Olen tahkonnut tätä nyt noin 6 tuntia eikä luonaa.
Tehtävä on seuraavanlainen: Tee ohjelma,joka pyytää käyttäjältä kolme reaalilukua ja laskee näiden lukujen keskiarvon.
Huom! tiedän ettei tehtävä ole vaikea mutta olen vasta aloittelija ja apua kaivattaisiin,koska kiinnostusta javaan riittää.Kiitos kaikille vastanneille
tekijää haetaan koska itse ei osaa.
14
759
Vastaukset
- ............
Laita sähköpostiosoitteesi niin sovitaan lisää.
- hemmoit
public class Karvo {
public static main (String args[]) {
final BufferedReader in = new BufferedReader
(new InputStreamReader(System.in));
final double l1 = Double.parseDouble(in.readLine().trim());
final double l2 = Double.parseDouble(in.readLine().trim());
final double l3 = Double.parseDouble(in.readLine().trim());
System.out.println("ka :" ((l1 l2 l3)/3));
}
}
ehkä toimii ehkä ei... - taso on
laskenut!! Jos opiskelet esim amk:ssa, etkä
osaa tai opi suht. nopeasti noin yksinkertaista
asiaa, olet väärällä alalla!!!!!!!!- säälittäviä luusereita
nykyään "opiskellaan" vain siksi että se on hyvä tekosyy pitää bileitä joissa tuhotaan viimeisetkin aivosolut huumeilla ja alkoholilla! luuserit!
- väärin
säälittäviä luusereita kirjoitti:
nykyään "opiskellaan" vain siksi että se on hyvä tekosyy pitää bileitä joissa tuhotaan viimeisetkin aivosolut huumeilla ja alkoholilla! luuserit!
en aio tulla miksikään koodariks ja toiseks en pidä paljookaan mitään bileitä enkä juo tai käytä huumeita.Otin java-ohjelmointi kurssin koska aihe kuulosti mielenkiintoiselta ja on se ny hyvä vähän atk:kin opiskella.Joten kannattaa olla hyvät perusteet ennen kuin lähtee vittuilemaan.
- kannattaa tehdä näin
väärin kirjoitti:
en aio tulla miksikään koodariks ja toiseks en pidä paljookaan mitään bileitä enkä juo tai käytä huumeita.Otin java-ohjelmointi kurssin koska aihe kuulosti mielenkiintoiselta ja on se ny hyvä vähän atk:kin opiskella.Joten kannattaa olla hyvät perusteet ennen kuin lähtee vittuilemaan.