Tarjan levy

puhdasta

ROSKAA... rahat meni hukkaan.

14

1463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä

      oon. Eipä ole montaa laulua levyllä jota voipi kuunnella loppuun asti. Olen tosi pettynyt!

    • I walk alone

      Tarjan musiikki on voimallista ja haurasta yhtä aikaa. Makuja on monia, mutta minua Tarjan musiikki koskettaa monella tunnetasolla.

      • olla...

        sitten jonkin moinen "tunnevammainen" monella eri tasolla...


      • muuten
        olla... kirjoitti:

        sitten jonkin moinen "tunnevammainen" monella eri tasolla...

        vammainen? Mitä v*ttuu se sulle kuuluu, jos joku diggaa Tarjasta ja Tarjan levystä. Mene sinne abba-nw:n sivulle vammaileen muiden urpojen kanssa. Tarjan ei ole väittänytkään tekevänsä hevilevyä (eihän sitä kyllä tehnyt uusi nw:kään). Myös Tarja on saanut ja tulee saamaan uusia faneja. Sekö sua hiertää?


      • kultahippu
        olla... kirjoitti:

        sitten jonkin moinen "tunnevammainen" monella eri tasolla...

        Olihan se Tarjan levy pienoinen pettymys...I Walk Alone on todella upea kappale, ja sen perusteella odotin levyltä paljon enemmän... Valitettavasti suurin osa levyn biiseistä on pelkkää jollotusta..


      • Levyn kohta ostava
        kultahippu kirjoitti:

        Olihan se Tarjan levy pienoinen pettymys...I Walk Alone on todella upea kappale, ja sen perusteella odotin levyltä paljon enemmän... Valitettavasti suurin osa levyn biiseistä on pelkkää jollotusta..

        Itse levystä en voi vielä sanoa mitään, ehkä huomenna. Mutta tässä yleiskeskustelussa on ollut havaittavissa selvästi kaksi leiriä, NW-fanit ja Tarja-fanit. Kovinkaan moni ei näytä suhtautuvan vapaalla mielellä kumpaankin. Valitettavasti.


      • kohtaa
        Levyn kohta ostava kirjoitti:

        Itse levystä en voi vielä sanoa mitään, ehkä huomenna. Mutta tässä yleiskeskustelussa on ollut havaittavissa selvästi kaksi leiriä, NW-fanit ja Tarja-fanit. Kovinkaan moni ei näytä suhtautuvan vapaalla mielellä kumpaankin. Valitettavasti.

        kuvaan on astuneet NW-fanit ???


      • Tlaloc
        kohtaa kirjoitti:

        kuvaan on astuneet NW-fanit ???

        Esimerkiksi tässä kohtaa *heiluttaa käsiään*. Min oon vannoutunut Nightwishin fani ja Tuomas on yksi ykkösidoleistani. Ei se silti kyllä tarkoita, etten voisi Tarjasta pitää. Loistava laulaja. Biisit on vaan kehnoja.


      • Levyn nyt ostanut
        kohtaa kirjoitti:

        kuvaan on astuneet NW-fanit ???

        Vielä ei voi arvostella, kun en ole kerinnyt kuunella. Mutta väitätkö vakavalla naamalla, että täällä Tarjaa haukkuvista ei aika helvetin moni ole nimenomaan NW-faneja, jotka ovat selvästi puolensa valinneet parin vuoden takaiselle tapahtumalle.


    • funkymonkey85

      Hyvä ostos ainakin näin mun mielestä.

      Kyllä se nyt on pakko myöntää, että vaikka tästä uudesta Nightwishistä pidänkin, niin kyllä se Tarja pukkas ulos loistavamman levyn.

      Tossa Tarjassa ja sen mahtipontisessa kiekunassa nyt on vaan sitä "jotain" , mitä ei sanoin voi kuvailla.

      Hyvä naittarit, hyvä Tarja!

      Tarjan levy 10.
      Nightwishin 9.5

      • samaa

        olen ihmetellyt et mikä siinä paskan hajussa kärpäsiä viehättää---- "Tossa Tarjassa ja sen mahtipontisessa kiekunassa nyt on vaan sitä "jotain" , mitä ei sanoin voi kuvailla "


      • funkymonkey85
        samaa kirjoitti:

        olen ihmetellyt et mikä siinä paskan hajussa kärpäsiä viehättää---- "Tossa Tarjassa ja sen mahtipontisessa kiekunassa nyt on vaan sitä "jotain" , mitä ei sanoin voi kuvailla "

        sitten kun sä kasvat isox, niin sit niinqu sä tiedät et niinqu kaikil on niinqu eri musiikkimaku, niinqu tiätsä

        jonkun shitti on niinqu jollekin ihan niinqu purea goldii...


      • kun....
        funkymonkey85 kirjoitti:

        sitten kun sä kasvat isox, niin sit niinqu sä tiedät et niinqu kaikil on niinqu eri musiikkimaku, niinqu tiätsä

        jonkun shitti on niinqu jollekin ihan niinqu purea goldii...

        tutkin sun profiilis...mut kuvastas päätellen ei kannatais kovin paljon alkaa aukoo nuppias täällä ku aika selkeesti taidan olla jo kasvanut sua isommaksi


      • funkymonkey85
        kun.... kirjoitti:

        tutkin sun profiilis...mut kuvastas päätellen ei kannatais kovin paljon alkaa aukoo nuppias täällä ku aika selkeesti taidan olla jo kasvanut sua isommaksi

        Tällä selvä.

        Mutta kuten yritin sanoa, kaikilla on omat mielipiteet. Sulla on omas, mulla omani.

        Okei, Tarjan musiikki on susta paskakärpäsiä houkuttelevaa. Musta taas ei. Mutta mä sitten olenkin varmaan yksi niistä paskakärpäsistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2772
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2076
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe