Siveyden perkele eksyttää monia

Jumalan lapsi

Olen törmännyt täälläkin palstalla satoja kertoja siveyden perkeleen eksyttämiin ihmisiin.

Jumalan sanan kehoituksista huolimatta he karttavat henkeen ja vereen asti Kristuksen todiostamisesta vääjäämättä seuraavaa vihaa, raivoa ja ristiriitoja, jotka syntyvät aina siveyteensä luottavien ihmisten kanssa.

Päin vastoin he ovat pilkanneet oikein kuorossa niitä kristittyjä, jotka rohkenevat sanoa totuuden helvettiin matkaaville katumattomille syntisille.
---------------
Totuutta ei sanota siksi, että sillä ketään loukattaisiin, vaan siksi että syntinen kääntyisi Kristuksen puoleen, ja pelastuisi Kristuksen veren peson ja Jumalan armon kautta helvetistä.

35

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalan lapsi

      Syntejään katuville syntisille kuuluu aina EHDOITTA Jumalan armon sanan todistus.

      Älä pelkää: Kaikki sinun syntisi ja vikasi on annettu anteeksi. Jeesuksen Pyhässä nimessä ja kalliissa sovintoveressä. Kun sen uskot sen myös omista. Kristuksen täydellisen vanhurskauden. Lahjaksi sen saat, mutta töin ja toimin et voi sitä ikinä saavuttaa. Aamen, hallelujaa. Kiitos Jeesus!

    • muistuttaja

      "Raamattu ei puhu Jumalan ja Jeesuksen tahdosta sanaakaan
      Kirjoittanut: Jumalan lapsi 13.10.2007 klo 15.36"

      • Jumalan lapsi

        Okkultisti- Matti on saatanan renkipoika. Valehtelija kuten oppi-isänsä saatana.

        Raamatussa on vain YKSI Jumalan tahto. Ja pysyy maailman loppuun asti. Pyhän Kolmiyhteisen Jumalan tahto.

        Koska kukaan ihminen ei Jumalan tahtoa pysty täyttämään, sen Jumala ITSE teki pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa.

        Joka tämän uskoo ja Kastetaan Jeesuksen kärsimisen kuoleman ja kuolleista ylösnousemisen osallisuuteen Isän Poja ja Pyhän Hengen nimeen, hän tulee autuaaksi.

        Okkultistit menevät ilman Kristusta helvetin tuskaan ja vaivaan. Tuon vaivan savu nousee iankaikkisesta iankaikkiseen, niin kuin Raamattu sanoo.

        Sinuna harkitsisin kannattaako mennä helvettiin, vai ottaa vastaan Jumalan sovitus, joka Jeesuksen Kristuksen kautta lahjaksi taritaan, jokaiselle joka uskoo.


      • Matti E Simonaho
        Jumalan lapsi kirjoitti:

        Okkultisti- Matti on saatanan renkipoika. Valehtelija kuten oppi-isänsä saatana.

        Raamatussa on vain YKSI Jumalan tahto. Ja pysyy maailman loppuun asti. Pyhän Kolmiyhteisen Jumalan tahto.

        Koska kukaan ihminen ei Jumalan tahtoa pysty täyttämään, sen Jumala ITSE teki pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa.

        Joka tämän uskoo ja Kastetaan Jeesuksen kärsimisen kuoleman ja kuolleista ylösnousemisen osallisuuteen Isän Poja ja Pyhän Hengen nimeen, hän tulee autuaaksi.

        Okkultistit menevät ilman Kristusta helvetin tuskaan ja vaivaan. Tuon vaivan savu nousee iankaikkisesta iankaikkiseen, niin kuin Raamattu sanoo.

        Sinuna harkitsisin kannattaako mennä helvettiin, vai ottaa vastaan Jumalan sovitus, joka Jeesuksen Kristuksen kautta lahjaksi taritaan, jokaiselle joka uskoo.

        Jos minä olisin Piru, niin minä kehittäsin maita joita ei ole olemassa, ja saisin ihmiset uskomaan niiden olemassaoloon, ja uskomaan että ne seisovat tukevasti maan päällä ja ovat turvassa ja että ovat jonkun "maalaisia". Ja joku kaunis päivä, ihmisille selviää, että jalkojen alla ei olekkaan maata, vaan jokin muu maa; helvetti.


