Haluatko rapumiehen

todella, mieti...

Kokemusta rapumiehestä ja kysymys suhdetta heidän kanssa haluaville. Jos todella haluat rapumiehen, oletko valmis:

- mieliala vaihtuu ilman että käsität syytä siihen
- olet vuoroin intohimoisen rakastajan vuoroin taas jääkalikan kumppani
- rapumies on valmis arvostelemaan sinua mutta ei itse kestä kommentteja lainkaan vaan vetäytyy loukkaantuneena kuoreensa
- uskollisuudesta ja sitoutumisesta suhteeseen ravulla on aivan omat käsityksensä

Onnea ja kärsivällisyyttä vaan matkalle.

13

2687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pumaska

      - ei uskalla kohdata totuutta (lupaa maat ja mannut kasvokkain, jättää tekstarilla)
      - epäilee aina että häntä on joku huiputtamassa (vainoharhaa?)
      - on täynnä omaa itseään ja hänelle tehtyjä "vääryyksiä" (olemattomiakin)
      - ikuisesti muistaa toisen kömmähdykset, omansa unohtaa niin pian ettei ehdi edes oppia niistä
      - kuvittelee olevansa keskivertoihmistä parempi ja älykkäämpi yhdessä hetkessä, toisessa hetkessä synkistelee arvottomuuttaan
      - ei kykene empatiaan kun hänen oma hyvinvointinsa on vaakalaudalla (osoittautunut jopa julmaksi)
      - kostaa piilosta, kiero
      - tavatessa puhuu yleensä itsestään, suhteestaan vanhempiinsa tms., toisen elämänkokemukset eivät kiinnosta

      • Ei joo eiku joo

        Voiko enää paremmin kuvailla Rapua!!!Juuri tuollainen on minun Rapuni!!!Ja minua vielä epäilee hulluksi joka toinen päivä...


    • Pelimies, todellinen

      Julmaa peliä toisten tunteilla. Leikitään ja näytellään kiinnostunutta kunnes saadaan toinen kiinnostumaan itsestä. Sitten vedetään kuori kuin hupuksi ja hävitään jonnekin.

      • sitten

        lääkkeiden (tm. aineiden) käyttäjä, joskus menee hyvin, jaksaa olla kiinnostunut ja ihana, sitten menee huonosti, ei jaksa välittää mistään.


      • mietipä vähän...
        sitten kirjoitti:

        lääkkeiden (tm. aineiden) käyttäjä, joskus menee hyvin, jaksaa olla kiinnostunut ja ihana, sitten menee huonosti, ei jaksa välittää mistään.

        onkohan jonkun lääkkeiden vetäminen syntymäajasta kiinni?

        yli menee jutut


      • ajattelin,,,
        mietipä vähän... kirjoitti:

        onkohan jonkun lääkkeiden vetäminen syntymäajasta kiinni?

        yli menee jutut

        asiaa noin, kannattaisi itsesikin miettiä eri vaihtoehtoja ennen kuin kritisoit. tarkoitin, että tuossa tapauksessa kun joku ajattelee jonkun tietyn tai muutaman rapumiehen (tuskin hänkään tarkoitti joka ikistä rapumiestä) olevan ns. pelimies, niin syitä tällaiseen käytökseen voi olla muitakin kuin vain julmuus....


    • Nimetön

      Olen itse rapu-nainen. Olen kaksi kertaa seurustellut rapu-miehen kanssa. Kummatkin seurustelut olivat virheitä. Ensinnäkin kummallakin oli alkoholi ongelma ja kummatkin pettivät minua ja valehtelivat aina. Todella mustasukkaisia ihmisiä. Mutta osasivat kyllä puhua "kauniita" että uskoin melkein kaiken mitä puhuivat. En ikinä enää ala seurustelemaan rapu miehen kanssa. Vaikka itse olen rapu niin en itse kyllä ole tuollainen.

      • Eih olen Ravun kaa!

