Heinosen tehtävän perijä. Olen kysynyt Aili Heinoselta asiaa suoraan ja hän sanoo, ettei edes tunne sinua, joten miten sellaista perisit sitten häneltä? Et niin mitenkään ja sitä paitsi Jumala antaa tehtävät, niitä ei peritä keneltäkään!
Eimen!!!!!!!!!!!!!!
vaan ylpeilet kirjoitti:
muka olevasi Herran voiceltu (sitä ei ole muut kuin Jeesus Kristus). Ylpeilet olevasi Suomen ainut mieespuolinen profeetta, mutta olet vain valheprofeetta. Et toimi Jumalan Hengen johdossa! Olet harhainen ja omien luulojesi valloittama!
Vielä pysäyttää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
lopeta tuo kirjoitti:
väkisin profeettana oloyritýksesi! Otapa nyt omista sanoistasi vaari!!!!
Piste.Aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lopeta jo!!! kirjoitti:
vihdoinkin kutrsumasta itseäsi profeetaksi, koska et sitä ole!!!
Aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ettet ole kirjoitti:
profeetta. Tuollaista pyhää hurmosta ei olekaan! Se on sielullista vouhotusta ja omaa luuletteluasi, että olisit muka profeetta!!!
Että olt vihaa täynnä,koetapas hieman rauhoittua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
et ota käytännössä kirjoitti:
toteutukseen Raamatun Sanaa? Todellinen kristitty ei koskaan kerskaa itsestään vaan Herrastamme Jeesuksesta Kristuksesta!
"Kuulemalla kuulkaa,älkääkä ymmärtäkö.Näkemällä nähkää,älkääkä käsittäkö"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ple henkien kirjoitti:
erottamisen lahjaa! Et ole edes raittiisti uskossa, vaan onmat luulottelusi ja mielipiteesi ovat sinun uskosi peruista. Ei Jumalan Pyhä Sana! Korostat joka paikassa itseäsi ja pidät Jumalan voideltuna. Vain Jeesus Kristus on Jumalan Voideltu! Ei kukaan ihminen!
Minkä tähden et muuten uskalla käyttää edes nimimerkkiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- vihaa täynnä
Että olt vihaa täynnä,koetapas hieman rauhoittua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaan osoitan sinulle, ettet ole Jumalan asettama profeetta. Olet vaan luulojesi varaan perustanut itsesi profeetaksi!
- omasta mielestäsi
Piste.Aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
koska luulottelet niin! Jumala ei ole sinua asettanut rohveetaksi!
vihaa täynnä kirjoitti:
vaan osoitan sinulle, ettet ole Jumalan asettama profeetta. Olet vaan luulojesi varaan perustanut itsesi profeetaksi!
Sellaisia osoittamaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kysellä ja tutkia kirjoitti:
tarkasti kaikki. Onko Jumalsata vai eikö ole! Sinä et sallisi että sinun kirjoituksiasi ja tekemisiäsi tutkitaan. Kyllä Herran teot kestävät tutkimisen! Jo tuollainen asenne sinussa todistaa, että et ole profeetta vaan valheprofeetta!
Jos ihmiset yrittävät tutkia minua,on minullakin oikeus tutkia heitä,ihmiset eivät vain milläään tahtoisi sitä oikein sietää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- omasta mielestäsi
Aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jumala ei sinia ole asettanut profeetaksi! Siinä suuri ero!!!
usko millään, kirjoitti:
että Herra Sinut sinne ajoi!! Et vielä kertonut, onko YKSIKÄÄN profetioistasi toteutunut?
Kerro ihmeessä!!
Tule jo pois sieltä pakkasesta, vai onko normaalin elämän haasteet liian kovia?Joudut vastaamaan siitä Herralle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- tutkimaan kaikki
Jos ihmiset yrittävät tutkia minua,on minullakin oikeus tutkia heitä,ihmiset eivät vain milläään tahtoisi sitä oikein sietää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ovatko Jumalasta vai eikö! Ja toden totta sinä olet itsesi asettanut profeetaksi, mutta Jumala ei ole!
- sinä sokea
"Kuulemalla kuulkaa,älkääkä ymmärtäkö.Näkemällä nähkää,älkääkä käsittäkö"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
itsesi profeetaksi ylentänyt. Jumala ei sinua ole profeetaksi kutsunut!
- on Jumalan Voideltu
Joudut vastaamaan siitä Herralle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eikä kirjoittaja todellakaan pilkannut Häntä. Kirjoittaja osoitti sulle nuo sanat vääräprofeetta!
- minä mitään
Joudut vastaamaan siitä Herralle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voideltua pilkannutkaan!
- sitten Rohveetta
yksikin toteutunet profetiasi!! Se antaisi sanoillesi hiukan enemmän painoa!
sinä sokea kirjoitti:
itsesi profeetaksi ylentänyt. Jumala ei sinua ole profeetaksi kutsunut!
Voidellut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tutkimaan kaikki kirjoitti:
ovatko Jumalasta vai eikö! Ja toden totta sinä olet itsesi asettanut profeetaksi, mutta Jumala ei ole!
Mitää???????????????????????
sitten Rohveetta kirjoitti:
yksikin toteutunet profetiasi!! Se antaisi sanoillesi hiukan enemmän painoa!
mitä Herra on minulle ilmoittanut.en kuitenkaan tahdo semmoisilla asioilla kerskata väärällä mielellä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tuo Aili kirjoitti:
ei edes tunne tätä muka profeettaa!
Benny Hinnin?????????????????????????????
- ole yhtikäs
mitä Herra on minulle ilmoittanut.en kuitenkaan tahdo semmoisilla asioilla kerskata väärällä mielellä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mitään, millä kerskailla!!
omasta mielestäsi kirjoitti:
koska luulottelet niin! Jumala ei ole sinua asettanut rohveetaksi!
aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ole yhtikäs kirjoitti:
mitään, millä kerskailla!!
Herra.aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - että olet
aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
itse itsesi korottanut profeetaksi!!!! Hienoa, että vihdoin uskallat puhua asiat oikein!
- oma kutsusi
Voidellut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
on sinun kutsusi, Ei Jumalan!
- kysyt sitä?
Benny Hinnin?????????????????????????????
Vaihdat puheenaihetta, kun keskustelu muuttuu sinulle kiusalliseksi!
- ainakaan ole!
Mitää???????????????????????
Sen tietää jo kirjoittelustasikin!
- kompuuteri
sinulla on ? toimiiko se aurinkolla?vai tuulivoimalla?taidatkin olla aika vekkuli-- tule sie meitin parriin.. ei tartte ulkona nukkua,voit vaikka
minun vanhassa mersussa torkahtaa.. ei se liiku.vaan
ei kai silla ole vallee?
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195183Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5502633Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192352Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242007
- 821654
- 1461535
- 1271241
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899