Kotiteollisuuden Unilaulu on jollakin lailla jopa pelottava.
Toivottavasti Hynynen ei laula tollaista lapsilleen yölauluksi.
Unilaulu
4
1265
Vastaukset
- Joujou
Kuulostaa paremmalta, mitä enemmän sitä kuuntelee.
- -----
Hynynenhän on nimenomaan sanoittanut ja säveltänyt laulun tyttärelleen.
Lainaus Kotiteollisuuden kotisivuilta:
"UNILAULU (elokuu 2005-27.4.2006)
- Tätä ei varmaan tarvitse hirveästi selitellä. Tuutulaulu, joka on syntynyt lasta nukuttaessa teksteineen kaikkineen. Isi oli juuri palannut vuoden mittaiselta reissultaan. Lapselle on hyvä kertoa faktat maailmasta jo aikaisessa vaiheessa. Hyvin maistui uni. Hymiö."- justjust_
...vaikka onkin hyvä laulaja :)
- Piiaw
justjust_ kirjoitti:
...vaikka onkin hyvä laulaja :)
Millä perusteella voit kutsua Hynystä karmeaksi isäksi? Kun et varmaan todellakaan tiedä, millainen isä Hynynen on tytölleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739