      • Jumalan lapsi
        Matti E Simonaho kirjoitti:

        Jos minä olisin Piru, niin minä kehittäsin maita joita ei ole olemassa, ja saisin ihmiset uskomaan niiden olemassaoloon, ja uskomaan että ne seisovat tukevasti maan päällä ja ovat turvassa ja että ovat jonkun "maalaisia". Ja joku kaunis päivä, ihmisille selviää, että jalkojen alla ei olekkaan maata, vaan jokin muu maa; helvetti.

        Kerro nyt, mistä tuo tavaton ja epäinhimillisen voimakas saatanallisuutesi saa voimansa?


      • Matti E Simonaho
        Jumalan lapsi kirjoitti:

        Kerro nyt, mistä tuo tavaton ja epäinhimillisen voimakas saatanallisuutesi saa voimansa?

        Viisaus ja tietous on Jumalan lahja.

        Eihän kukaan pelastu jos kaikki uskoo olevansa kuten piru; syntynyt syntiseksi ja perisyntinen. Ei lapsi niitä sanoja sano, vaan se jonka piru on vallannut sanoo sanat lapselle. Ne pelastuu jotka ei pirun oppeja seuraa. Lopuilta katoaa pirun kehittämät kuvitteelliset maat jalkojen alta, ja sen alla on helvetti.


      • Matti E Simonaho
        Matti E Simonaho kirjoitti:

        Viisaus ja tietous on Jumalan lahja.

        Eihän kukaan pelastu jos kaikki uskoo olevansa kuten piru; syntynyt syntiseksi ja perisyntinen. Ei lapsi niitä sanoja sano, vaan se jonka piru on vallannut sanoo sanat lapselle. Ne pelastuu jotka ei pirun oppeja seuraa. Lopuilta katoaa pirun kehittämät kuvitteelliset maat jalkojen alta, ja sen alla on helvetti.

        Eli jos olet maallisesti ja sielullisesti Suomalainen, mutta pirun riivaamana uskot että olet muuta kuin mitä olet; muulainen, ja se muulainen identiteetissä on pirun ansa jonka päällä sinä sisot, ja se katoaa aikanaan, ja sen alla on osoitteesi; Helvetti.


      • Matti E Simonaho
        Matti E Simonaho kirjoitti:

        Eli jos olet maallisesti ja sielullisesti Suomalainen, mutta pirun riivaamana uskot että olet muuta kuin mitä olet; muulainen, ja se muulainen identiteetissä on pirun ansa jonka päällä sinä sisot, ja se katoaa aikanaan, ja sen alla on osoitteesi; Helvetti.

        Vaikka piru on yhtä tyhmä kuin sen riivaama "pyhä isä", joka raamattu toisessa kourassa ja mulkku toisessa kourassa, suupielet kuolassa, hampaat vereslihalla silmät nurinpäin päässä tumaa naiselle notta; "Herra käski minun tulla", sitä ei kuitenkaan saa aliarvioida.


      • Jumalan lapsi
        Jumalan lapsi kirjoitti:

        Kerro nyt, mistä tuo tavaton ja epäinhimillisen voimakas saatanallisuutesi saa voimansa?

        Helvetti ei kuitenkaan yllätä, koska kerroin sen sinulle jo tässä elämässä. Ellei parannusta tule, niin sinua ei taivaassa tulla ikinä näkemään. Ikävää mutta totta.

        Mutta vielä tänään sinulle on siunattu mahdollisuus kääntyä Kristuksen puoleen,
        älä jätä sitä käyttämättä.


      • Jumalan lapsi
        Matti E Simonaho kirjoitti:

        Eli jos olet maallisesti ja sielullisesti Suomalainen, mutta pirun riivaamana uskot että olet muuta kuin mitä olet; muulainen, ja se muulainen identiteetissä on pirun ansa jonka päällä sinä sisot, ja se katoaa aikanaan, ja sen alla on osoitteesi; Helvetti.

        En itseni tähden, vaan Kristuksen joka on minut pyhällä Verellään Jumalan omaksi ostanut, ja vanhurskaudellaan minut pukenut.

        Hallelujaa, kiitos sinulle Jeesus.
        ---------
        Tee sinäkin parannus, ota vastaan pelastajasi, Messias Jeesus Kristus Jumalan poika vapahtaja.


      • Jumalan lapsi
        Matti E Simonaho kirjoitti:

        Vaikka piru on yhtä tyhmä kuin sen riivaama "pyhä isä", joka raamattu toisessa kourassa ja mulkku toisessa kourassa, suupielet kuolassa, hampaat vereslihalla silmät nurinpäin päässä tumaa naiselle notta; "Herra käski minun tulla", sitä ei kuitenkaan saa aliarvioida.

        Kuinka sinä rontti kehtaat sanoa pirua tyhmäksi!?

        Saatana on miljoonin kerroin sinua viisaampi ja vielä sitäkin ovelampi. Olet matkalla hänen nuorassaan helvetin tuleen, miksi sanot häntä tyhmäksi.

        Matti on kyllä tyhmääkin tyhmempi, jos hän jättää parannuksensa vielä huomiseen. Se on varma asia.


      • Asiaa sivusta seurannut
        Jumalan lapsi kirjoitti:

        Helvetti ei kuitenkaan yllätä, koska kerroin sen sinulle jo tässä elämässä. Ellei parannusta tule, niin sinua ei taivaassa tulla ikinä näkemään. Ikävää mutta totta.

        Mutta vielä tänään sinulle on siunattu mahdollisuus kääntyä Kristuksen puoleen,
        älä jätä sitä käyttämättä.

        Matti E Simonaho? Tosi mielenkiintoinen persoona noin diplomatian kielellä ilmaistuna. Kadun miehen vinkkelistä katsoen hän tuntuisi olevan jonkinlaisen hoidon tarpeessa. Minkä, en tiedä. Koskahan häneltä viimeksi on mitattu verenpaine ja kuume? Päässä tuntuu olevan painetta noista kannanotoista päätellen.Ainakin pitäisi tutkia, onko tuo tila pysyvää laatua, vai onko kyseessä jokin ohimenevä häiriö ajatuamaailmassa. Mielestäni palstan sheriffin pitäisi tällä kohden tehdä jotain palkkansa edestä!


      • Jumalan lapsi
        Asiaa sivusta seurannut kirjoitti:

        Matti E Simonaho? Tosi mielenkiintoinen persoona noin diplomatian kielellä ilmaistuna. Kadun miehen vinkkelistä katsoen hän tuntuisi olevan jonkinlaisen hoidon tarpeessa. Minkä, en tiedä. Koskahan häneltä viimeksi on mitattu verenpaine ja kuume? Päässä tuntuu olevan painetta noista kannanotoista päätellen.Ainakin pitäisi tutkia, onko tuo tila pysyvää laatua, vai onko kyseessä jokin ohimenevä häiriö ajatuamaailmassa. Mielestäni palstan sheriffin pitäisi tällä kohden tehdä jotain palkkansa edestä!

        Noin pitkälle voi saatana ihmispoloisen eksyttää.
        Selkäpiitä karmiva saatanallisuus pyhiä asioita pilkatessa ja viha armovälineitä kohtaan ihmetyttää. Se on epäinhimillistä luokkaa.

        Olen pohtinut sitä, mitä hänen elämässään on tapahtunut noin dramaattista? Hän vihaa henkeen ja vereen asti Jeesusta ja hänen opetuslapsiaan, sekä Pyhää Raamattua, Pilkkaa armon Henkeä ja armovälineitä, mutta käyttää kuitenkin joitakin Raamatun lauseita. Se on jyrkässä ristiriidassa hänen muun sanomansa kanssa. Skitsofreenistä.

        Saattaa myöskin olla saatananpalvoja.

        Onko hän ollut joskus uudestisyntynyt kristitty ja sen jälkeen tehnyt pilkan Pyhää Henkeä vastaan? Sitäkin olen miettinyt.

        Tuo sitkeä saatanallisuus ja täydellinen tunteettomuus pilkkapuheissa, on jotakin ennen kokematonta. Täydellinen psykoppaatti hän joka tapauksessa on, koska mikään tunne ei liiku.

        Mitään mikä on Pyhää ja kotoisin Jumalasta ei jää pilkkaamatta. Jumalaa hän ei kunnioita tippaakaan. Saatanaa hän kunnioittaa pilkkaamalla Jumalan sanaa ja Pyhiä Sakramentteja. Tämä viittaa pelottavasti siihen suuntaan etä hän on pilkannut Pyhää Henkeä.

        Siinä tapauksessa peli olisi jo menetetty. Tämä selittäisi myöskin luonnollisella tavalla tuon toiminnan epäinhimillisen riittoisuuden ja pontevuuden.


      • Jumalan lapsi
        Jumalan lapsi kirjoitti:

        En itseni tähden, vaan Kristuksen joka on minut pyhällä Verellään Jumalan omaksi ostanut, ja vanhurskaudellaan minut pukenut.

        Hallelujaa, kiitos sinulle Jeesus.
        ---------
        Tee sinäkin parannus, ota vastaan pelastajasi, Messias Jeesus Kristus Jumalan poika vapahtaja.

        Olet käsittämätön skitsofreenikko?? Vihaat Jeesusta ja hänen opetuslapsiaan, Jumalan sanaa ja armovälineitä, mutta hoet toisella suupielelläsi, "Jeesus sanoi".

        Jeesus sanoo sinulle, tee parannus ja usko evankeliumi. Jos on jo tapahtunut Pyhän Hengen pilkka, niin Jeesus sanoo sinulle ainoastaan VOI VOI!


      • teu
        Asiaa sivusta seurannut kirjoitti:

        Matti E Simonaho? Tosi mielenkiintoinen persoona noin diplomatian kielellä ilmaistuna. Kadun miehen vinkkelistä katsoen hän tuntuisi olevan jonkinlaisen hoidon tarpeessa. Minkä, en tiedä. Koskahan häneltä viimeksi on mitattu verenpaine ja kuume? Päässä tuntuu olevan painetta noista kannanotoista päätellen.Ainakin pitäisi tutkia, onko tuo tila pysyvää laatua, vai onko kyseessä jokin ohimenevä häiriö ajatuamaailmassa. Mielestäni palstan sheriffin pitäisi tällä kohden tehdä jotain palkkansa edestä!

        Jaksoit vielä kirjoittaa noin nätin kannanoton , ei uskoisi . Hän on paholaisen kätyri joka kirjoittaa vain silmälliseksi joskus asiaa ja 99% kaikesta potaskaa aivan niin POTASKAA .
        Seriffi lähti hän tappeli 2kk. ei kannattanut enää
        olosuhteet huomioon ottaen, uuttakaan ei ole saatu luulen sen siitä johtuvan .
        YLLÄPITO ON MYÖS NOSTANUT KÄDET YLÖS
        ONKO TOTTA EI AINAKAAN MITÄÄN TAPAHDU .


      • --------
        Jumalan lapsi kirjoitti:

        Helvetti ei kuitenkaan yllätä, koska kerroin sen sinulle jo tässä elämässä. Ellei parannusta tule, niin sinua ei taivaassa tulla ikinä näkemään. Ikävää mutta totta.

        Mutta vielä tänään sinulle on siunattu mahdollisuus kääntyä Kristuksen puoleen,
        älä jätä sitä käyttämättä.

        Te kaikki olette ihan sekopäisiä, toistenne tuomitsijoita. Mitään helvettiä ei ole olemaaskaan. Helvetti on mielentilä ja te taidatte elää omassa helvetissänne nyt.

        Yrittäkää pinnistellä sieltä pois, niin voi olla että kielenkäyttökin muuttuu. Tämän pitäis muka olla uskovien palsta ja täällä käydessäkin tulee
        KYLMÄ, joka puolella on ihan hirveä tunnelma.


      • ken narusta
        Jumalan lapsi kirjoitti:

        Kuinka sinä rontti kehtaat sanoa pirua tyhmäksi!?

        Saatana on miljoonin kerroin sinua viisaampi ja vielä sitäkin ovelampi. Olet matkalla hänen nuorassaan helvetin tuleen, miksi sanot häntä tyhmäksi.

        Matti on kyllä tyhmääkin tyhmempi, jos hän jättää parannuksensa vielä huomiseen. Se on varma asia.

        kuljettaa.

        Piruja liikkeellä useita kappaleita ja toinen toisilleen mahtailevat.


      • Zatani
        -------- kirjoitti:

        Te kaikki olette ihan sekopäisiä, toistenne tuomitsijoita. Mitään helvettiä ei ole olemaaskaan. Helvetti on mielentilä ja te taidatte elää omassa helvetissänne nyt.

        Yrittäkää pinnistellä sieltä pois, niin voi olla että kielenkäyttökin muuttuu. Tämän pitäis muka olla uskovien palsta ja täällä käydessäkin tulee
        KYLMÄ, joka puolella on ihan hirveä tunnelma.

        Näin hän se on.
        ;En minä rauhaa teille anna,vaan Miekan,joka on eroittava Lihan ja Hengen.
        66


      • on tuo
        -------- kirjoitti:

        Te kaikki olette ihan sekopäisiä, toistenne tuomitsijoita. Mitään helvettiä ei ole olemaaskaan. Helvetti on mielentilä ja te taidatte elää omassa helvetissänne nyt.

        Yrittäkää pinnistellä sieltä pois, niin voi olla että kielenkäyttökin muuttuu. Tämän pitäis muka olla uskovien palsta ja täällä käydessäkin tulee
        KYLMÄ, joka puolella on ihan hirveä tunnelma.

        ja helvetti on kuin onkin olemassa.

        Määränpäänä on vain 2 osoitetta: Taivas ja helvetti.
        Valitse niistä.

        Piru noita kahta riivaa ja mittelöivät toinen toisiaan sanoilla kuten perkeleet ainakin.
        Siinä täyttyy heidän sisältönsä.
        Kumpikin vannottelee toiselle olevansa taivaan tiellä, mutta ei sinne mene suurentelevat pöyhkeilevät peikot.
        Vain pieni ihminen mahtuu porteista.

        Itse joutuvat kärsimään valitsemastaan tiestä ja kaksoisidentiteetistään.

        Lyövät toisiaan jotta oma kirjakotelo olisi suurempi.
        Näyttävyyttä ja alistamista .
        Sekö on Jumalan lapsen tie?
        Ei todellakaan.


      • ---------------
        on tuo kirjoitti:

        ja helvetti on kuin onkin olemassa.

        Määränpäänä on vain 2 osoitetta: Taivas ja helvetti.
        Valitse niistä.

        Piru noita kahta riivaa ja mittelöivät toinen toisiaan sanoilla kuten perkeleet ainakin.
        Siinä täyttyy heidän sisältönsä.
        Kumpikin vannottelee toiselle olevansa taivaan tiellä, mutta ei sinne mene suurentelevat pöyhkeilevät peikot.
        Vain pieni ihminen mahtuu porteista.

        Itse joutuvat kärsimään valitsemastaan tiestä ja kaksoisidentiteetistään.

        Lyövät toisiaan jotta oma kirjakotelo olisi suurempi.
        Näyttävyyttä ja alistamista .
        Sekö on Jumalan lapsen tie?
        Ei todellakaan.

        .....kun voi kiroilla oikein sydämensä halusta.

        Varmaan se tulinen paikka on sellaiselle olemassa, joka siihen uskoo. Eikö se usko ole kaiken A ja O, niinkuin Jeesukseenkin uskominen. Minulla on vain yksi Juamala, mutta helvettin en usko ollenkaan.

        Mutta sinä saat ihan vapaasti uskoa, en kiellä.


      • Jumalan lapsi
        Jumalan lapsi kirjoitti:

        Kuinka sinä rontti kehtaat sanoa pirua tyhmäksi!?

        Saatana on miljoonin kerroin sinua viisaampi ja vielä sitäkin ovelampi. Olet matkalla hänen nuorassaan helvetin tuleen, miksi sanot häntä tyhmäksi.

        Matti on kyllä tyhmääkin tyhmempi, jos hän jättää parannuksensa vielä huomiseen. Se on varma asia.

        Saahan siinä sitten pullistella "tiedoillaan", mutta lopputulos Matin osalta on selvä, ellei parannuksen ihmettä tapahdu.

        Mikäli kyseessä on joskus uudestisyntynyt kristitty henkilö joka on sittemmin pilkannut Pyhää Henkeä, niin pelastumisen mahdollisuutta ei enää ole.


        Joh. 6:53   Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.

        Joh. 6:54   Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
        Joh. 6:55   Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.

        Joh. 6:56   Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.


      • Jumalan lapsi
        --------------- kirjoitti:

        .....kun voi kiroilla oikein sydämensä halusta.

        Varmaan se tulinen paikka on sellaiselle olemassa, joka siihen uskoo. Eikö se usko ole kaiken A ja O, niinkuin Jeesukseenkin uskominen. Minulla on vain yksi Juamala, mutta helvettin en usko ollenkaan.

        Mutta sinä saat ihan vapaasti uskoa, en kiellä.

        Joh. 3:17   Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

        Joh. 3:18   Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita;

        - mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.


      • ---------------
        Jumalan lapsi kirjoitti:

        Joh. 3:17   Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

        Joh. 3:18   Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita;

        - mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

        ....Yhden Jeesus nimisen opttajan sanoja, vähän kiristykseltä kuulostaa.." Jos et minua usko Jumalan pojaksi, niin sinun käy huonosti."

        No kun en usko, uskon mieluummin Jumalan sanaan:

        " Minä olen YKSI, eikä muuta ole, ei muuta pelastuskalliota kuin MINÄ:"

        On tässä vähän enemmän arvovaltaa. Mutta kukin ymmärryksensä mukaan. Mutta älä pelkää tai pelottele ketään helvetillä, niin taivas, kuin helvettikin on mielentila. Sanoihan Jeesus opettajakin: " Taivasten valtakunta on tuluut lähelle, te ette vain näe sitä."
        Kun ihminen tulee Jumalan tietoisuuteen ja varmuuteen, hän voi elää taivasten valtakunnassa
        jo täällä ajassa. Ymmärrys laajenee, ihminen nousee loukkausten ja liian suurten tunnereaktioiden yläpuolelle.

        Yksi JUMALA, lepo ja rauha hänessä ja kaikki hyvin.


      • teu
        on tuo kirjoitti:

        ja helvetti on kuin onkin olemassa.

        Määränpäänä on vain 2 osoitetta: Taivas ja helvetti.
        Valitse niistä.

        Piru noita kahta riivaa ja mittelöivät toinen toisiaan sanoilla kuten perkeleet ainakin.
        Siinä täyttyy heidän sisältönsä.
        Kumpikin vannottelee toiselle olevansa taivaan tiellä, mutta ei sinne mene suurentelevat pöyhkeilevät peikot.
        Vain pieni ihminen mahtuu porteista.

        Itse joutuvat kärsimään valitsemastaan tiestä ja kaksoisidentiteetistään.

        Lyövät toisiaan jotta oma kirjakotelo olisi suurempi.
        Näyttävyyttä ja alistamista .
        Sekö on Jumalan lapsen tie?
        Ei todellakaan.

        On tuon sekopäisen , matin turhia kirjoituksia jotka ovat rikkurille sopivia, me kuitenkin porskutamme ok . Mutta herjaajat hörhöt ovat aina kaksi askelta jäljessä . Sen minkä minä ja Jumalan lapsi saamme se , onkin juuri sitä mitä kristitty saa , eli taivas paikan . Jota ei rikkuri saa koskaan . m. e. s. on paha jo ammoisista ajoista . Kestäisi sata vuotta korjata mitä rikkuri on rikkonut .


      • Jumalan lapsi
        --------------- kirjoitti:

        ....Yhden Jeesus nimisen opttajan sanoja, vähän kiristykseltä kuulostaa.." Jos et minua usko Jumalan pojaksi, niin sinun käy huonosti."

        No kun en usko, uskon mieluummin Jumalan sanaan:

        " Minä olen YKSI, eikä muuta ole, ei muuta pelastuskalliota kuin MINÄ:"

        On tässä vähän enemmän arvovaltaa. Mutta kukin ymmärryksensä mukaan. Mutta älä pelkää tai pelottele ketään helvetillä, niin taivas, kuin helvettikin on mielentila. Sanoihan Jeesus opettajakin: " Taivasten valtakunta on tuluut lähelle, te ette vain näe sitä."
        Kun ihminen tulee Jumalan tietoisuuteen ja varmuuteen, hän voi elää taivasten valtakunnassa
        jo täällä ajassa. Ymmärrys laajenee, ihminen nousee loukkausten ja liian suurten tunnereaktioiden yläpuolelle.

        Yksi JUMALA, lepo ja rauha hänessä ja kaikki hyvin.

        Vahvistit jo toisella todistuksella peräkkäin oman kadotustuomiosi.


    • tgyuio

      Niin olet törmännyt, usein itsees!

    • Jumalan lapsi

      Ensimmäisen kerran minä olen noin saatanalliseen ihmiseen törmännyt. Matti E. Simonaro on saatanallisin ja sekopäisin ihminen jonka olen koskaan nähnyt. Tämä on valitettava tosiasia. Siksi rukoilen Jeesuksen nimessä, että Jumala armossaan vapauttaisi meidät tämän henkilön häiriköinnistä mahdollisimman nopeasti.

      • teutatess

        Muut olemme täällä , että autamme , minä rukoilen myös ,

        Että päästä meidät pahasta , sillä sinun on voima ja kunnia iankkisesti aamen .


      • 3x Utelias

        tämän Matin ihan luonnossa? Mitä sanoit, kun tapasitte? Ja mitä Matti vastasi? Mitä tapahtui kun häneen törmäsit? Jouduitko heti törmäyskurssille?


      • Jumalan lapsi
        3x Utelias kirjoitti:

        tämän Matin ihan luonnossa? Mitä sanoit, kun tapasitte? Ja mitä Matti vastasi? Mitä tapahtui kun häneen törmäsit? Jouduitko heti törmäyskurssille?

        Kuka sinulle maksaa palkan tästä työstä?


      • teu
        3x Utelias kirjoitti:

        tämän Matin ihan luonnossa? Mitä sanoit, kun tapasitte? Ja mitä Matti vastasi? Mitä tapahtui kun häneen törmäsit? Jouduitko heti törmäyskurssille?

        Nämä kirjoitukset paljastaa jo , mikä hän on miehiään ja mistä kirjoittaa ja puhuu .


      • Asiaa sivusta seurannut
        teu kirjoitti:

        Nämä kirjoitukset paljastaa jo , mikä hän on miehiään ja mistä kirjoittaa ja puhuu .

        Miksi Vihne sallii tuon rienaajan riehua tällä lestadiolaispalstalla, vaikka monet hänen herjaavat mielipiteensä eivät mitenkään koskettele edes kyseistä herätysliikkeen suuntaa.Aikaisemmin on palstalta poistettu monia kirjoituksia ja jopa kokonaisia ketjuja paljon pienemmistäkin syistä!
        Alan epäillä, että Vihne on itse asiassa tuon hörhön aateveli. Lienenkö oikeassa?


      • Asiaa sivusta seurannut kirjoitti:

        Miksi Vihne sallii tuon rienaajan riehua tällä lestadiolaispalstalla, vaikka monet hänen herjaavat mielipiteensä eivät mitenkään koskettele edes kyseistä herätysliikkeen suuntaa.Aikaisemmin on palstalta poistettu monia kirjoituksia ja jopa kokonaisia ketjuja paljon pienemmistäkin syistä!
        Alan epäillä, että Vihne on itse asiassa tuon hörhön aateveli. Lienenkö oikeassa?

        Tarkkaavainen lukija havaitsee, että palstalla ei ole enää sheriffiä.
        Olen siis luopunut sheriffin tehtävästä 1.10.-07.

        Joten en ole enää vastuussa palstan tasosta.


      • Sheriffiä tarvitaan taas
        vihne kirjoitti:

        Tarkkaavainen lukija havaitsee, että palstalla ei ole enää sheriffiä.
        Olen siis luopunut sheriffin tehtävästä 1.10.-07.

        Joten en ole enää vastuussa palstan tasosta.

        Miksi jätit tuo vastuullisen homman? Nyt meno palstalla on kuin Villissä Lännessä aikanaan. Saa ampua ketä hyvänsä ja millä haluttaa. Piruntorjuntatyössäkin on oltava joku, joka sitä valvoo.


      • Sheriffiä tarvitaan taas kirjoitti:

        Miksi jätit tuo vastuullisen homman? Nyt meno palstalla on kuin Villissä Lännessä aikanaan. Saa ampua ketä hyvänsä ja millä haluttaa. Piruntorjuntatyössäkin on oltava joku, joka sitä valvoo.

        Eikö leeviläinen voisi ruveta?
        Tai pyytäkää vanha vaimo takaisin.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      142
      2137
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1284
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1037
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      956
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      948
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      76
      948
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      45
      858
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      830
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      733
    Aihe