Olen tahkonnut tätä nyt noin 6 tuntia eikä luonaa.
Tehtävä on seuraavanlainen: Tee ohjelma,joka pyytää käyttäjältä kolme reaalilukua ja laskee näiden lukujen keskiarvon.
Huom! tiedän ettei tehtävä ole vaikea mutta olen vasta aloittelija ja apua kaivattaisiin,koska kiinnostusta javaan riittää.Kiitos kaikille vastanneille
tekijää haetaan koska itse ei osaa.
14
759
Vastaukset
- ............
Laita sähköpostiosoitteesi niin sovitaan lisää.
- hemmoit
public class Karvo {
public static main (String args[]) {
final BufferedReader in = new BufferedReader
(new InputStreamReader(System.in));
final double l1 = Double.parseDouble(in.readLine().trim());
final double l2 = Double.parseDouble(in.readLine().trim());
final double l3 = Double.parseDouble(in.readLine().trim());
System.out.println("ka :" ((l1 l2 l3)/3));
}
}
ehkä toimii ehkä ei... - taso on
laskenut!! Jos opiskelet esim amk:ssa, etkä
osaa tai opi suht. nopeasti noin yksinkertaista
asiaa, olet väärällä alalla!!!!!!!!- säälittäviä luusereita
nykyään "opiskellaan" vain siksi että se on hyvä tekosyy pitää bileitä joissa tuhotaan viimeisetkin aivosolut huumeilla ja alkoholilla! luuserit!
- väärin
säälittäviä luusereita kirjoitti:
nykyään "opiskellaan" vain siksi että se on hyvä tekosyy pitää bileitä joissa tuhotaan viimeisetkin aivosolut huumeilla ja alkoholilla! luuserit!
en aio tulla miksikään koodariks ja toiseks en pidä paljookaan mitään bileitä enkä juo tai käytä huumeita.Otin java-ohjelmointi kurssin koska aihe kuulosti mielenkiintoiselta ja on se ny hyvä vähän atk:kin opiskella.Joten kannattaa olla hyvät perusteet ennen kuin lähtee vittuilemaan.
- kannattaa tehdä näin
väärin kirjoitti:
en aio tulla miksikään koodariks ja toiseks en pidä paljookaan mitään bileitä enkä juo tai käytä huumeita.Otin java-ohjelmointi kurssin koska aihe kuulosti mielenkiintoiselta ja on se ny hyvä vähän atk:kin opiskella.Joten kannattaa olla hyvät perusteet ennen kuin lähtee vittuilemaan.
Laita se koodinpätkä mitä olet saanut aikaiseksi niin neuvotaan miten jatkat. Et opi mitään jos joku laittaa tekee sinulla valmiin ohjelman.
- tässe se nyt on
kannattaa tehdä näin kirjoitti:
Laita se koodinpätkä mitä olet saanut aikaiseksi niin neuvotaan miten jatkat. Et opi mitään jos joku laittaa tekee sinulla valmiin ohjelman.
public class Harjoitus4_tya4 {
public static void main(String[]args) {
tästä eteenpäin olen koittanut monella tapaa mm.Samalla tapaa kuin tuossa ylimmäisessä,mutta aina tulee errorii oon jämähtäny tähän.Jos joku osaa auttaa niin olisin todella kiitollinen. - joku
tässe se nyt on kirjoitti:
public class Harjoitus4_tya4 {
public static void main(String[]args) {
tästä eteenpäin olen koittanut monella tapaa mm.Samalla tapaa kuin tuossa ylimmäisessä,mutta aina tulee errorii oon jämähtäny tähän.Jos joku osaa auttaa niin olisin todella kiitollinen.public static void main(String[] args) {
System.out.println("Anna kolme lukua.");
int luku1 = Lue.kluku();
int luku2 = Lue.kluku();
int luku3 = Lue.kluku();
int kokoLuku = luku1 luku2 luku3;
int kArvo = kokoLuku / 3;
System.out.println("Lukujen keskiarvo on " kArvo);
}
--------------------------
Tämän pitäisi toimia. Toivottavasti en tullut liian myöhään - mut ei
joku kirjoitti:
public static void main(String[] args) {
System.out.println("Anna kolme lukua.");
int luku1 = Lue.kluku();
int luku2 = Lue.kluku();
int luku3 = Lue.kluku();
int kokoLuku = luku1 luku2 luku3;
int kArvo = kokoLuku / 3;
System.out.println("Lukujen keskiarvo on " kArvo);
}
--------------------------
Tämän pitäisi toimia. Toivottavasti en tullut liian myöhäänKiitos yrityksestä, mutta nyt se ilmottaa tällästä
- tälläistä ilmoittaa
mut ei kirjoitti:
Kiitos yrityksestä, mutta nyt se ilmottaa tällästä
eli se näyttää errorii kun koodaan valittaa tost lue.
- tarvitsenko
tälläistä ilmoittaa kirjoitti:
eli se näyttää errorii kun koodaan valittaa tost lue.
jonkun tiedoston että pystyn koodaan vai miks se näyttää errorii tos Lue.kluku kohas
- I.Proqatlis
tarvitsenko kirjoitti:
jonkun tiedoston että pystyn koodaan vai miks se näyttää errorii tos Lue.kluku kohas
Tuon ratkaisun esittäjä kuvittelee, että muilla on kristallipallo, josta voivat katsoa hänen Lue-luokkansa sisällön.
Tästä näkyy, että Lue-luokassa on metodi nimeltä kluku. Luokan sen paremmin kuin metodinkaan sisältöä ei ole esitetty missään. Siis tuo ratkaisu on täyttä puppua. - voisitko auttaa....
I.Proqatlis kirjoitti:
Tuon ratkaisun esittäjä kuvittelee, että muilla on kristallipallo, josta voivat katsoa hänen Lue-luokkansa sisällön.
Tästä näkyy, että Lue-luokassa on metodi nimeltä kluku. Luokan sen paremmin kuin metodinkaan sisältöä ei ole esitetty missään. Siis tuo ratkaisu on täyttä puppua.jotenkin ja kertoa että miten sit se kuuluu tehdö oikeaoppisesti ja kyllä olen kokeillut monia eri vaihtoehtoja. Kiitos!
- I.Proqatlis
voisitko auttaa.... kirjoitti:
jotenkin ja kertoa että miten sit se kuuluu tehdö oikeaoppisesti ja kyllä olen kokeillut monia eri vaihtoehtoja. Kiitos!
ongelmaasi löytyy suoraan tältä sivulta:
http://www.cs.helsinki.fi/u/wikla/Ohjelmointi/Sisalto/2/KiLu.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851867- 431469
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!521052- 741047
- 72993
- 59981
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20940- 34900
- 37819
- 38749