        Siis miten tää voi olla näin yleistä!!Onko todella niin, että he ovat kaikki pettureita???Eikö heitä voi muuttaa paremmiksi ihmisiksi?Tai jotain?Kaikki jutut Ravuista ovat aina toinen toistaan rumempia.Mistä he ovat oikein tulleet tänne meitä kiusaamaan.Jos on hyviä ja pahoja niin he ovat sitten varmaan niitä pahoja?Itse olen ainakin kärsinyt vaan Ravun kanssa.Mutta jokin vaan pitää yhdessä.Kaipa hän oikeasti haluaisi jo lähteä mutta esittää vaan muuta niin kauan kuin saa mitä haluaa.Kaikki täsmää alkoholiongelma, pettäminen, ainainen valehtelu ja koko pitkä lista.Sinä joka harkitset yhteiseloa Ravun kanssa lue ensin tuo lista tuolta aikaisemmista kirjoituksista.Se nimittäin on totta!


    • Ei ikinä

      Ei ikinä rapu miestä, oma hyväisiä hyväksikäyttäjiä kaikki tyyni, raha kiinnostaa ja vittu, pettää kaikkia.

      • Ravustaja

        Muistan alkuajoilta kun tapasin Rapumiehen ensin ei kiinnostanut pätkääkään sitten piiritti ja viestitteli vaikka olin toisen ja sitten tyhmyyksissäni ihastuin.Eli vie kaverienkin muijat!Sitten jätti kylmästi viestillä.Ja palasi ja jätti ja palasi.Eikä asiasta enää saanut puhua jälkeenpäin.Sitten kun ryhdyt pariksi Ravun kanssa hän lupasi hankkia lapsia ja kun niitä on tulossa ei hän haluakkaan enää.Siinä taas hyvä syy jättää ja pettää koko raskauden ajan.Sitten taas palataan ja kaikki olevinaan ok kunnes huomaat saaneesi sukupuolitaudin.Sitten taas häivytään vähin äänin kun syyllinen jää kiinni.Kaiken mitä antaa haluaa ne kohta takas.Ei maksa mistään mitään ja varastaa kavereiltaankin.Todellinen siivestäjä.Antaa muiden hoitaa asiansa aina.Saa aikaan riitoja ja laittaa kaverinsa tappelemaan puolestaan.Huijaa pomoaan ja varastaa ja sitten vetää vielä oikeuteen potkuista.Kostaa.Ravuilla ei ole missään mitään järkeä.Saavat muidenkin elämän sekaisin.


    • raputti

      Tuo oli mahtavaa luettavaa, en kyllä allekirjoita kaikkia, mutta huumori on hyvä asia kun tutkii ravun päätä saati mielialoja. Voi olla että ravuissa on pettäjiä tai muita paholaisia. Itse en kuitenkaan todellakaan voi kuvitella itsestäni sellaisia. Olen enemmänkin yksi-yksi kannalla. Saattaa olla myös että väärinymmäryksiä on ilmassa kun ravuista puhutaan näitä keskusteltuja huonoja kokemuksia.
      Ja onhan niitä lääkkeiden käyttäjiäkin joukossa kun asiat oikein näyttää huonolta. Mutta löylyn heittäjälle voin sanoa että tunnet ravun aika hyvin vaikkakin vähän eri valossa kuin rapu itse.
      Rapu ei ole yksinkertainen vaan monimutkainen. En tiedä miten muut näkee tämän, mutta ravun piirteisiin kuuluu yllättäviä asioita ja selväpiirteiselle ihmiselle se saattaa olla kammotus.
      Olen kuitenkin sitä mieltä että väärinymmärrys on usein näiden huonojen kokemuksien taustalla, rapua on vaikea ymmärtää saati kohdella. Rapu haluaa toisen kiinnostuvan hänestä ja jos hän ei mielestään saa toivottua vastakaikua tarpeeksi nopeasti niin rapu saattaa vetäytyä pois areenalta. Joten avoimuus alusta asti on ravulle tärkeää.

    • Virgolady

      Ajatelkaas Rapumies baarimikkona/pokena.Valmiiksi kova juomaan ja naisia vilisee ympärillä koko ajan.Mitäs luulette pystyykö selviytymään kiusauksista vai pettääkö?

    • Äiteeee

      Voiko Rapumiehen päästää yksin risteilylle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe