Elikkä miten paljon viinaa pitää juoda ,että luokitellaan juopoksi.Itse juon viikonloppuna yhden viinipullon ja pikkupakin kaljaa.Lääkäri sanoi ,että olen alkoholin suurkuluttaja.Paljonko te juotte?
Paljonko on paljon
nautilus 1
1
981
Vastaukset
- turhuudenjumala
Miehet
Alkoholin suurkulutuksen alaraja on 24 annosta viikossa. Alkoholin kertakäytön yläraja on 7 annosta kerralla.
Naiset
Alkoholin suurkulutuksen alaraja 16 annosta viikossa. Alkoholin kertakäytön yläraja on 5 annosta kerralla.
toisaalta, sun kerta-annos on enemmän kuin tuo 7 annosta kerralla... no itsellä mennyt tossa illan ja yön mittaan 3 pulloa jaloviinaa nautiskellessa... eli 37,5 annosta... eli olen ottanut puolentoista viikon annokset. olen siis alkoholisti. se on kyllä tiedossa, olenhan kokki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741